Repesin tolle tarinalle.

Suosiolla luin kun tarina tässä kuulemma on vähä mitä on, ilmeisesti se budjetti tosiaan mennyt siihen maailmaan. Joku pelaaja joka katsoi arvostelua jossa hän arvosteli arvostelijaa

Selitti ja puolusteli peliä viimeiseen asti ihan kun se arvostelija ois sen muroihin kussut ja eväät vienyt, tarinasta oli "I dont give a f***k about the story, I play this game for exploration and loot and sössö sössö".
Noh emmäkä välttämättä näitä massiivisia seikkailupelejä tarinan vuoksi pelaa, mutta oishan siinä hyvä joku laatu olla, vaikka nyt tears of the kingdom tasoa.
Muutenkin mä en ymmärrä sitä että jotkut vetää herneet nenään jos joku arvostelee peliä josta joku itse tykkää, millä tavalla se sit pilaa sun peli-iloa jos joku muu arvostelee eikä välttämättä nyt niin hemmetisti tykkää?
Jos mä ylistän jotain peliä ja joku tulee sanoo että "täähä o aevan paska". Niin toki alkuu sitä vielä yrittää jotenkin kannustaa sitä kanssapelaaja että "peli vielä paranee tjsp". Mutta ei se mun peliä sit pilaa millään tavalla jos joku nyt ei mun rakastamaa peliä tykkää pelata.
Mut itse asiaan, edelleen samaa mieltä itse pelistä, paperilla kaikki kuulostaa täydelliseltä mitä peliltä haluan. Mutta "odota" nappi pysyy vielä toistaseksi pohjassa, koska on vielä massiivinen stalker 2 kesken ym pikku pelejä, ajan kanssa tämä vielä varmasti tulee paranee uskoisin.