Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Essential Plus kesäkuun plussapelit:
HJPrEtyaYAA0QjO

Your PlayStation Plus Monthly Games for June:

Grounded Fully Yoked Edition (PS5, PS4)
Nickelodeon All-Star Brawl 2 (PS5, PS4)
Warhammer 40,000: Darktide (PS5)

Viimeksi muokattu:
Nyt on Days of Playn takia PS+ kaikki tasot alennuksessa ainakin itsellä. Näköjään se vaati sen että näyttää Sonylle olevansa valmis muutamaksi kuukaudeksi lopettamaan tilauksensa, jotta taas saa alennuksia myös essential tasolle. Ihan ihme pitkäaikaisasiakkaan rankaisemista.

Joo itsellä oli myös tarjouksessa, eli viimekuussa loppui tilaus ja nyt kun otin tarjouksen, niin heitti maksuhetkellä erroria ja kun uudelleen maksoin, niin nyt on kahdeksi vuodeksi Essential joista vaan eka vuosi tarjouksella..

Sen jälkee ku tuli nämä premium ja porvari plussat en oo ikinä nähnyt tarjouksessa essential plussa, koska miks ne nyt semmosta laittais vakkari asiakkaille tarjoukseen, niitä ylempiä kyllä kun sillä yrittävät koukuttaa niitä alemman tason tilaajia päivittää ylempään, mitä en itse kyllä tarvitse, enkä tulee päivittämään.

Ennen oli melko varmasti lähes aina black fridaynä/jouluna ps plus tarjouksessa jolloin itse jatkoin tilausta halvemmalla. Nyt se on jo tyyliin ihme jos näkee essential plussaa tarjoukses. Ellei sit just pidä taukoa että saisivat houkuteltua takas.

Sen jälkee ku tuli nämä premium ja porvari plussat en oo ikinä nähnyt tarjouksessa essential plussa, koska miks ne nyt semmosta laittais vakkari asiakkaille tarjoukseen, niitä ylempiä kyllä kun sillä yrittävät koukuttaa niitä alemman tason tilaajia päivittää ylempään, mitä en itse kyllä tarvitse, enkä tulee päivittämään.
Mulla on joka black friday kampanjan aikana ollut essential tarjolla tarjous hintaan ja mulla loppuu tilaus aina tuon kampanjan aikana.

Ylös Bottom