Nyt kun dualsense edge on ollut pari päivää käytössä niin laitetaan lyhyt arvio.
Heti alkuun on kehuttavaa ohjaimen esillepano, heti tuli olo että nyt ollaan laadukkaan tuotteen kimpussa, ihan kun ois avannut jotain apple tuotetta. Ohjaimen ulkoasu ja esille pano 10/10.
Ohjaimen paino miellyttää käsiä, vaikka ei se perus dualsenseä paljon painavampi ole kun niitä molemmissa käsissä pidin, napit ja tatit kaikki ihanan kiinteitä, mutta eiköhän ne löysty ajan mittaan kuten kaikissa ohjaimissa.
Eka ohjain mulle missä takanapit, enkä tiedä voinko enää elää ilman niitä vaikka pelannut vasta pari päivää. Jokaiselle pelille voit tehää omat "loadoutit", takanapeilla voit korvata esim R3 L3 napit niin ettei niitä tarvii enää painaa ja ne jää puhtaasti vain hahmon liikuttamiseen, esim L3 juoksu takanappiin jne, tekee pelaamisesta vaan niin paljon mukavampaa.
Nämä pitäis olla jo ihan standard juttuja ohjaimessa mutta en usko että ikinä niin tulee käymään, nämä säilytetään näissä pro ohjaimissa että jos ne haluat joudut maksaa tästä luksuksesta.
Akun kesto ainoa miinus, en tiedä voisko oisko tähän peräti mahollista vaihtaa tehokkaampi akku?
Muuten olen kyllä tyytyväinen ostokseen, hintakin oli semmonen mitä olin valmis maksamaan. Alkuperäinen 250e olis ollut kyl melko suolainen, se on jo puolet konsolin hinnasta.