Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei sovi varmaan kovin moneen sisustukseen, mutta tuollainen 2000-luvun alussa teinipojan huoneesta karannut Mountain Dewin värinen muoviloota nostaa kyllä itsellä hymyn huulille!
Joutuu kyllä itsekin jopa tuota harkitsemaan. Niin upea on!Jos tämä 25-vuotisjuhlateemainen Xbox Series X tulee myyntiin myös Suomessa ja hinta pysyy alle 800 eurossa, niin menee kyllä ostoon heti. Konsoli näyttää todella hienolta ja kyseessä olisi samalla näyttävä keräilyversio Xboxin juhlavuoden kunniaksi.
samaa mieltäEn olisi uskonut, että ms pystyy tekemään koneesta vielä ps5:sta rumemman, mutta kyllä sekin näköjään onnistui.
Siis hyi minkä näkönen.
Olitkos kenties pelannut 007 First Lightia PC Xbox apin kautta? SIellä oli joku juttu, että saa jonkun summan jos pelailee sen kautta.Tiedä mikä olisi paras ketju tälle asialle, niin laitan tänne.
Sain tänään ensimmäistä kertaa lahjakortin Xboxin kautta. Summana 5 euroa. Joskus kuullut juttuja kuinka rapakon takana jengi välillä saa Microsoftilta näitä lahjakortteja, mutta ei ole ikinä omalle kohdalle sattunut ja luulin ettei tällaiset edut edes ole voimassa täällä Euroopan puolella.
Joka tapauksessa nyt olisi tilillä 5 euroa ekstraa. Summa ei ole iso, mutta tunne siitä että tällaisen ylipäätään sai on sitäkin mukavampi.![]()
No kyllä. Olen tosiaan pelannut 007 First Lightia Xbox PC sovelluksen kautta.Olitkos kenties pelannut 007 First Lightia PC Xbox apin kautta? SIellä oli joku juttu, että saa jonkun summan jos pelailee sen kautta.
Todennäköisesti jotain onnea on silti tarvittu, sillä olen minäkin pelannut, eikä minulle ole tarjoiltu ylimääräisiä varoja.No kyllä. Olen tosiaan pelannut 007 First Lightia Xbox PC sovelluksen kautta.
Tämähän on siistiä, jos ihan ilman älytöntä arpaonnea voi saada tällaisia.
Juu, siis tuskin jokaiselle First Lightin pelaajalle. Tarkoitin sitä, että tiettyjen ehtojen täyttyessä on parempi mahdollisuus saada näitä palkintoja.Todennäköisesti jotain onnea on silti tarvittu, sillä olen minäkin pelannut, eikä minulle ole tarjoiltu ylimääräisiä varoja.