Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Kyllähän se nyt pitää kokonaan uusi online olla kun on uusi pelikin. Eihän siinä olisi mitään järkeä jos massit ja autot siirtyisi uuteen peliin. Itse ainakin tykkään pelaamalla saavuttaa asioita pelissä. Jonkun pienen bonarin ymmärrän edellistä peliä pelanneille.

Samaa olen miettinyt näitä auto- ja rahaglitchejä käyttäville että mikä siinä enää motivoi pelaamaan. Koko 13 vuoden olemassaolon aikana ainut glitchi mitä olen käyttänyt on hattu/maski glitch missä saa molemmat samaan aikaan päälle :D

Mutta eikö näin ole muissakin moninpeleissä? Jos tulee uusi peli ja sen mukana online niin edelliseen käytetty raha on tavallaan hukkaan heitettyä. Vertaa esim codeihin. Toki jos tuon ajallelee wowin tyylisenä niin sitten ymmärrän, ite oon aina ajatellu sen perinteisempänä moninpelinä.
Aivan, itse en vaan jotenkin ajattele GTA Onlinea sellaisena perus moninpelinä. Kun on GTA+ ja kaikkea muutakin siinä.

En löytäny nyt tähän hätään lähdettä, mutta oon aika varma nähneeni jossain Rockstarin kertovan tulevan Onlinen olevan täysin uusi, ja tietysti hehkuttaneen valtavasti. Esimerkiksi miten siellä voi kuka tahansa tehdä ihan oikeaa rahaa, jos on mielikuvitusta. Varmaan tarkoittivat jotain tulevaisuuden modausjuttuja, jota vois myydä tms.

Tietysti loistavaa, jos panostavan kunnolla Onlineen, kun miljoonat ihmiset siitä kerran nauttivat. Itselle se on siinä mielessä iso harmistus, että turha odottaa yksinpeliin lisäosia. Itse kun siis pelkkiä yksinpelejä käytännössä pelaan. En ole pelisarjan fani, mutta tämä osa kiinnostaa valtavasti heti ensimmäisestä trailerista asti!!! Luulen että ehkä sen vuoksi, kun tapahtuu nykyajassa, ja maailmassa on niin valtavasti meneillään mistä voivat repiä aivan hulvatonta komediaa, satiiria ja vakavampaakin tarinaa! Mutta se missä mielestäni Rockstar on aina ollut erityisen hyvä on sivutehtävät ja pelien LISÄOSAT! Siksi harmittaa, ettei vaikka jotain RDR Undead Nightmaren tyylistä hubailua kannata odottaa. Mälsää.

Kyllä se online tulee olemaan ihan uusi GTA6 miami/vice city maisemissa, porukalla on tolkuttomat määrät massia kuten mullaki miljardi ja 90 miljoonaa "puskuria" ja joku parisata autoa ja bisnekset ja kaikki, sit on näitä glitshejä harrastaneita joilla on jotain 300 miljardia rahaa jne, jos saisi kaiken siirtää uuteen gta 6 onlineen olis porukka valmiina miljardöörejä ja voi ostaa mitä vaan heti kättelyssä. Ei tuu tapahtuu, ainoa mitä voisin kuvitella mitä voi/pystyy siirtää uuteen gta onlineen on hahmo että se sun 13 vuotta sitten luotu hahmo jatkaa uutta elämää vice cityssä.

Sit ehkä just joku tyyliin t-paita tai joku ase tai joku muistoesine, korkeintaan ehkä saat valita auton ehkä pari siirettävän mukaan.

GTA6 online tulee kuitenkin olemaan ihan erilainen uusilla mekanismeilla jne ja itse ainakin haluan ihan uuden gta onlinen eikä sitä los santosta joka on koluttu jo niin että muistaa silmät kiinni kaikki reitit mitä 13 vuoden aikana oppinut.

Kaikki aloittaa alusta puhtaalta pöydältä ja köyhinä kun kirkon rotta se on varma. :D

Käynnistin tuossa juuri pleikkarin ja welcome hubissa lävähti koko ruudun kokoinen GTA6 mainos. Vaikka peli kiinnostaakin niin kyllä tämmöinen mainosten naamalla läväyttäminen tympii.

Ei ole aiemmin tällaista tehty eli aika isot rahat on tainnut liikkua että Sony tämänlaiseen mainostukseen lähti.

fyysinen version on pakko tulla jossakin vaiheessa ei kaikki tuu tai pysty ostamaa sitä digina
Kyllä se "fyysinen" heti on tulossa sen latauskoodin kanssa, se on sit ihan toinen asia tuleeko sellaista missä on levy mukana. Sillehän ei ole mitään pakottavaa tarvetta heidän suunnalta.

Käynnistin tuossa juuri pleikkarin ja welcome hubissa lävähti koko ruudun kokoinen GTA6 mainos. Vaikka peli kiinnostaakin niin kyllä tämmöinen mainosten naamalla läväyttäminen tympii.

Ei ole aiemmin tällaista tehty eli aika isot rahat on tainnut liikkua että Sony tämänlaiseen mainostukseen lähti.

Joo sama oli mullaki ja varmaan kaikilla kun koko ruudulle läsähti VI logo tyyliin että noni avaappas lompakko preorder now OSTA OSTA OSTA!

Kun ottaa huomioon paljonko tämän pelin kehittämiseen on mennyt rahaa niin en oikein lähtisi syyllistämään, vaikka markkinointi olisi hieman aggressiivistakin ;)

Juu ei minuakaan häiritse. Onhan jumakauta kyseessä kuitenkin isoin peli vähään aikaan :D Laitettu varmasti jo paljon panostusta ja vaivaa peliin.

Jännä nähdä, että tuleeko kartasta oikeasti niin iso kuin huhutaan. Vai onko se jo varmaa tietoa, että kartta on isoin ikinä?

Tekisi mieli kyllä pelata vähän noita vanhoja GTA pelejä tässä odotellessa :D

Juu ei minuakaan häiritse. Onhan jumakauta kyseessä kuitenkin isoin peli vähään aikaan :D Laitettu varmasti jo paljon panostusta ja vaivaa peliin.

Jännä nähdä, että tuleeko kartasta oikeasti niin iso kuin huhutaan. Vai onko se jo varmaa tietoa, että kartta on isoin ikinä?

Isoin kartta ikinä GTA sarjassa varmaan joo, mutta tuskin isoin kartta ikinä mitä koskaan missään pelissä, sitä en usko. Eikä mua varsinkaan enää nykyään noi "tässä meidän pelissä on mappi isompi kun oikean elämän maapallo" aiheuta mulle mitään kiksejä, ehkä päinvastoin. Mielummin kaikkea muita yksityiskohtia ym elävyyttä.

Jeah jeah, ultimate edition pistetty ps storesta ennakkotilaten, lomaa töistä anottu viikon verran alkaen julkkaripäivästä, ja hype on suorastaan hervoton. Vielä kun rouvan saisi usutettua reissuun loman ajaksi niin eihän tässä olis hätäpäivää
Vähän vaan harmittaa sillä ennemmin olisin ottanut ihan ”perinteisen” fyysisen pelin, mutta tätä se nykyaika kai on. Saa nähdä tuleeko jossain vaiheessa tarjolle jotain collector edition-tyyppistä krääsää mitä rdr2 julkaisussakin oli, eiköhän tämä ole kehittäjillekkin ollut kallis paukku tehdä niin rockstarin tyyliin lypsetään pelaajakunnalta ne viimeisetkin siemenperunat.
Mielenkiinnolla kyllä odotan myös jossain vaiheessa tulevaa onlinea. Itseä ei haittaa ollenkaan vaikka luonnollisesti gta v:n onlinen roippeet eivät sinne uuteen siirrykkään, aika siistiä päästä aloittamaan uusi onlineura nollista.

Minua kyllä ainakin jossain määrin häiritsee. Siis tällainen sokea ja röyhkeä markkinavoimien toiminta. Ihan kuin pleikkarinsa avaava pelaaja ei olisi jo jostain tuutista kuullut, että se GTA VI on nyt tulossa (monen kuukauden päästä), ja sillä, että ruudulle lävähtää pelistä mainosta väkisin, pyritään nyt varmistamaan, että nyt sitten viimeistään ostat, kun tähän naamallesi vähän mainosta hieromme.

En tiedä, ainakin itsestä tuntuu, että tuon tyyppisellä markkinoinnilla ei pelin myyntiä tulla ainakaan lisäämään. Joitakin saattaa alkaa ärsyttämään jopa niin paljon, ettei kiikun kaakun tilanteessa ollessaan halua koko peliä ostaakaan loppujen lopuksi. Siis myyvät toki joka tapauksessa ihan tolkuttomasti peliä aivan varmasti, mutta juuri siksi tällainen kurkusta väkisin alas kaadettava markkinointi on niin kovin tarpeetonta ja myös varsin ärsyttävän röyhkeää. Toki toisia ärsyttää enemmän kuin toisia. Itseäni ärsyttää kaikki tällainen mainonta, ja pyrin niitä välttämään aina kun mahdollista, tavalla tai toisella.

olisi todella tyhmää jättää kyseinen peli ilman fyysistä versiota koska tämän pelin tekeminen ei tule koskaa tuotamaa voittoa ilman fyysistä versiota
No todellakin tulee tekemään aivan tolkuttomasti voittoa, tekivät pelistä oikean fyysisen version tai sitten eivät. Ei niitä fyysisenä pelkästään pelinsä ostavia pelaajia ihan niin paljoa nykyaikana ole. Ei siinä, ihan hyvä jos tekevät aidon fyysisenkin version, vaikka sitten joulun aikoihin, vaikka en itse ole peliä fyysisenä ostamassa, enkä joka tapauksessa joulun aikoihin ole peliä muutenkaan ostamassa. Ei se minulta ole kuitenkaan pois, että fyysistä versiota kaipaavat voivat sellaisen edes jossain vaiheessa ostaa. Väitteesi oli kuitenkin aivan järjetön ja vailla suhteellisuudentajua, niin pakko oli kuitenkin kommentoida.

olisi todella tyhmää jättää kyseinen peli ilman fyysistä versiota koska tämän pelin tekeminen ei tule koskaa tuotamaa voittoa ilman fyysistä versiota
Kyllä se vaan myy kuin häkä vaikka fyysistä peliä ei tulisi koskaan. Se vaan on sitä nykyaikaa tuo digitaalipelien ostaminen, ps5 prossa ei esimerkiksi edes ole levyasemaa, ellei sitä erikseen osta.

Ylös Bottom