Subi
Well-Known Member
En tiedä mitä tarkalleen ottaen tarkoitat nyt gameplaylla, mutta kyllä mä ainakin todellakin odotan sen pelattavuuden olevan selvästi sulavampaa kuin aikaisemmissa osissa. Sitä sen olisi pitänyt olla jo ainakin vitosessa.Jos ei pidä GTA:n gameplaysta, niin epäilen että tämä peli kovin suuresti tulee muuttamaan sitä.
Eiköhän gameplayn suhteen tule olemaan aika tuttua settiä. Muut asiat voivat olla pidemmälle vietyjä rikkoen vanhoja rajoja.