Murdoc
Well-Known Member
No ei millään voikaan tällaisessa open world pelissä autopelien tasolle päästä. Liekkö olisi teknisesti edes mahdollista, kun varmaan nuo hyvien, varsinaisien autopelien fysiikat vie ihan mukavasti jo tehoa ja resurssejakin ja näissä tämän GTA tyylisissä open worldeissa on vielä paljon muutakin. Mutta esim Cyberpunkiin verrattuna jopa vitosessa mikä on tosiaan sen 13v vanha peli on parempi ajettavuus.Joo, siis autoiluhan taitaa ollakin GTA-pelien parhaita ja toimivimpia mekaniikkoja mutta ei sekään nyt parempien autopelien tasolle pääse.
