Pajavasara
Active Member
Kyllähän se nyt pitää kokonaan uusi online olla kun on uusi pelikin. Eihän siinä olisi mitään järkeä jos massit ja autot siirtyisi uuteen peliin. Itse ainakin tykkään pelaamalla saavuttaa asioita pelissä. Jonkun pienen bonarin ymmärrän edellistä peliä pelanneille.
Samaa olen miettinyt näitä auto- ja rahaglitchejä käyttäville että mikä siinä enää motivoi pelaamaan. Koko 13 vuoden olemassaolon aikana ainut glitchi mitä olen käyttänyt on hattu/maski glitch missä saa molemmat samaan aikaan päälle
Samaa olen miettinyt näitä auto- ja rahaglitchejä käyttäville että mikä siinä enää motivoi pelaamaan. Koko 13 vuoden olemassaolon aikana ainut glitchi mitä olen käyttänyt on hattu/maski glitch missä saa molemmat samaan aikaan päälle