J.Sunderland
Well-Known Member
Olet käynyt vääntämässä ja tappelemassa nyt aiheesta monen sivun verran ja samalla valittamassa jatkuvasti, miten moderointi ja muukin on pielessä.
Moderointia on täällä kyllä kritisoinut todella moni muukin, enkä sinuna suhtautuisi tähän kritiikkiin noin kevyesti. Se on päivänselvää, että tätä ei moderoida kunnolla enää.
Ja siis hyvää moderointia olisi kaiketi, no, moderoida tuota "tappelua", jos siellä jotain sääntöjen vastaisesti on kommentoitu.
Kun sinun kanssa ei halua jatkaa keskustelua ja kohteliaasti toteaa, että kanta on tullut selväksi, niin sekin on väärin.
Milloin sinulle olisi selvinnyt minun "kanta" sinun näkemykseen siitä, että pelilevyjen tuotantoketju on AI:n uhri, ellei juuri tuossa ainoassa viestissä?
Minä selvensin miksi minun mielestäni aikajanat eivät oikein nyt kohtaa digitaalisen kuluttamisen ja AI:n kanssa, mutta ilmeisesti sinulle riittää keskusteluissa se, että sanot olevasi oikeassa ilman perusteluja.
Jos täällä oleminen on niin pahasta, niin ehkä pieni tauko olisi paikallaan?
Kyllä tätä menoa myös moni muukin aktiivinen kirjoittaja on kohta ulkona täältä, ei tarvitse siitä huolehtia.
En kyllä uskoisi, että vastaava päätoimittaja näin aktiivisille jäsenille kirjoittelee, mutta ehkä tällä foorumilla meneekin niin hyvin, että tähän asenteeseen on varaa.