Aphex
Well-Known Member
Cinematic 30 fps -"keskustelu" on taas saanut uutta puhtia kun Ubisoftin työntekijät ovat puolustelleet 900p ja 30fps "next-gen" konsoleilla pyörivää Assassin's Creed Unityä. Aiemmin matalaa ruudunpäivitystä ovat perustelleet The Order 1886:n tekijät, joiden peli näyttääkin "elokuvamaiselta" omituisella mustien palkkien rajaamalla kuvasuhteella ja hirvittävällä määrällä motion bluria.
Uusi konsolisukupolvi on ollut pelijulkistuksien kannalta hauskaa seurattavaa, kun osa pelintekijöistä on hehkuttanut 60 fps ruudunpäivitystä (lähinnä remake-julkaisuissa) ja osa puolustaa usein taiteellisiin syihin vedoten matalaa ruudunpäivitystä.
Miten on, onko sulava ruudunpäivitys hyvän pelin edellytys?
Itse en enää pysty 30 fps -pelejä juurikaan pelaamaan, esimerkiksi Destiny on melko nopeasta temmosta johtuen mahdotonta nauttia varsinkin moninpelissä.
Uusi konsolisukupolvi on ollut pelijulkistuksien kannalta hauskaa seurattavaa, kun osa pelintekijöistä on hehkuttanut 60 fps ruudunpäivitystä (lähinnä remake-julkaisuissa) ja osa puolustaa usein taiteellisiin syihin vedoten matalaa ruudunpäivitystä.
Miten on, onko sulava ruudunpäivitys hyvän pelin edellytys?
Itse en enää pysty 30 fps -pelejä juurikaan pelaamaan, esimerkiksi Destiny on melko nopeasta temmosta johtuen mahdotonta nauttia varsinkin moninpelissä.