Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saros – Juu se Returnalin henkinen perillinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ippanis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaikea kestosta puhua, kun riippuu niin monesta asiasta. Juuri esim. siitä miten "hyvä" on. Tuossa on kyllä jo varmaan aika paljon saanut grindailla, että tuohon tuntimäärään pääsee :D Itselläni meni platinaan joku 25-30 tuntia.

Vaikea kestosta puhua, kun riippuu niin monesta asiasta. Juuri esim. siitä miten "hyvä" on. Tuossa on kyllä jo varmaan aika paljon saanut grindailla, että tuohon tuntimäärään pääsee :D Itselläni meni platinaan joku 25-30 tuntia.
Okei, eli saa odottaa vähintään +20h peliä. Ihan pelattavissa. Saatan ehtiäkin ennen GTA:n tulemista :D

Joo mulla on siis ihan reilusti ihan jo photomodessa kökkimistä plus sitä grindaamista että juoksin biomeja alusta ja keräsin "rahaa" ja juttuja millä sai avattua niitä permakykyjä jne. Pleikka kello näyttää 100h mut siihen ei oo ihan uskomista koska se laskee mukaa ihan kaiken jos peli vaikka on taustalla päällä kun keittää kaffet ym, eli ei hätää ei tää nii massiivisen pitkä ole, kuten ylempänä jo mainittiin nii omat taidot toki vaikuttaa myös. Mä nyt oon vetänyt aika paljon grindiä ym ylimäärästä idlailua. Eli ihan rohkeesti vaa aloitat, ei nyt mikään 8h rykäsy mut kyl pääsee platinaan just 20-30 tunniski tai ehkä jopa alle jos on älytöttömän hyvä jne.

Mutta itse peliin niin löytyi uusi suosikki ase. "Reaping Chakram". Alkuu tuntuu et ihan paska, mut jumalauta että tekee lämää, pitää hieman "osata" sillä pelaa, tarkoitan ettei niiku jotkut aseet että liipasin vaan pohjaan ja ootat et vihut kuolee, täl pitää hieman tähtää ja kikkailla L2 R2, mut jumatsuikkeli et tekee lämää, bossit kuolee tyyliin minuutissa tai parissa ja rivivihut on ku sulavoita.

Oon tullut muutenkin siihen tulokseen että ei tässä ole paskoja aseita, haulikkoaki alkuu välttelin mut osoittautukin hyväksi. Riippuu ihan omasta pelityylistä mut kaikilla aseilla kyllä tekee lämää, toisilla vaan huomattavasti enemmän ja paremmin, niiku nyt tämä mun uusi suosikki Reaping Chakram, "sahakeidäsase". :oops:

Enää ois 3 trophyä platinaan. Ei tässä platina sen vaikeempi ollut ku Returnalis mun mielestä, Returnalis oli vaa se ärsyttävä RNG kerättävien trophy jossa piti juosta niitä biomeja läpi ja toivoa että löytyiskö vihdoin se yksi puuttuva kerättävä, joka oli kyl tyhmin trophy koko pelissä.

Platina tuli mutta...

Tein sen virheen etä tapoin sen loppubossin toisen kerran, kun peli ei kerro. Kun ois pitänyt kävellä sen ohi ku saat sen viimeisen healthbarin loppuun. Ihmettelin ekal kerral miksei platinaa tullut, olin siinä käsityksessä että se pitää voittaa vaan toisen kerran. Jotenki tyhmästi tehty kun ei selitetä, mistä mä oisin voinut arvata että pitää kävellä sen ohi, sen takia sit jouduin ties kui montaa kertaa yritää uudestaan että vihdoin sain sen kolmannen kerran murhattua ja sit käveltyä sieltä portista ilman että murhasin sitä pomoa.

Siinä ku oli sit niin vittuuntunut niin tuli tehtyä tyhmiä virheitä ja koko ajan kirosin et miksi tein sen virheen ja että "no en mä voinut tietää" sit tuli kuolemia sen takia niin paljon ku alkoi tekee tyhmiä virheitä ja häslää ku halus kiirellä vaa päästä läpi.

Platina tuli mutta...

Tein sen virheen etä tapoin sen loppubossin toisen kerran, kun peli ei kerro. Kun ois pitänyt kävellä sen ohi ku saat sen viimeisen healthbarin loppuun. Ihmettelin ekal kerral miksei platinaa tullut, olin siinä käsityksessä että se pitää voittaa vaan toisen kerran. Jotenki tyhmästi tehty kun ei selitetä, mistä mä oisin voinut arvata että pitää kävellä sen ohi, sen takia sit jouduin ties kui montaa kertaa yritää uudestaan että vihdoin sain sen kolmannen kerran murhattua ja sit käveltyä sieltä portista ilman että murhasin sitä pomoa.

Siinä ku oli sit niin vittuuntunut niin tuli tehtyä tyhmiä virheitä ja koko ajan kirosin et miksi tein sen virheen ja että "no en mä voinut tietää" sit tuli kuolemia sen takia niin paljon ku alkoi tekee tyhmiä virheitä ja häslää ku halus kiirellä vaa päästä läpi.
Meinasin tehdä saman virheen, mutta oli pakko ottaa nopea googlaus kumpi vaihtoehto on "oikea", koska en todellakaan olisi halunnut vetää enää uutta kierrosta siinä kohtaa :D

Meinasin tehdä saman virheen, mutta oli pakko ottaa nopea googlaus kumpi vaihtoehto on "oikea", koska en todellakaan olisi halunnut vetää enää uutta kierrosta siinä kohtaa :D

Mä vaa oletin jotenki et "pitää voittaa sen toisen kerran". Mikä on totta sinänsä mutta pieni juttu vaa eri tavalla siinä lopussa. Noh menikin sitten muutama yritys tyhmän virheen takia.

Ylös Bottom