Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Okei, eli saa odottaa vähintään +20h peliä. Ihan pelattavissa. Saatan ehtiäkin ennen GTA:n tulemistaVaikea kestosta puhua, kun riippuu niin monesta asiasta. Juuri esim. siitä miten "hyvä" on. Tuossa on kyllä jo varmaan aika paljon saanut grindailla, että tuohon tuntimäärään pääseeItselläni meni platinaan joku 25-30 tuntia.
Meinasin tehdä saman virheen, mutta oli pakko ottaa nopea googlaus kumpi vaihtoehto on "oikea", koska en todellakaan olisi halunnut vetää enää uutta kierrosta siinä kohtaaPlatina tuli mutta...
Tein sen virheen etä tapoin sen loppubossin toisen kerran, kun peli ei kerro. Kun ois pitänyt kävellä sen ohi ku saat sen viimeisen healthbarin loppuun. Ihmettelin ekal kerral miksei platinaa tullut, olin siinä käsityksessä että se pitää voittaa vaan toisen kerran. Jotenki tyhmästi tehty kun ei selitetä, mistä mä oisin voinut arvata että pitää kävellä sen ohi, sen takia sit jouduin ties kui montaa kertaa yritää uudestaan että vihdoin sain sen kolmannen kerran murhattua ja sit käveltyä sieltä portista ilman että murhasin sitä pomoa.
Siinä ku oli sit niin vittuuntunut niin tuli tehtyä tyhmiä virheitä ja koko ajan kirosin et miksi tein sen virheen ja että "no en mä voinut tietää" sit tuli kuolemia sen takia niin paljon ku alkoi tekee tyhmiä virheitä ja häslää ku halus kiirellä vaa päästä läpi.