Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Eilen ku kerroin et ne pari corrupted gate pomoa oli helppoja nii unohin mainita että olin kyllä varmaa niihin bosseihin melko ylilevutettu, level 38 kun se eka corrupted gate pääsee tyyliin heti pelin alussa jollain level 5 nii ois varmasti ollut melkoista tuskataistelua että turpaan siinä ois tullut ja kovaa. Nyt oon level 45 ja vielä suht alussa peliä, mut mä muutenkin aina kaikissa souls peleissä ehkä liikaakin välillä käytän aikaa levuttamiseen mutta kyllä se on myös aina kannattanut ettei ole ihan tuhnu äijä, vaikka ei se levutus pelkästään tee susta ylivoimasta souls peleis mutta kyllä se auttaa.
Joo mulla on kans vähän sellainen tapa ollut aina, et heti kun alkaa oleen edes tyyliin puoli välissä seuraavaa levua niin aika herkästi käyn keräilemässä turvallisessa paikassa levun täyteen ja jatkan vasta sit eteenpäin. Peliajan saakin aina vähintään tuplata johonkin keskimääräiseen verrattuna, toki on mulla muutenkin hidas ja varovainen pelityyli.
Nyt on tullut ehdottomasti vaikeimmat viholliset tähän mennessä vastaan, noi sester neitokaiset. En ainakaan vielä ole oikein turvallista tapaa löytänyt niiden tappamiseen ja sit kun lyö niitä väärällä hetkellä niin tulee joku stunlock parry ja heittää shellistä heti pihalle täytyy varmaan käydä beaconin lähellä oikein varta vasten harjottelemassa niitä.
32h pelettuna ja lvl taitaa olla 43. Axe & dagger +16 ja crossbow +13. Koko kartta on avattuna ja noi 3 viimeistä gatea tuossa odottelis vuoroaan. Paikkoja on toki muuten vielä joitain tutkimatta, varsinkin noita luolastoja. Pari shelliä ja muutama ase puuttuu edelleen, ja niihin ajattelin ostaa sen karttamerkin. En tiedä jaksaako noita kaikkia luolia käydä läpi, mut katsotaan nyt kun päästään peli ensin läpi. Trophy listaa katselin niin toi platina vaikuttais aika helpolta saada. Työläin siinä on varmaan kerätä noi kaikki tarstonet, mikä luultavasti vaatisi noiden luolien tutkimisen aika isolla prosentilla.
32h pelettuna ja lvl taitaa olla 43. Axe & dagger +16 ja crossbow +13. Koko kartta on avattuna ja noi 3 viimeistä gatea tuossa odottelis vuoroaan. Paikkoja on toki muuten vielä joitain tutkimatta, varsinkin noita luolastoja. Pari shelliä ja muutama ase puuttuu edelleen, ja niihin ajattelin ostaa sen karttamerkin. En tiedä jaksaako noita kaikkia luolia käydä läpi, mut katsotaan nyt kun päästään peli ensin läpi. Trophy listaa katselin niin toi platina vaikuttais aika helpolta saada. Työläin siinä on varmaan kerätä noi kaikki tarstonet, mikä luultavasti vaatisi noiden luolien tutkimisen aika isolla prosentilla.
Tarstonet oli itseasiassa melko nopee juosta, työläin ois ollu kaikki shellien muistot katsella. Mut tulikos tähän pätsiä että voi resetoida kaikki pisteet että pystys uppaa muutkin hahmot? Muutenhan se olis vaatinut useamman pelikerran et sais kerättyä tarpeeks glimpsejä.
On kyllä hieman tyhjä olo ollu taas tän pelin jälkeen oli pitkästä aikaa hyvää souls like mättöä, vaikka vähän helpohko olikin. Mut tämäkin meni varmaan ainakin osittain tielin piikkiin.
Joku esine ainakin oli että pystyy resetoimaan shellin mutta käsitin että siihen menee aina se yksi itemi? Ja niitä saa/saa ostettua lisää? En ole varma.
Tarstonet oli itseasiassa melko nopee juosta, työläin ois ollu kaikki shellien muistot katsella. Mut tulikos tähän pätsiä että voi resetoida kaikki pisteet että pystys uppaa muutkin hahmot? Muutenhan se olis vaatinut useamman pelikerran et sais kerättyä tarpeeks glimpsejä.
On kyllä hieman tyhjä olo ollu taas tän pelin jälkeen oli pitkästä aikaa hyvää souls like mättöä, vaikka vähän helpohko olikin. Mut tämäkin meni varmaan ainakin osittain tielin piikkiin.
On siellä niitä jotain itemeitä millä pystyy resetoimaan eikä glimpsejäkään ilmeisesti ole enää rajoitetusti tarjolla. En ole tosin perehtynyt vielä siihen et ihan patch notesien varassa ollaan.
Mä vahingossa tyhjensin sen shellin kaikki pisteet ku ihmettelin mikä se on, laitoin ne sit siihen takas. Joku härpäke se on mitä se hubin myyjä myy, tosin en nyt muista just nyt että oliko niitä vain tietty määrä myynis, kuitenkin ei tarvii sit kuitenkaan jokaisen shelliin erikseen alkaa niitä pisteitä kerää vaa tosiaan voi nollata ja laittaa muihin shelleihin, eiks niitä shellejä oo joku 8? Siinähän menis ikuisuus jos pitäis ihan pelaamalla niiden kaikkien tarinat katsoo.
Joko sä pelaat kauheen nopeesti tai sitten mä pelaan tosi hitaasti, kallistun enemmän siihen jälkimmäiseen, pelitunteja nyt taka 42 ja level 46 ja mapista ei edes lähelle vielä koko mappia avattuna, oikeestaa se eka alue, tai en edes tiedä mikä tässä muka on se "eka" alue kun tuntuu että tässä on vain yksi iso alue joka nitoutuu yhteen, eri maisemilla toki. No kuitenki se eka missä on ne kylä-ämmät niin lasken sen nyt ekaksi alueeksi.
Suurin osa vielä ihan sumun peitossa, mutta syytän nyt tässä kuten kaikissa soulseissa kun jään välil liikaaki asumaan johonki levutus limboon tai muutenkin peli kuin peli tahtoo mulla keskimäärin venyä ajassa paljon pidemmälle kun yleensä ihmisillä, syyt ovat joko grindaus tai photomode tai muuten vaan kaiken maailman ihme junnailu
Löytyi nyt kyllä ehottomasti paras shelli millä tutkia tätä openworldia, pistetää nyt kuitenkin spoilereihin.
Gragu se iso äijä, sillä on loputtomasti niitä "healing sydämmiä" kuhan murhaat vihuja, ja rivivihut nyt on suht löysää ja todella nopeesti ja helposti saa jatkuvasti niitä sydämmiä jolla parannat ittees eikä tarvii turvautua siihen että löytyykö se "valopylväs". Bosseihin sitten ehkä ei paras mahollinen kun et saa niitä lisää muuta kun murhaamalla vihuja, mut muuten openworld tutkimiseen mun mielestä paras shell.
Sit oon miettinyt että nämä aseet mitä täs pelis on niin että jokainen ase kuuluu sille tietylle shellille, voit toki käyttää mitä tahansa asetta millä shellillä haluat, mutta luulen että ne on kuten esim se kirves ja tikari on tielin aseita, iso kirves sen läskisoturin, se alkumiekka sen ritarin jne?
Kokeilin mut en ainakaa onnistunut kun ois hyvä että nämä shellit toimis vähän niiku loadoutteina että voisit laittaa jokaiselle shellille sen tietyn aseen ja tietyt skillit ja sit vaihtaa milloin haluat siel valopylväässä, nyt ne pitää manuaalisesti aina laittaa ja vaihtaa ne tarstonet jne?
Joko sä pelaat kauheen nopeesti tai sitten mä pelaan tosi hitaasti, kallistun enemmän siihen jälkimmäiseen, pelitunteja nyt taka 42 ja level 46 ja mapista ei edes lähelle vielä koko mappia avattuna, oikeestaa se eka alue, tai en edes tiedä mikä tässä muka on se "eka" alue kun tuntuu että tässä on vain yksi iso alue joka nitoutuu yhteen, eri maisemilla toki. No kuitenki se eka missä on ne kylä-ämmät niin lasken sen nyt ekaksi alueeksi.
Katotko sen ajan in-game tallennuksesta vai siitä pleikkarin etusivulta? vaikka en yleensä hirveesti afkaile peli päällä/valikoissa niin aina pleikka näyttää paljon enemmän kuin todellisuudessa on. Mut joo, voi olla että pelaat vaan hitaammin.
Edit: Niin ja on tässä periaatteessa kaksi omaa isoa aluettaan, riippuen lähteekö sieltä Marrow Keepin tornista pohjoiseen vai etelään sillä teleportilla. Ne eivät ole toisiinsa yhteydessä muuta kautta. Niitä yleisesti varmaan tarkoitetaan ensimmäisellä ja toisella alueella, molemmat ovat huomattavan isoja.