Subi
Well-Known Member
Joo mulla on kans vähän sellainen tapa ollut aina, et heti kun alkaa oleen edes tyyliin puoli välissä seuraavaa levua niin aika herkästi käyn keräilemässä turvallisessa paikassa levun täyteen ja jatkan vasta sit eteenpäin. Peliajan saakin aina vähintään tuplata johonkin keskimääräiseen verrattuna, toki on mulla muutenkin hidas ja varovainen pelityyli.Eilen ku kerroin et ne pari corrupted gate pomoa oli helppoja nii unohin mainita että olin kyllä varmaa niihin bosseihin melko ylilevutettu, level 38 kun se eka corrupted gate pääsee tyyliin heti pelin alussa jollain level 5 nii ois varmasti ollut melkoista tuskataistelua että turpaan siinä ois tullut ja kovaa. Nyt oon level 45 ja vielä suht alussa peliä, mut mä muutenkin aina kaikissa souls peleissä ehkä liikaakin välillä käytän aikaa levuttamiseen mutta kyllä se on myös aina kannattanut ettei ole ihan tuhnu äijä, vaikka ei se levutus pelkästään tee susta ylivoimasta souls peleis mutta kyllä se auttaa.
Nyt on tullut ehdottomasti vaikeimmat viholliset tähän mennessä vastaan, noi sester neitokaiset. En ainakaan vielä ole oikein turvallista tapaa löytänyt niiden tappamiseen ja sit kun lyö niitä väärällä hetkellä niin tulee joku stunlock parry ja heittää shellistä heti pihalle