Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Marvel's Wolverine

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No samaa ihmettelen? Ollaanko samassa ketjussa? Ja tämä minulta joka oli aivan helvetin innoissaan tästä pelistä ennen, kun arviot tuli pihalle.

No voin kyllä rehellisesti sanoa, että en tiedä. GTA ketjussa sitä olen huomannut mutta tässä en. Ja näiden kahden ketjun erona se, että tähän on jo arviot pihalla, GTA:han ei.
No sovitaan sitten niin. Olen kuvitellut asian.

Toki, kyllä muuallakin netissä on samanlaista "keskustelua" aiheesta. Toki, kritiikki tulee aivan syystä. En sitä kiistä. Väsyttää vain tämä paisuttelu jokaisesta asiasta.

On muuten aivan hulppeat saavutettavuusasetukset tässä pelissä. Saisi monet pelit ottaa mallia :)

Nyt on jo alavireet menossa, seuraavaksi ennustan hymiöiden laskemista. Tänään olisi varmaan viimeinen päivä ostaa Wolverine alehintaan, kun yleensä julkaisussa se hinta pomppaa. Tällainen sekoilu ei kyllä auta yhtään pohdinnassa. En ymmärrä oikeastaan eroa, että miksi ei ostaisi 50 eurolla uutena, vaan odottaisi tarjouksia. Aika usein ne pelit on monta vuotta siellä 50 euron sarjassa. Esim. kumpaakaan Ghost of peliä en saanut varmaan halvemmalla hankittua ennen kuin kärsivällisyys loppui.

En ymmärrä oikeastaan eroa, että miksi ei ostaisi 50 eurolla uutena, vaan odottaisi tarjouksia. Aika usein ne pelit on monta vuotta siellä 50 euron sarjassa. Esim. kumpaakaan Ghost of peliä en saanut varmaan halvemmalla hankittua ennen kuin kärsivällisyys loppui.
Uutena tuskin saa hetkeen alle 50 euron, mutta käytettynä uskon että helpostikin.

Nyt on jo alavireet menossa, seuraavaksi ennustan hymiöiden laskemista. Tänään olisi varmaan viimeinen päivä ostaa Wolverine alehintaan, kun yleensä julkaisussa se hinta pomppaa. Tällainen sekoilu ei kyllä auta yhtään pohdinnassa. En ymmärrä oikeastaan eroa, että miksi ei ostaisi 50 eurolla uutena, vaan odottaisi tarjouksia. Aika usein ne pelit on monta vuotta siellä 50 euron sarjassa. Esim. kumpaakaan Ghost of peliä en saanut varmaan halvemmalla hankittua ennen kuin kärsivällisyys loppui.
Heh heh hauska juttu.

Eipä muista peleistä tälläistä kohinaa ole ollut. Kyllä sen kaikki tietää.

Hauskaa tässä on se, että täällä ei kukaan muu näe mitään kohinaa paria ihmistä lukuunottamatta.

PS. Kannattaa suosiolla tsiigata vaikka Starfield-ketju läpi. Siinä sinulle "kohinaa". :D
En taida vilkaista. Tässäkin on jo tarpeeksi.

Jaahas, eräs striimaaja pelaisi tätä. Voishan vilkaista vähän siitä hänen mietteitään.

On niin halpa julkaisussa, että laitoin jo toisen kappaleen tilaukseen (Powerilla taas toimitusvaikeuksia, joten kokeillaan Giganttis)

En muista milloin olisi arvosteluiden suhteen ollut näin paljon hajontaa. Useampi hyvän arvion antanut on alkanut ääneen ihmettelemään noita kritiikkejä ja todistelleet että suurin osa valituksista on korjattavissa asetuksista jos yhtään viitsii tutkia.

Ehkä tässä eletäänkin sellaista murrosta, jossa pohditaan miten paljon siellä asetuksissa pitäisi pyöriä jotta pelistä saa mieluisen. Arvostellaanko sen mukaan miten asetukset on oletuksena, ajatuksella että tämä on se miten pelintekijä haluaa pelin koettavan vai huomioidaanko hyvät säätömahdollisuudet, jotta peli vastaisi jokaisen yksilöllisiä mieltymyksiä

En ymmärrä oikeastaan eroa, että miksi ei ostaisi 50 eurolla uutena, vaan odottaisi tarjouksia. Aika usein ne pelit on monta vuotta siellä 50 euron sarjassa.

No mulla on ihan päinvastaiset kokemukset. Kyllä nämä lyhyehköt yksinpelit tulee käytettynä kiertoon hyvinkin nopeasti alta 50 euron. Tuoreimpana esimerkkinä Bond First Light, joka julkaistiin toukokuun lopulla, mutta mä kotiutin sen torista 35 eurolla jo ennen juhannusta.

Ja koska tästä pelistä ei nyt valitettavasti tullut mulle arvostelujen perusteella julkkaripäivän ostosta, niin ihan hyvillä mielin voin odottaa alepäiviä muutamankin kuukauden. Tänä syksynä julkaistaan muutenkin paljon mielenkiintoisempia pelejä, joten turha tätä on vielä ostaa backlogiin pölyyntymään.

Joo minäkin suosittelen tutustumaan asetuksiin, ennenkuin täysin ehtii lyttäämåän pelin maanrakoon.
En tiedä kuka on lytännyt. Tiedossa on pelin hyvät esteettömyysasetukset, mut silti palautan ennakkotilaukseni, koska ei riitä aika tähän. Enkä todellakaan maksa viittäkymppiä "kokeilusta". Anteeksi nyt vaan ku maailmasta sattuu löytymään muitakin pelejä.

En tiedä kuka on lytännyt. Tiedossa on pelin hyvät esteettömyysasetukset, mut silti palautan ennakkotilaukseni, koska ei riitä aika tähän. Enkä todellakaan maksa viittäkymppiä "kokeilusta". Anteeksi nyt vaan ku maailmasta sattuu löytymään muitakin pelejä.
Ei tarvitse pyytää anteeksi. Jokainen pelaa sitä mitä haluaa

Itsekin voin hyvin odotella alennuksia. Pelattavaa on tosiaan sen verran paljon.

Ei ole sama asia. Mutta kuten sanoin: koko keskustelussa on ollut tietty alavire. "Hähää, katsokaa kun tää uusi Sonyn peli on aivan kuraa. Tämä peli aliarvioi pelaajien älykkyyden ja on tylsää AAA-massatuotantoa"
Minä kirjoitin tuosta pelaajien tyhmänä pitämisestä mutta aikamoinen tulkitsija saa olla, että siihen saa tuon "hähää, katsokaa kun uusi Sonyn peli on aivan kuraa"-kohdan lisättyä. Tässä se viestini, niin ei tarvitse itse keksiä toisen sanomisia:

Aika paljon vähenee ostohalut kun muutenkin Sonyn AAA-teokset olleet sitä varman päälle tehtyä kamaa. Sitten pitää vielä olla kuin lapsille tyhmille tehtyä. Eikä siinä jos apuja saa päälle mutta että on oletuksena eikä ilman päivityksiä peli kauheasti muuksi muutu...
Nyt kysyn tähän perään, että mikä tuossa oli "alavirettä" tai naureskelua?

Se, että jo muutenkin "kaikille mahdollisimman sopivaksi" tehtyyn peliin lisätään ilmi tulleita "kädestäpitelyitä", vähentää ainakin omalla kohdalla kiinnostusta merkittävästi. Kukaan ei varmaan voi kieltää, etteikö AAA-pelit ole oletuksena tehty sellaisiksi, että mahdollisimman moni niistä pystyy nauttimaan. Ne on pelien "kesäleffoja", eikä se ole pelkästään kritiikkiä, sillä niitäkin on hauska välillä nauttia.

Wolverinen kohdalla se on vain sama kuin Michael Bayn leffoja mainostettaisiin sillä, että on tuplasti toimintaa ja räjähdyksiä. Eli asia, joka voi jo lähtökohtaisesti olla se väsyttävin asia koko tuotteessa, on nyt lisääntynyt.

Ja koskee siis kaikkia AAA-pelejä, sillä ymmärrettävästi niissä ei kauheasti uskalleta riskejä ottaa.

Jengi vetää herneen nenään, juuri tuosta alavireestä keskustelussa. Siitä ollaan herkillä. Tai ainakin minä olen.
Sitä alavirettä, jossa porukka olisi irvaillut Sonylle tai pelin epäonnistumiselle, ei yksinkertaisesti ole. Itseä ainakin lähinnä harmittaa että kerrankin kun olisi saanut 50 eurolla uuden pelin, niin se ei itselle tunnukaan ostamisen arvoiselta edes sillä hinnalla. Luulisi että jokainen toivoisi hyviä pelejä.

Missä tällaista tässä ketjussa on? Ihan oikeasti, kävin läpi ja ei ole tullut vastaan yhtään mainitsemasi kaltaista postausta. Ei siis yhtään.
Minä nostan käden pystyyn osasta mutta oli tuolla aika paljon kyllä omaa tulkintaa mukana. Tuossapa se minun viestini on tuomittavissa, jos siinä kokee mainittua alavirettä olevan.

Enkä muuten olisi omaa viestiäni tuohon edes nostanut mutta kun mainittiin niin selvästi asia, minkä itse kirjoitin (eli pelaajien tyhmänä pitäminen).

Ylös Bottom