Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Enää alle kaksi kuukautta ilmoitukseen, että julkaisu siirtyy ensivuoden puolelle.Miettikää tänään on tasan kaksi kuukautta pelin julkaisuun. Niin se vaan lähenee ja on pian täällä.
Tai vuodelle -28Enää alle kaksi kuukautta ilmoitukseen, että julkaisu siirtyy ensivuoden puolelle.![]()
Eikö nykyään enää tehdä uusia pelejä? Ihmiset odottaa jotain halvatun Vice City Remakea...![]()
Tai - vuodelle 2029Tai vuodelle -28![]()
No siinä voi odotella tammikuuhun 2028 asti. Jos ei ole silloin tullut, niin Sonyn lopettaessa fyysiset versiot kokonaan, mahdollisuus pienenee olemattomiin.Mulla on PS5 Pro + levyasema.
Jos mä en osta tätä peliä diginä vaan jään odottelemaan levy versiota niin kauankohan siinä menee..
Jos on digilompakossa noin paljon rahaa, joka on vielä puoleen hintaan hankittu, niin toisaalta miksei ostaisi juuri sitä peliä minkä haluaa.Sitten toisaalta mulla on noin. 190e PS lompakossa rahaa ja vielä puoleen hintaan aikoinaan ostettuna mutta sitten myyn mun sielun ja periaatteet kun en oo juurikaan tukenut noita digihommia enkä tykkää tukea niitä mut kyl mä pahoin pelkään et se tulee kohta ennakkovarattua.
No periaatteessa takarajaa on tälle tämän hetken tiedoilla mahdoton asettaa. Sony lopettaa fyysisten pelien valmistuksen uusien pelien osalta 2028 tammikuussa, mutta olemassaolevia sopimuksia noudatetaan ja esimerkiksi lisäeriä valmistetaan vielä tuonkin jälkeen. GTA julkaistaan kuitenkin tämän vuoden puolella, joten 2028 ei voida puhua enää uudesta pelistä. Jos siitä on suunniteltu fyysinen versio, niin se voi tulla paljonkin jälkikäteen.Mulla on PS5 Pro + levyasema.
Jos mä en osta tätä peliä diginä vaan jään odottelemaan levy versiota niin kauankohan siinä menee..
Nämä on niitä kuuluisia valintoja, mutta itsehän sinä ne rajat asetat. Eipä siihen muilla ole paljoa nokan koputtamista.Sitten toisaalta mulla on noin. 190e PS lompakossa rahaa ja vielä puoleen hintaan aikoinaan ostettuna mutta sitten myyn mun sielun ja periaatteet kun en oo juurikaan tukenut noita digihommia enkä tykkää tukea niitä mut kyl mä pahoin pelkään et se tulee kohta ennakkovarattua.
Itse en tekisi tuosta ongelmaa vaan ostaisin sen pelin diginä. Varsinkin kun sinulla on siellä lompakossa rahaa. Ja kun se "fyysinen" julkaisu on koodi kotelossa, näillä näkymin. Eli levyversiota tuskin tulee.Mulla on PS5 Pro + levyasema.
Sitten toisaalta mulla on noin. 190e PS lompakossa rahaa ja vielä puoleen hintaan aikoinaan ostettuna mutta sitten myyn mun sielun ja periaatteet kun en oo juurikaan tukenut noita digihommia enkä tykkää tukea niitä mut kyl mä pahoin pelkään et se tulee kohta ennakkovarattua.
En kyllä usko tähän ite hetkeäkään. Se olisi aikamoinen sylky julkaisussa ostavien kasvoille jos tulisi myöhemmin levyllinen versio. Ja tähän vielä päälle tuo Sonyn päätös lopettaa levyjen valmistus niin ei kyllä mielestäni mitään mahista, että tulisi levyversiota.Kyl mä luulen et tosta tulee joskus levy versio mut tuskin jaksan ja viittin odottaa. Vaikka tossa onkin kymmeniä tai satoja pelejä odottamassa vuoroaan.
Itse näen montakin syytä miksi levyversiota ei tehtäisi. Mutta ainoa millä tavalla fyysinen levy voisi tulla, olisi joku hyperultrasuperdeluxe rajoitettu painos, hinta +299€.Mä en näe yhtään syytä miksi rockstar ei tekisi fyysistä levyä kunhan digimiljardit on ensin saatu laskettua kassaan. Sillähän saa vaan lisää miljuunia taottua. Tosin saattaa siihen mennä yli vuosikin mutta aivan varmasti se sieltä tulee. Tässä tapauksessa minä en aio odotella vaan se on digidigi day one.