Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Ja silti vastaava "sylky" on vaikka Alan Wake 2:n ja parin muun teoksen kohdalla tehty. Eli annettu ymmärtää tai väitetty ettei fyysistä tule ja sitten tuleekin.
Tässä kannattaa kuitenkin huomata se merkittävä ero Alan Waken tai vastaaviin, että tässä tulee fyysinen julkaisu digin kanssa samaan aikaan. Se vain on koodi lapulla. Kerrotko onko vastaavia ollut aiemmin, eträ ensin julkaistaan fyysinen koodilla ja sen jälkeen myöhemmin levyllä? Kyllä tuo minusta aika ruma temppu faneja kohtaan olisi. Mutta uskossa on toki hyvä elää!

Edit. Voin vastata omaan kysymykseeni. ChatGPT ei löytänyt ainakaan yhtään vastaavaa tapausta. Pari tapausta missä pelin on pitänyt olla koodi kotelossa mutta on muutettu ennen julkaisua levylliseksi mutta siinäpä ne. En siis usko sekunttiakaan, että niin kävisi (etenkään) tämänkään kohdalla.

Viimeksi muokattu:
Tässä kannattaa kuitenkin huomata se merkittävä ero Alan Waken tai vastaaviin, että tässä tulee fyysinen julkaisu digin kanssa samaan aikaan. Se vain on koodi lapulla. Kerrotko onko vastaavia ollut aiemmin, eträ ensin julkaistaan fyysinen koodilla ja sen jälkeen myöhemmin levyllä? Kyllä tuo minusta aika ruma temppu faneja kohtaan olisi. Mutta uskossa on toki hyvä elää!
En tiedä että onko aiemmin vastaavaa ollut mutta minun mielessä tuossa ei ole mitään fyysistä jos se on pelkkä lappu. Ihan sama vaikka levykotelo ympärillä olisikin, ei se fyysiseksi mediaksi sillä muutu.

En jaksa itse uskoa kunnolliseen fyysiseen julkaisuun mutta ei sitä mielestäni ainakaan se estäisi että on julkaistu jo koodilappu fyysisessä kotelossa.

Toki jos pitää ihan tarkka olla, niin onhan se lappu kotelossa "fyysinen julkaisu". Kokisin kuitenkin että on helpompaa puhua niin, että oletetaan että jokainen tietää mitä pelin fyysiseltä versiolta odotetaan.

En tiedä että onko aiemmin vastaavaa ollut mutta minun mielessä tuossa ei ole mitään fyysistä jos se on pelkkä lappu. Ihan sama vaikka levykotelo ympärillä olisikin, ei se fyysiseksi mediaksi sillä muutu.

En jaksa itse uskoa kunnolliseen fyysiseen julkaisuun mutta ei sitä mielestäni ainakaan se estäisi että on julkaistu jo koodilappu fyysisessä kotelossa.
No se nyt on se ja sama pidätkö sitä fyysisenä vai et. Fyysisen julkaisun nimellä se kuitenkin kulkee. Ja tuo on aivan täysin eri asia, kun mitä Alan Waken kohdalla esim oli, kun siellä ei tullut edes sitä koodia lapulla. Siinä kohtaa fyysinen on paljon reilumpaa julkaista. Mutta jos tarjotaan jo fyysisen nimellä koteloa ja sitten tuotaisiin levyllinen fyysinen markkinoille myöhemmin niin olisihan tuo aivan ennennäkemätöntä ja todella ruma temppu faneja kohtaan. Ja tähän vielä päälle se, että Sony lakkaa levyjen valmistamisen ja Xbox on jo pitkään ollut altavastaajana niin ihan turha toivo odottaa levyjulkaisua. Mutta kuten sanoin, uskossa on hyvä elää.

Ylös Bottom