Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Eikö nykyään enää tehdä uusia pelejä? Ihmiset odottaa jotain halvatun Vice City Remakea... ;)

Toivottavasti Rockstarilla on vielä jotain yllätyksiä liittyen juoneen/karttaan. Toki en tiedä onko se sitten jo liikaa toivottu näin massiivisen pelin kohdalla. GTA V ja RDR2 kuitenkin sisälsi erillisiä alueita, jotka tavallaan oli yllätyksiä. Kyllähän sitä on spekuloitu GTA VI kohdalla "Bahamalla" ja jopa Luciaan liittyen Liberty Cityllä. Sekä sillä, että massiivinen huvi risteilyalus voisi toimia pelikenttänä ja osana juonta. Se olisi ainakin jotain uutta ja erillaista. Ja nimenomaan joku reissu sillä, eikä niin, että se on pelkästään satamassa.

Olis kyllä muuten tosi siistiä jos olis Legend of the Seas risteilyalus jolta ei pääsis pois tietyn ajan puitteissa jos lähtee risteilylle :D Laivalla sitten olis vaikka mitä tekemistä.

Mulla on PS5 Pro + levyasema.

Jos mä en osta tätä peliä diginä vaan jään odottelemaan levy versiota niin kauankohan siinä menee..

Sitten toisaalta mulla on noin. 190e PS lompakossa rahaa ja vielä puoleen hintaan aikoinaan ostettuna mutta sitten myyn mun sielun ja periaatteet kun en oo juurikaan tukenut noita digihommia enkä tykkää tukea niitä mut kyl mä pahoin pelkään et se tulee kohta ennakkovarattua.

Jos mä en osta tätä peliä diginä vaan jään odottelemaan levy versiota niin kauankohan siinä menee..
No siinä voi odotella tammikuuhun 2028 asti. Jos ei ole silloin tullut, niin Sonyn lopettaessa fyysiset versiot kokonaan, mahdollisuus pienenee olemattomiin.
Sitten toisaalta mulla on noin. 190e PS lompakossa rahaa ja vielä puoleen hintaan aikoinaan ostettuna mutta sitten myyn mun sielun ja periaatteet kun en oo juurikaan tukenut noita digihommia enkä tykkää tukea niitä mut kyl mä pahoin pelkään et se tulee kohta ennakkovarattua.
Jos on digilompakossa noin paljon rahaa, joka on vielä puoleen hintaan hankittu, niin toisaalta miksei ostaisi juuri sitä peliä minkä haluaa.

No periaatteessa takarajaa on tälle tämän hetken tiedoilla mahdoton asettaa. Sony lopettaa fyysisten pelien valmistuksen uusien pelien osalta 2028 tammikuussa, mutta olemassaolevia sopimuksia noudatetaan ja esimerkiksi lisäeriä valmistetaan vielä tuonkin jälkeen. GTA julkaistaan kuitenkin tämän vuoden puolella, joten 2028 ei voida puhua enää uudesta pelistä. Jos siitä on suunniteltu fyysinen versio, niin se voi tulla paljonkin jälkikäteen.

Asia tuskin edes riippuu levyjen valmistamisesta vaan siitä, että Rockstarilla ei ole oikein syytä tehdä sellaista. Peli myy kuin häkä pelkkänä diginä ja samalla jää enemmän rahaa käteen.

Nämä on niitä kuuluisia valintoja, mutta itsehän sinä ne rajat asetat. Eipä siihen muilla ole paljoa nokan koputtamista.

Itse en tekisi tuosta ongelmaa vaan ostaisin sen pelin diginä. Varsinkin kun sinulla on siellä lompakossa rahaa. Ja kun se "fyysinen" julkaisu on koodi kotelossa, näillä näkymin. Eli levyversiota tuskin tulee.

Kyl mä luulen et tosta tulee joskus levy versio mut tuskin jaksan ja viittin odottaa. Vaikka tossa onkin kymmeniä tai satoja pelejä odottamassa vuoroaan.

Mä en näe yhtään syytä miksi rockstar ei tekisi fyysistä levyä kunhan digimiljardit on ensin saatu laskettua kassaan. Sillähän saa vaan lisää miljuunia taottua. Tosin saattaa siihen mennä yli vuosikin mutta aivan varmasti se sieltä tulee. Tässä tapauksessa minä en aio odotella vaan se on digidigi day one.

Kyl mä luulen et tosta tulee joskus levy versio mut tuskin jaksan ja viittin odottaa. Vaikka tossa onkin kymmeniä tai satoja pelejä odottamassa vuoroaan.
En kyllä usko tähän ite hetkeäkään. Se olisi aikamoinen sylky julkaisussa ostavien kasvoille jos tulisi myöhemmin levyllinen versio. Ja tähän vielä päälle tuo Sonyn päätös lopettaa levyjen valmistus niin ei kyllä mielestäni mitään mahista, että tulisi levyversiota.

Mä en näe yhtään syytä miksi rockstar ei tekisi fyysistä levyä kunhan digimiljardit on ensin saatu laskettua kassaan. Sillähän saa vaan lisää miljuunia taottua. Tosin saattaa siihen mennä yli vuosikin mutta aivan varmasti se sieltä tulee. Tässä tapauksessa minä en aio odotella vaan se on digidigi day one.
Itse näen montakin syytä miksi levyversiota ei tehtäisi. Mutta ainoa millä tavalla fyysinen levy voisi tulla, olisi joku hyperultrasuperdeluxe rajoitettu painos, hinta +299€.

Pieni toivon kipinä fyysisen julkaisun suhteen on (mutta hyvin pieni).

Se kuitenkin on varmaa, että tämä peli tullaan julkaisemaan useita kertoja seuraavan 10 vuoden aikana. Tulee PC-versiota ja seuraavan sukupolven ehostetut versiot ja varmaan sitäkin seuraavan sukupolven versiot. Kai sinne jonnekin väliin olisi mahdollista laitttaa joku ylikallis fyysinen keräilyboxi. Jokaikinen kolikko, mikä vaan pelaajilta on irrotettavissa, tullaan tällä pelillä nyhtämään.

Noista poliisiapakenemissysteemeistä, RDR2 teki tuon kohtalaisen hyvin. Jos rötösteli, auttoi että oli eri vaatetus ja maski naamalla rötöstellessä. Sitten vaihtamaan kledjut ja antaa tomun laskeutua.

Toivoisin että GTA menisi tuohon realismin suuntaan vielä tuotakin ponnekkaammin. Jos haluaa vaan avoimesti perseillä menemään ilman seuraamuksia niin noita tommossia pelejä kyllä varmaan löytää jo markkinoilta muutenkin. Saints Row vaikka. Tai sitten jatkaa perseilyä GTA5 parissa.

Perseilyä haluaa niin untitled goose peli auttaa pahimpaan rötöstelynhimoon.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom