Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Se oli vaan se perus kankea rockstar northin ohjaus, koska ne ei ilmeisesti osaa tehdä parempaa.
Kyllä minä uskon että tuo oli ihan tietoinen valinta hidastaa peliä ja tehdä ns pacingistä rauhallisempi. Jos katsot GTA6 extendediä niin se kassin nappaus lattialta kestää nanosekunnin eli tässä loottaus ei ole tasoa hidastus kuten RDR2

Kyllä minä uskon että tuo oli ihan tietoinen valinta hidastaa peliä ja tehdä ns pacingistä rauhallisempi. Jos katsot GTA6 extendediä niin se kassin nappaus lattialta kestää nanosekunnin eli tässä loottaus ei ole tasoa hidastus kuten RDR2
Siis mä tarkoitan sitä yleistä liikkumista.
Esim rdr2:ssa saa third person kuvakulmasta pelattuna usein sovittaa sitä hahmoa useamman kerran kun haluaa vaikka avata jonkun lipaston laatikon kun se usein ottaa vaikka askeleen liikaa jonka jälkeen se avaus prompti katoaa ja sitten kun käännät hahmoa niin sama tapahtuu taas uudestaan.
Kun pelaa ekasta persoonasta niin sä voit vaan kävellä sivuttain kuten missä tahansa ekan persoonan pelissä joten kaikki tuo toimii paljon paremmin.

Ekasta persoonasta myös rdr2:ssa kuten myös gta:ssa juoksu toimii vaan pitämällä pleikkarilla R1 nappi pohjassa ja jopa tuon aikana voit kääntyä ympäri niin nopeasti kuin mitä kameran nopeus antaa periksi.
Kummassakin myös ekan persoonan ns. perus kävely vauhti on aika sama mitä third personin hölkkäys.

Siellä on olemassa ihan ok ohjaus, mutta vain ekasta persoonasta kuvattuna.
Toinen asia mikä mulla tökkii sekä rdr2:ssa, että gta 5:ssa on tähtäys jota ei saa tuntumaan hyvältä vaikka miten säätelisi, mutta esim max payne 3:ssa se oli hyvä ihan vakio asetuksilla, mutta kuten sanottu niin se olikin rockstar vancouverin tuotos.

Nyt tajusin mitä meinaat. Se on se Rage enginen osa, mitä on nyt tweakattu ja pitäisi olla luonnollisempi animaation vaihteluissa, eli se animaatio ei mene loppuun vaan se on instant luonnolliesti. Mikä sen tekniikan nimi nyt on, oli Euphoria? Juuri se mitä ylikäytettiin GTA IV:ssä. Uskon ja toivon että tuo on viilattu kuntoon

Ylös Bottom