Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War: E-Day

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xsx
GOWeissa on ensimmäisestä lähtien ollut aina aika vahva edustus naishahmoilla joten en nyt oikein ymmärrä miksi tästä nyt pitää alkaa pahoittaa mieltään. Gears 5 oli jopa ihan päähahmona nainen jolla pääosin pelattiin niin en oikein ymmärrä tätä kritiikkiä.
Niin, itse olenkin nimenomaan vaan tällaisia keinotekoisia kiintiöitä vastaan. Se on se juttu mikä näissä häiritsee. Mutta ei se nyt kuitenkaan ylitsepääsemätöntä harmia toki ole aiheuttanut. Enemmänkin sellaista huvittuneisuutta ja myötähäpeääkin. Ollaan joidenkin muotivirtausten vietävinä lähes kaikkien isompien pelikehittäjien toimesta.

Onneksi Itä-Euroopassa ja Aasiassa on ollut näiden suhteen maltillisempi ja tarkoituksenmukaisuuteen paremmin perustunut linja.

En minä ainakaan mieltäni ole sinänsä pahoittanut, kunhan olen varsin huvittunut kyseisestä ilmiöstä. Minähän sanoinkin, ettei tuo sinänsä Gears vitosessa pahasti päässyt häiritsemään.

Ykkösessä ja kakkosessa ei toki girlbosseja näkynyt, ja kyllä ne ovat joka tapauksessa sarjan parhaita pelejä, vaikka teknisesti valovuoden jäljessä kolmea viimeisintä.

Niin, itse olenkin nimenomaan vaan tällaisia keinotekoisia kiintiöitä vastaan. Se on se juttu mikä näissä häiritsee. Mutta ei se nyt kuitenkaan ylitsepääsemätöntä harmia toki ole aiheuttanut. Enemmänkin sellaista huvittuneisuutta ja myötähäpeääkin. Ollaan joidenkin muotivirtausten vietävinä lähes kaikkien isompien pelikehittäjien toimesta.

Onneksi Itä-Euroopassa ja Aasiassa on ollut näiden suhteen maltillisempi ja tarkoituksenmukaisuuteen paremmin perustunut linja.

En minä ainakaan mieltäni ole sinänsä pahoittanut, kunhan olen varsin huvittunut kyseisestä ilmiöstä. Minähän sanoinkin, ettei tuo sinänsä Gears vitosessa pahasti päässyt häiritsemään.

Ykkösessä ja kakkosessa ei toki girlbosseja näkynyt, ja kyllä ne ovat joka tapauksessa sarjan parhaita pelejä, vaikka teknisesti valovuoden jäljessä kolmea viimeisintä.
Lopeta jo. Aikuinen mies. Jos vahvat naiset iskee noin kovasti hermoon, kannattaa kääntyä ammattiauttajan puoleen. Tsiisus. Jo sanottiin että loppuu nämä "kiintiö/girlboss"-sonnat.

Ja ennen kuin keskustelu lähtee sen enempää laukalle niin kaikki kiintiö ja girlboss jutut voi suosiolla jättää pois.
Loppu, kiitos.

Lopeta jo. Aikuinen mies. Jos vahvat naiset iskee noin kovasti hermoon, kannattaa kääntyä ammattiauttajan puoleen. Tsiisus. Jo sanottiin että loppuu nämä "kiintiö/girlboss"-sonnat.
Minulla ei ole näkynyt mitään noiden aiheiden lopettamisesta sinänsä, mutta taitaa johtuakin siitä, että minulla on se tämän foorumin eräs päättävä taho edelleen sivuutuksessa (enkä hänen kohdallaan ole sivuutusta kyllä poistamassakaan), joten olettaisin, että hän on tainnut asiaan jotain tuollaista kommentoida.

Sinänsä ihan muut tahot kyllä tarvitsisivat näiden asioiden kanssa ammattiauttajia, mutta ei mennä toki sen osalta yhtään pidemmälle, vaikkakin nimenomaan sinä nuo ammattiauttajat nyt otit esiin.

Ei kai se nyt kovin erikoista ole, jos joku kommentoi hahmoja. Aika monen muunkin pelin kohdalla käydään keskustelua siitä, että miten onnistunut tai epäonnistunut jokin hahmo on. Tässähän se juuri nähdään, että kaikki eivät pidä samanlaisista asioista ja esitystavoista. Toki se on oma juttunsa, että pitääkö keskustelu siitä aiheesta viedä jossain kohtaa johonkin toiseen ketjuun tietyn pelin ketjusta. Ehkä pitää.

Saa toki hahmoista keskustella. En tiedä vaan miksi se keskustelu pitää viedä kiintiöihin, agendaan ja kulttuurisotaan.

Videopeli, jossa sahataan puhuvia monstereita, juostaan karkuun valtavia matoja ja tehdään kaikkea muutakin tieteisräimettä, mutta epärealistista on mukana olevat naiset.

Starship Troopers sortui samaan.

Minulla ei ole näkynyt mitään noiden aiheiden lopettamisesta sinänsä, mutta taitaa johtuakin siitä, että minulla on se tämän foorumin eräs päättävä taho edelleen sivuutuksessa (enkä hänen kohdallaan ole sivuutusta kyllä poistamassakaan), joten olettaisin, että hän on tainnut asiaan jotain tuollaista kommentoida.

Sinänsä ihan muut tahot kyllä tarvitsisivat näiden asioiden kanssa ammattiauttajia, mutta ei mennä toki sen osalta yhtään pidemmälle, vaikkakin nimenomaan sinä nuo ammattiauttajat nyt otit esiin.
Todella fiksua toimintaa sivuuttaa sivuston ylläpitoa. Mutta kaksi kertaa sinua jo huomautettu.

Todella fiksua toimintaa sivuuttaa sivuston ylläpitoa. Mutta kaksi kertaa sinua jo huomautettu.
Ollut jo sivuutuksessa hyvinkin kauan. Ensisijaisesti peliarvostelujensa, mutta myöskin ylläpitäjälle käsittämättömän ylimielisen ja provokatiivisen kirjoittamistapansa takia.

Sinänsä kuitenkin ihmettelen sitä, että mitähän ihmeen moderaattorin roolia sinä nyt parhaillaan otat? Eli eiköhän tämä ollut tällä erää tässä meidän välillämme. Toki muusta olen mielelläni kanssasi täällä keskustellut, enkä siihen näe itse ainakaan jatkossakaan esteitä.

Ylös Bottom