Ippenator
Well-Known Member
Niin, itse olenkin nimenomaan vaan tällaisia keinotekoisia kiintiöitä vastaan. Se on se juttu mikä näissä häiritsee. Mutta ei se nyt kuitenkaan ylitsepääsemätöntä harmia toki ole aiheuttanut. Enemmänkin sellaista huvittuneisuutta ja myötähäpeääkin. Ollaan joidenkin muotivirtausten vietävinä lähes kaikkien isompien pelikehittäjien toimesta.GOWeissa on ensimmäisestä lähtien ollut aina aika vahva edustus naishahmoilla joten en nyt oikein ymmärrä miksi tästä nyt pitää alkaa pahoittaa mieltään. Gears 5 oli jopa ihan päähahmona nainen jolla pääosin pelattiin niin en oikein ymmärrä tätä kritiikkiä.
Onneksi Itä-Euroopassa ja Aasiassa on ollut näiden suhteen maltillisempi ja tarkoituksenmukaisuuteen paremmin perustunut linja.
En minä ainakaan mieltäni ole sinänsä pahoittanut, kunhan olen varsin huvittunut kyseisestä ilmiöstä. Minähän sanoinkin, ettei tuo sinänsä Gears vitosessa pahasti päässyt häiritsemään.
Ykkösessä ja kakkosessa ei toki girlbosseja näkynyt, ja kyllä ne ovat joka tapauksessa sarjan parhaita pelejä, vaikka teknisesti valovuoden jäljessä kolmea viimeisintä.