Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope
Minä aloitin eilen pelisivistykseni paikkaamista eli Mass Effectin ensimmäisen osan pelaamisen

Vähän myöhässä kenties siis. Mutta ei tosiaan ole tähän päivään saakka jaksanut kiinnostaa, koska "se peli on kuitenkin vaan pelkkää ampumista!" ja minä olen niin surkea sellaisessa

Mutta, kun kaikki selittivät peleistä joka paikassa, lehdet kehuvat loistaviksi ja ties mitä, niin mietin, että kai se on pakko edes kokeilla, että mistä kaikki oikein puhuvat. Ja vähän roolipelielementtiähän tässä näytti myös olevan, niin mikäs siinä.
Muutaman tunnin olen jo pelannut peliä ja olen, yllättäen, pitänyt. Ei se ammuskelukaan sitten niin kauheaa ollut vähän ajan päästä, kun tottui ohjaimeen. En pelaa boxilla lähes ollenkaan, niin aloittaminen oli "hieman" haparointia. Mutta nyt sujuu jo kohtalaisesti!
Aloitin naisella pelailun, enkä jaksanut kauheasti muokkailla ulkonäköä. Ei riitä kärsivällisyys alkaa vääntää nenän, leuan, poskien ja ties minkä muotoja. Luokkana Infiltrator ja taustana Earthborn sekä ruthless soldier. Olin jo jonkin aikaa pelaillut tätä, kun ukko tuli katselemaan ja kyseli, että olenko hyvä vai paha ja minä katsoin vähän aikaa, että jaa mitä. Sitten hän näytti valikkoa ja kas, olin näemmä kallistunut huomaamattani renegaden puolelle

En edes tajunnut, että vastauksilla on jotain tuollaista merkitystä, heh. Paragonissa ei sitten ollutkaan oikeastaan mitään. Mutta nyt kun tiedän tästä, niin jatkan varmaan silti enemmän sillä renegade-taktiikalla. Ei jaksa olla kaikille koko ajan niin kiltti
Pääsin vasta äsken alusta käyttelemään ja kävin heti kokeilemassa planeetalla ajelemista ja järkytyin ohjauksesta siinä määrin, että harkitsen nyt vakavasti, viitsineekö noita edes tehdä. Mutta toisaalta, minun perfektionistinen puoleni luultavasti pakottaa tekemään ne, vaikka ei kiinnostaisi, mutta katsotaan, miten edetään.