Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Aattelinpa kysyä onko kukaan huomannut vastaavaa, eli hajoaako xbox 360 helpommin, kun käyttää Hdmi referenssi tiloissa muuta, kuin standard asetusta.
Ei pitäisi olla mitään vaikutusta suuntaan tai toiseen, koska kyse on vain hieman erilaisen väriavaruuden käytöstä. Hajoaminen oli siis vain silkka sattuma.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Laitetaan nyt tänne,Ostin tuossa pari päivää sitten käytettynä boxin. Piti olla toimiva, mutta toisin kävi. Eli Jäätyy kun on pelannut minuutin tai pari. Voi olla et jäätyy heti alussain Xbox tekstiin tai sitten tulee nuo 3 punaista valoa. Vähän aikaan rämppää niin saa taas päälle ja hetkeks mutta voi jäätyä missä tilanteessa tahansa. Oisko jotain kikkaa et sais pelaamaan? Jossain luki että kietois pyyhkeen ympärille et kuumenis tai tms? Valaiskaa tyhmää.. :D
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mulle on ilmentynyt sellainen ongelma, että tuo Boxi ei suostu lukemaan kaikkia pelejä. Vasta vaihdoin Saints Rown, jota boksi ei aluksi suostunut lukemaan, mutta lopulta sitten luki ja suostui jopa asentamaan kovolle.
Nyt olen koettanut asentaa Assassins Creedia ja Prince of Persiaa, mutta ei vaan onnistu, tulee read disc erroria, käskee puhistaa yms. No ei toimi.
Mitäs tässä pitäis tehä, pelit on joko naarmuttomia tai sitten vai hieman naarmuja joiden ei todellakaan pitäisi vaikuttaa mitenkään.
Välimuistin tyhjennys?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Laitetaan nyt tänne,Ostin tuossa pari päivää sitten käytettynä boxin. Piti olla toimiva, mutta toisin kävi. Eli Jäätyy kun on pelannut minuutin tai pari. Voi olla et jäätyy heti alussain Xbox tekstiin tai sitten tulee nuo 3 punaista valoa. Vähän aikaan rämppää niin saa taas päälle ja hetkeks mutta voi jäätyä missä tilanteessa tahansa. Oisko jotain kikkaa et sais pelaamaan? Jossain luki että kietois pyyhkeen ympärille et kuumenis tai tms? Valaiskaa tyhmää.. :D

Eiköhön tossa ole aika hyvä syy ottaa myyjään yhteyttä ja sana et oli rikki. Jos takuu ei ole voimassa, niin aika vähissä on keinot mil saa toimimaan. Kai jengi on saanu tolla pyyhekikalla toimiim boxeja ite en ole testannu ja sen enempää tutkinu asiaa et osaisin neuvoa.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kai jengi on saanu tolla pyyhekikalla toimiim boxeja ite en ole testannu ja sen enempää tutkinu asiaa et osaisin neuvoa.

Saapa sen toimimaan, mutta vain hetkeksi. On vain ajan kysymys milloin se leviää uudestaan, jos kikkailee pyyhkeiden kanssa. Pahimmassa tapauksessa voi tehdä muutakin vahinkoa koneelle kuin vain tuon tyyppivian. Suosittelen pikaista yhteydenottoa huoltoon tai sitten yksinkertaisesti uuden konsolin ostamista. :)
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mulla on mystisesti hävinnyt ilmoitukset ruudulta jos tulee viesti tai kaveri tulee liveen. Eli siis online tilassa ollessa. Osaako joku kertoa mistä saa laitettua takas, epäilen että poika on saanu räplättyä ton tollaseksi. Onko kellään kokemusta asiasta?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mulla on mystisesti hävinnyt ilmoitukset ruudulta jos tulee viesti tai kaveri tulee liveen. Eli siis online tilassa ollessa. Osaako joku kertoa mistä saa laitettua takas, epäilen että poika on saanu räplättyä ton tollaseksi. Onko kellään kokemusta asiasta?

On. En aivan tasan muista mistä sai, mutta kyllä näin pitäisi löytyä. Laitoin joskus itseni Busy tilaan kun kattelin leffaa. Sen jälkeen ei näkynut ilmoituksia. Olin mennyt Preferences tilasta ylemmäs tai alemmas ja Notifications. Tuolta taisi saada että näkyykö vai ei, Eli lyhyesti. Guideen, ihan oikeaan "välilehteen" ja sieltä Notifications.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Onko kellään tietoa mistä voisi johtua että kuva häviää pariksi sekunniksi ja tulee sitten takaisin... eli siis telkkarin ruutu menee pimeäksi hetkeksi... aika ongelmallista pelata tuollaisella.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Onko kellään samanlaista ongelmaa xbox 360:nen Zune palvelun kanssa, eli kun katon zunella joitain videoita, värit menee yhtäkkiä pinkiksi, toiset videot taas toistuu oikein? Konsolissa tuskin on vikaa, kun teki samanlaista edellisessä konsolissa ja tekee uudessa elite modern warfare 2 versiossakin samaa. MW2 versio viikon wanha kone. Kahta erilaista hdmi piuhaakin olen kokeillut! Kiitos kaikista vinkeistä!
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

n. 1kk vanha Elite Jasper, ruvennut naarmuttamaan levyjä jostain syystä. Jotkut pelit naarmuuntuu ilkeästi ja toiset ei ollenkaan. Löytyykö muita mahdollisuuksia kuin soittaa microsoft tukeen?
Edit: Kone on myös pitänyt pientä erilaista raksutusta viime aikoina. Vika lienee lukupäässä?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nyt tarttis tosi nopeesti apua. Mulla on gamerscorea 2385 ja oon aina ymmärtänyt että se käy live-pisteistä. Kuitenkin nyt kun mä koitin ostaa Lost and Damnedin niin se sanoo ettei oo live-pinnoja. Mikä avuksi?
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nyt tarttis tosi nopeesti apua. Mulla on gamerscorea 2385 ja oon aina ymmärtänyt että se käy live-pisteistä. Kuitenkin nyt kun mä koitin ostaa Lost and Damnedin niin se sanoo ettei oo live-pinnoja. Mikä avuksi?

Ei käy live-pisteistä Gamerscore.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Nyt olisi ilmennyt sellainen pikku ongelma.

Boksini on alkanut jäätyilemään oikeastaan lähes kaikkien pelien kohdalla muutaman tunnin, joskus vähemmänkin aikaa päällä oltuaan. Ihan puhtaasti peliä pelatessa vain jäätyy peli paikoilleen esim. Arkham Asylumia pelatessa ennen jäätymistä menee äänet ja noin 5 sek siitä kuva jää paikoilleen. Borderlandsia taasen kun ollaan kaverin kanssa väännetty jäätyy boksi yleensä kun ladataan uutta aluetta. Samaa jäätymistä olen havainnut Rock Bandin kohdalla, joten ilmeisesti jäätyily ei ole pelistä kiinni vaan jotain muuta on vialla.

Kerran olen takuuhuollosta saanut 2,5 vuoden aikana uuden vehkeen noin vuosi sitten.

Taas jos katsoo DVDeitä ei jäätyilyä ole tapahtunut pidemmänkään session jälkeen. Boksin käyttiksen valikoissa pyöriminen voi taasen aiheuttaa jäätymisen jo paljon nopeamminkin, eli jopa muutaman minuutin selailun jälkeen siitä kun olen boksin ekaa kertaa käynnistänyt. Vaikkapa jos olen mennyt liven marketplaceen, tai asetuksia säädellyt on voinut jäätyä nopeastikin käynnistämisestä. Eli jäätyily ei tapahdu ainoastaa pelejä levyltä pelattaessa.

Eligäs mikäs tämä tällainen ongelma on, ja onko jollain muulla ollut vastaavaa/olisko jotain ideaa mitä voisi tehdä? Itse olen epäillyt ylikuumenemista, mutta vaihdettuani boksin ilmastoidumpaan paikkaan ongelma ei ole poistunut. Painotan myös sitä että joskus voi yllättävän pitkätkin sessiot vetää ilman ongelmia. Kykenen edelleen pelaamaan yksinpelit suhtkoht ongelmitta, mutta erityisesti nettipelaaminen tuntuu aiheuttavan jäätyilyä nopeammin ja useammin. Outoa..
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Jos kiire yllättää ja Xbox pisteet on saatava nopeasti, voi kääntyä huuto.netin puoleen. 2100 pistettä 20e, koodi tulee sähköpostiin.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Eligäs mikäs tämä tällainen ongelma on, ja onko jollain muulla ollut vastaavaa/olisko jotain ideaa mitä voisi tehdä? Itse olen epäillyt ylikuumenemista, mutta vaihdettuani boksin ilmastoidumpaan paikkaan ongelma ei ole poistunut. Painotan myös sitä että joskus voi yllättävän pitkätkin sessiot vetää ilman ongelmia..

varmaan näyttis lämpenee ja homma menee jäihin... leffoja voi katsoa koska se ei rasita 3d piirejä. Valikossa liikkuminen taas rasittaa (jos on tämä uusi avatari valikko) Livessä pelatessa saattaa lämmentä myös joku muu osa siellä koneessa joka lämmittää sisäilmaa entisestää ja niinpä livessä pelaaminen tilttaa nopeemmin kuin yksin pelaaminen. Laita huoltoon vaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Xboxini ei tunnu löytävän tiedostoja muistikulta mutta tikun silti voi liittää xboxiin lisäkovoksi missä ongelma??
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

varmaan näyttis lämpenee ja homma menee jäihin... leffoja voi katsoa koska se ei rasita 3d piirejä. Valikossa liikkuminen taas rasittaa (jos on tämä uusi avatari valikko) Livessä pelatessa saattaa lämmentä myös joku muu osa siellä koneessa joka lämmittää sisäilmaa entisestää ja niinpä livessä pelaaminen tilttaa nopeemmin kuin yksin pelaaminen. Laita huoltoon vaan
Vielä liittyen aiemmin postaamaani ongelmaan, olen huomannut myös että jos halua ladata pelin kovolle, boksi ei löydä pelin tietoja ollenkaan. Ei anna siis edes mahdollisuutta ladata peliä kovolle, jää vaan junnaamaan kun yritän hakea pelin tietoja. Outoa, voisiko tuokin johtua näyttiksen lämpenemisestä, vai olisiko ongelmaa myös dvd lukijassa?
 
Ylös Bottom