Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

mulla iski sellane ongelma että langattomat ohjaimet eivät suostu pysymään päällä! missä vika? patterit ovat uudet, mutta kun pelaat hetken ne sammuvat vuorotellen!
ennen tätä ongelmaa ei ole ollut ja itsellä ollu tuo elite malli jo 1,5v ja tämä ongelma alkanu pari viikon sisällä!

Mun kaverilla oli sama vika. Kokeile laittaa sielt boxin asetuksista vibration pois päältä. Sitä en tiedä mikä siinä kaverin boxissa on rikki menny? mut noin ne taas alko toimimaan...
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

okei yritetään mutta vika ei siis toivottavasti ole boksin "lukijassa"? tai mikä sen nimi ikinä onkaan :)
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kokeiles vielä vähän venyttää niitä jousia (miksi sanotaan?) johon paristot tulee. Mulla sammuili aikoinaan ohjaimet kun liitännät oli päässy vähän huonoiks.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kellään tietoa mistä johtuu sellainen, että kun boksin sammuttaa niin toisinaan tuulettimet jää hurisemaan eivätkä sammu ennenkuin käy boksista painamassa koneen käyntiin ja sammuttaa uudelleen? Joskus hyvin harvoin tuulettimet sammuvat hetken kuluttua itsestään.

Nyt parilla kolmella viimeisimmällä pelikerralla tehnyt joka kerta tämän eikä ole tuulettimet sammuneet itsestään, vaan pitänyt boksi käydä napsauttamassa päälle ja pois
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kellään tietoa mistä johtuu sellainen, että kun boksin sammuttaa niin toisinaan tuulettimet jää hurisemaan eivätkä sammu ennenkuin käy boksista painamassa koneen käyntiin ja sammuttaa uudelleen?
Oletettavasti taustalataus on päällä, ja boksi edelleen imuttelee jotain. Se kyllä sammuttaa itsensä kokonaan, kunhan viimeinenkin bittipisara on valunut perille.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Oletettavasti taustalataus on päällä, ja boksi edelleen imuttelee jotain. Se kyllä sammuttaa itsensä kokonaan, kunhan viimeinenkin bittipisara on valunut perille.

Tai sit se vähä jähyttelee sitä boxia jos on ollu kauan päällä. Mulla ainakin välillä jää boxi pyörittään tuulettimia joksikin aikaa ku sammuttaa sen. Myös silloinkin jos ei ole latauksia päällä.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Oletettavasti taustalataus on päällä, ja boksi edelleen imuttelee jotain. Se kyllä sammuttaa itsensä kokonaan, kunhan viimeinenkin bittipisara on valunut perille.

Tosiaan, tämä taitaa olla syynä. Empä ole tullut ajatelleeksi, että se jatkaa demojen yms. latailua silloinkin, kun boksin sammuttaa :)

Tai sit se vähä jähyttelee sitä boxia jos on ollu kauan päällä. Mulla ainakin välillä jää boxi pyörittään tuulettimia joksikin aikaa ku sammuttaa sen. Myös silloinkin jos ei ole latauksia päällä.

Itsekin aluksi epäilin tätä, mutta kun teki sitä silloinkin, kun boksi oli vain pari minuuttia päällä.

Eli varmaankin toi taustalatailu on syynä. Täytyy hieman tutkia asiaa ja katsotaan johtuuko tuosta
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Missähän on vika, kun eräs kaveri ei pääse partyyn enkä minä pääse hänen partyyn?
Ongelma on vain hänen kohdalla, muihin partyihin pääsee.
Oon yrittäny tehdasasetusten palauttamista, uudellen käynnistämistä (boxin ja nettiboksin).
Kummalisen tästä tekee se, että kumpikin päästään jonkun toisen tekemään partyyn samaan aikaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Missähän on vika, kun eräs kaveri ei pääse partyyn enkä minä pääse hänen partyyn?
Ongelma on vain hänen kohdalla, muihin partyihin pääsee.
Oon yrittäny tehdasasetusten palauttamista, uudellen käynnistämistä (boxin ja nettiboksin).
Kummalisen tästä tekee se, että kumpikin päästään jonkun toisen tekemään partyyn samaan aikaan.

Tuo pitäisi liittyä jotenkin NAT-ongelmaan. Esim MW2:ssa on tullut kavereita vastaan joilla on NAT moderate niin ainakaan he eivät päässeet toistensa partyihin, mutta jos joku, jolla oli NAT open teki partyn niin siihen pääsivät molemmat.

Modeemin asetuksia siis säätämään
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Tuo pitäisi liittyä jotenkin NAT-ongelmaan. Esim MW2:ssa on tullut kavereita vastaan joilla on NAT moderate niin ainakaan he eivät päässeet toistensa partyihin, mutta jos joku, jolla oli NAT open teki partyn niin siihen pääsivät molemmat.

Modeemin asetuksia siis säätämään

Kummallakin on NAT- auki.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Tai sit se vähä jähyttelee sitä boxia jos on ollu kauan päällä. Mulla ainakin välillä jää boxi pyörittään tuulettimia joksikin aikaa ku sammuttaa sen. Myös silloinkin jos ei ole latauksia päällä.

Mulla lähes joka kerta samuttelee konetta pari minuuttia vaikka olisi ollut vartin vaan päällä, siinä se surisee aikansa ja sammuu sitten ja latauksia ei ole päällä kun ei ole nettipiuha edes kiinni tällä hetkellä.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Mitenkäs onkos muilla sellaista, että jos on ip-osoitteen määrittänyt manuaalisesti boksille, niin liveen ei pääse kirjautumaan ennen kuin on käynyt asetuksissa ja testannut yhteyden. Sitä ennen tulee ilmoitus ettei liveen päästä kirjautumaan juuri nyt.

Automaattisilla asetuksilla ei tällaista ongelmaa, pitäisi vaan siksi saada nuo manuaaliset asetukset toimimaan, kun tietokoneella olen jo ennalta määrittänyt ip:n ja sitten kun kone on sammuksissa/lepotilassa niin boksi ottaa sen ip:n itselleen ja koneella ei pääse sitten nettiin niin kauan ku xbox on päällä
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ei kellään olis mitään tietoa, että mistä johtuu punertava väri kun on xbox dashboardilla ja kun pelaa pelejä? Se vaan tuli tuohon kun laitoin boxin päälle. TV:ssä ei ole mitään ongelmaa. Vain xboxin kaikki teemat yms. on punertavia. Eli siis harmaat/mustat taustat on muuttunut punertaviksi jne. Tai oikeastaan tuo on vähän niin kuin olisi joku punainen kalvo television päällä, mutta ei ole.

Apuja?

E: Vika on televisiossa. Ainakin kaikki kanavat samanlaisia. Eli punertava kuva.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Ei kellään olis mitään tietoa, että mistä johtuu punertava väri kun on xbox dashboardilla ja kun pelaa pelejä? Se vaan tuli tuohon kun laitoin boxin päälle. TV:ssä ei ole mitään ongelmaa. Vain xboxin kaikki teemat yms. on punertavia. Eli siis harmaat/mustat taustat on muuttunut punertaviksi jne. Tai oikeastaan tuo on vähän niin kuin olisi joku punainen kalvo television päällä, mutta ei ole.

Apuja?

Kokeiles onko johdot kunnolla kiinni boxissa/televisiossa. Tämän lisäksi itse johdossa voi olla jotain vikaa. Boxin rikkinäinen komponettijohto oirehti minulla juuri tuolla kuvatulla tavalla.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Hey, kellään muulla ongelmaa liven kanssa nyt? Boksi menee juntturaan muutama sekka sen jälkeen, kun oon kirjautunu liveen. Ilman nettiä pelittää ongelmitta.
Tämä alkoi siitä kun äsken laitoin Halo:Reach-trailerin latinkiin ja läppäsin Reachin pelilevyä sisään: Boksi ei lähteny pyörittään peliä, ruutu jäi mustaksi. Virran pystyy sammuttaan vain paneelista, ei reagoi ohjaimen painalluksiin.
Meinaan, et onkohan mahollista, että tuo Reachin levy jotenki veti konsolin solmuun? (Kyseisen pelin Beta alkaa huomenna 3.5.)

Laittakaas joku muukin Reachin levy sisään, ni nähää onko probleemaa muuallakin! :D

EDIT: Ok, probleema korjattu. Otin netin irti ja poistin osittain ladatun Reach-trailerin. Netti takas ja kaikki toimii niinku pitääki!
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kenelläkään hajua, mistä vois johtua, kun x360 alkaa pitää aivan kamalaa ääntä. Kun käynnistän koneen, hurina alkaa vaan kiihtymään entisestään. En ole uskaltanua pitää päällä kuin 30 sekuntia maksimissaan, koska en tiedä mitä vois tapahtua.
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kenelläkään hajua, mistä vois johtua, kun x360 alkaa pitää aivan kamalaa ääntä. Kun käynnistän koneen, hurina alkaa vaan kiihtymään entisestään. En ole uskaltanua pitää päällä kuin 30 sekuntia maksimissaan, koska en tiedä mitä vois tapahtua.

Noh eipä tuolle muuta syytä voi löytää, kuin että boxisi vetelee viimeisiä. Jos takuuta jäljellä, niin huoltoon soittoa, mutta jos ei, niin voithan aina avata sen ja etsiä vikaa itse.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Kenelläkään hajua, mistä vois johtua, kun x360 alkaa pitää aivan kamalaa ääntä. Kun käynnistän koneen, hurina alkaa vaan kiihtymään entisestään. En ole uskaltanua pitää päällä kuin 30 sekuntia maksimissaan, koska en tiedä mitä vois tapahtua.

juu eiköhän sieltä punaset valot kohta syty
 
Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread

Kenelläkään hajua, mistä vois johtua, kun x360 alkaa pitää aivan kamalaa ääntä. Kun käynnistän koneen, hurina alkaa vaan kiihtymään entisestään. En ole uskaltanua pitää päällä kuin 30 sekuntia maksimissaan, koska en tiedä mitä vois tapahtua.

Soittoa tukeen vaan. Mulla oli kakkos boxissa sama vika oli päällä vähä aikaa ja tuulettimet alko huutaan tajuttomasti ja sit heitti punasta valoa et olis yli kuumentunut. Ei tarvin edes minuuttia olla päällä, niin teki tota.
 
Ylös Bottom