Vastaus: Xbox 360 -ongelmathread
Minulla olisi ongelma tuon Family Settingsin kanssa. Kun taannoinnani sain boxin, niin oli tietenkin kiire pelaamaan ja tuli ne asetukset vähän hutiloitua ja tuli laitettua tuo Family Settings päälle. Eli ilmeisesti tuo minun gamertag "MaternityQuill" on child account. Noh tästä syystä boxi kysyy aina salasanaa siihen sähköpostiosoitteeseen, joka on nyt liitetty tuohon Family Settingsiin, kun haluaisin esim. käyttää Twitteriä, Facebookia jne. boxin kautta. Sähköposti osoite on porukoiden. Noh ei siinä mitään, jos minä tai edes porukat muistaisivat tuon sähköpostiosoitteen, mutta kun ei. Tämän takia en pysty käyttämään nuita palveluita.
Eli onko mitään keinoa millä tuon Family Settingis saisi pois päältä tai muutettua tuota sähköpostin salasanaa ilman, että täytyisi tietää vanhaa. Yritin tuossa tuota keinoa, että loggaan sisään accountillani --> Guide --> Account Management --> ja tuossa on tuo ylin "Promote Child Account"
"Promote your Xbox LIVE child account to an adult account" Eli eikös tuolla tuon asian pitäisi ehkä korjaantua? Noh kokeilin, mutta kun profiilia aletaan muokkaamaan, niin muokkaus ei etene. Annoin ladata varmaan jonkun puolisen tuntia, mutta ei mitään. Tietenkään en tiedä, kysyykö tuo mahdollisesti myöhemmin sitä vanhaa salasanaa, mutta olisi se kiva päästä tuon kanssa mahdollisimman pitkälle, että saisi varmuuden.
Sitten kun yrittää mennä Guide --> System Settings --> Console Controls, niin tuo vaihtoehto "Turn off family Settings" ei ole valittavissa. Tähän on ilmeisesti se syy, että kun accouni on tuo child account.
Eli pyytäisin mitä hartaammin, että jos vain on mahdollista saada tuota wörkkimään niin, että saisin jollain tavalla käyttööni nuo facebookin sun muut, niiin that would be great
Ja ei tarvitse huolia, en tee tätä porukoilta salassa, ihan on vapaat kädet tuon pelaamisen suhteen
Kiitos.