Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Löytyykös nykään mistään kunnollista langatonta headsettiä, jollaa puheäänet erottuvat kunnolla peliäänistä?
Ite oon ainakin saanut semmosen käsityksen, että näillä Turtle Beach X31:llä saa ainakin. Noissa kun on oma voluuminsäätö peli- ja puheäänille. Tuommoset kai ne on itellekki laitettava.
Ei kellään ole kokemusta turtlebeach x41:stä?
Mikäs olis sitten oikeesti hyvä headsetti? Langattomuudesta ja halvasta hinnasta ei saa lisäpisteitä.
Osaakos kuuloke-FIN ohjata meikun täysin, siis täysin langattoman headsetin perään? Itse olen niin kyllästynyt käsittämättömän sotkuisiin johtoihin, että en halua katsella niitä enää ollenkaan. Hakusessa siis 2.1 - 7.1 -luurit, joissa kaikki on langatonta, myös Xbox 360:n äänichatti. Hinnalla ei ole mitään väliä.
Katso Turtle Beachin kuulokkeita x31 tai x41. Molemmat ovat langattomia, paitsi xboxin chatti. Muistathan huomioida, että langattomat kuulokkeet aiheuttavat pientä häiriöääntä(suhinaa). Vika ei ole kuulokkeissa vaan tekniikassa.
Turtle Beachit toki tiedän, mutta ongelma onkin juuri se, että siihen ohjaimeen menee juurikin se piuha. Nyt jo 4 paskaa Deltacon 2,5mm-johtoa ostaneena en tohdi nähdä moista enää silmissäni.
Saako noita astroja suomesta? Jääkö jäljelle mitään enää?
Ainahan voit käyttää PC:n headsettiä adaperilla.Ei mitään villiä tornihuhua ole kuulunut että tulis valmistajalta x, tuote joka sitten raiskais nyrkillä nämä edellä mainitut tuoteet?