Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja kuulokkeet

Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Terve vaan kaikille, ajattelin nyt tänne pomppasta kysymään että miten saan SteelSeries 5h V2 kuulokkeet toimimaan hdmi kaapelin ja kotiteatterin kanssa? Kuulokkeista löytyy mikille 3.5mm liitin ja kuulokkeille 3.5mm liitin. Sohvan ja telkkarin väliin jää noin 2m väliä. Kun kyllähän tuosta vahvarista parempi ääni kuin telkkarista lähtee... Jos pitää ostaa jotain palikkaa siihen väliin niiin linkkiä kehiin ;)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Löytyykös nykään mistään kunnollista langatonta headsettiä, jollaa puheäänet erottuvat kunnolla peliäänistä?
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Löytyykös nykään mistään kunnollista langatonta headsettiä, jollaa puheäänet erottuvat kunnolla peliäänistä?

Ite oon ainakin saanut semmosen käsityksen, että näillä Turtle Beach X31:llä saa ainakin. Noissa kun on oma voluuminsäätö peli- ja puheäänille. Tuommoset kai ne on itellekki laitettava.

En ite noita vielä omista, mutta mitä oon netistä lueskellu niin nuo vaikuttais ihan päteviltä. Ja onhan noista vielä se kalliimpikin versio olemassa, mutta kyllä itelle ainakin nuo piisaa..
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Mistäs sais suomesta Skullcandy GI SGS kuulokkeet? googlella löysin vaan jonkun ruotsalaisen nettikaupan missä voi maksaa vaan visalla
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Minulla on Turtle Beach ear force X1 headsetti ja mulla meni hukkaan se headsetistä ohjaimeen menevä mikki piuha. Eli kysymys olisi että minkälaisen piuhan tuohon väliin tarvisi että toimisi mikki. Katsoin noita Turtle beachin omia mutta en löytäny yhtään kauppaa joka toimittaisi suomeen :(
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Periaatteessa sama kysymys ku maikholilla mut olisin halunnu tietää että saako mistään tota kyseistä piuhaa "jaettuna" niin että toinen pää tulee siihen kuulokepiuhassa olevaan liittimeen ja toinen pää olis 2-osanen joista toinen olis xbox360 ohjaimeen sopiva ja toinen olis ps3 usb-liittimeen

meni aika sekavaksi mut toivottavasti joku ymmärtää mitä haen takaa :)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Ite oon ainakin saanut semmosen käsityksen, että näillä Turtle Beach X31:llä saa ainakin. Noissa kun on oma voluuminsäätö peli- ja puheäänille. Tuommoset kai ne on itellekki laitettava.

Kuulemma seuraava X41 on loistava headsetti, mutta hintaa onkin sitten tuplasti. Tuollaiset X31:t on kai laitettava tulemaan, mutta mistäs moiset saisi halvalla?
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Ei kellään ole kokemusta turtlebeach x41:stä?

Kuuleman mukaan loistavat kuulokkeet. Huonona puolena oikeastaan kohtuullisen kova hinta ja se, että käyttää AAA-kokoisia akkuja/pattereita. Kuulevana osapuolena voin sanoa, että noi kuuluu todella hyvin vastapuolelle, toisin kuin esim itselläni vielä käytössä oleva MS:n oma setti jonka mikki täytyy työntää kurkkuun niin syvälle, että alkaa kakoa ja sitten vetää 1cm takaisin.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Mulla on ollu Trittonin AX360 kuulottimet ja Turtle Beachin X41.
Turtlebeachit olivat käytettävyydeltään ja yleiseltä mekaniikaltaan superkivat, mutta niissä oli hirveesti valkokohinaa. Sain rahani takaisin niistä, mutta en ole ihan varma että oliko se feature vai vika... Joka tapauksessa, en suostu maksamaan niin paljon rahaa kuulokkeista joiden kohinataso on monin kerroin kovempi kuin kolmanneksen maksavissa RF kuulokkeissa.
Suosittelen varauksella, jos vaikka sattuisi saamaan kohinattoman version.

Trittoneita ei juurikaan saa Suomesta. Taisteluksi meni että sain tänne asti. Ja paskanahan ne olivat. Takakanavat rätisivät tietyissä tilanteissa oikeen tosi paljon.
Takuuasioissa sainkin sitten oikeen taistella, niinkuin MMA matsissa, ja hävisin.
Lähettivät mulle uuden dekooderiboksin (joka on mallia Kiina), jonka olisi pitänyt korjata vika, vaan ei korjannut. Tämän jälkeen monien monien s-postien ja odottelun jälkeen Tritton-tuki lopetti vastaamisen. GG.
En suosittele Trittoneita kenellekään koskaan.

Trittonit taitaa olla kaikki kyllä langallisia, ja toi Turtlebeach on langaton.

Edit: Boonuksena Trittonien mikrofoni oli sellainen johon piti huutaa että kuuluu, ja olivat muutenkin todella halvan oloiset ja sellaiset että pelkää rikkovansa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Kiitos Rutabaga!

Mikäs olis sitten oikeesti hyvä headsetti? Langattomuudesta ja halvasta hinnasta ei saa lisäpisteitä.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Mikäs olis sitten oikeesti hyvä headsetti? Langattomuudesta ja halvasta hinnasta ei saa lisäpisteitä.

Jos Surroundia ei hae, niin SteelSeries Siberia V2. Hintaa ~60€, äänenlaatu varmasti sen arvoinen. Mukavat päässä ja kivan näköisetkin. Laadukas rakenne, ei mitään käytön jälkiä monen kuukauden käytön jälkeen.
Vaativat tosin adapterijohdon mikille. Ulosvedettävä mikki on kätevä ja siinä on kuulemma hybä äänenlaatukin.
Muiden chattiääniä kuvittelin hieman liian heikoiksi, mutta sitten pelasin tavallisen mikin ja kajareiden kanssa, eihän siitä kuullut mtään tuohon verrattuna.
Ainoa miinus on oikeastaan se, etteivät luurit toista omia puheääniä ja tulee huudettua kun ei kuule edes omaa ääntään.

Hieman kalliimmalla sitten kestosuosikki Sennheiser hd555 (muotoilu ei siopinut kylläkään itselleni)

Surroundeista varmaan sitten Sharkoon X-tatic Digital, vaikka vikaisia yksilöitä onkin ollut paljon.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Osaakos kuuloke-FIN ohjata meikun täysin, siis täysin langattoman headsetin perään? Itse olen niin kyllästynyt käsittämättömän sotkuisiin johtoihin, että en halua katsella niitä enää ollenkaan. Hakusessa siis 2.1 - 7.1 -luurit, joissa kaikki on langatonta, myös Xbox 360:n äänichatti. Hinnalla ei ole mitään väliä.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Osaakos kuuloke-FIN ohjata meikun täysin, siis täysin langattoman headsetin perään? Itse olen niin kyllästynyt käsittämättömän sotkuisiin johtoihin, että en halua katsella niitä enää ollenkaan. Hakusessa siis 2.1 - 7.1 -luurit, joissa kaikki on langatonta, myös Xbox 360:n äänichatti. Hinnalla ei ole mitään väliä.

Katso Turtle Beachin kuulokkeita x31 tai x41. Molemmat ovat langattomia, paitsi xboxin chatti. Muistathan huomioida, että langattomat kuulokkeet aiheuttavat pientä häiriöääntä(suhinaa). Vika ei ole kuulokkeissa vaan tekniikassa.

Turtle Beachejä myy ainakin verkkokauppa.com. VPD:kin taitaa myydä nykyään


Itsellä on ollut Sharkoonien X-tatic V3:t ja nykyään Astro A40:t. Molemmat on johdollisia headsettei. Sharkooneissa kuulee paremmin xboxin chatin, mutta astrot on mielestäni muuten hieman paremmat. Tosin hinta-laatu-suhteessa suosittelen Sharkooneja. Hinta ero on niin valtava n.170e Sharkoonien hyväksi.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Katso Turtle Beachin kuulokkeita x31 tai x41. Molemmat ovat langattomia, paitsi xboxin chatti. Muistathan huomioida, että langattomat kuulokkeet aiheuttavat pientä häiriöääntä(suhinaa). Vika ei ole kuulokkeissa vaan tekniikassa.

Turtle Beachit toki tiedän, mutta ongelma onkin juuri se, että siihen ohjaimeen menee juurikin se piuha. Nyt jo 4 paskaa Deltacon 2,5mm-johtoa ostaneena en tohdi nähdä moista enää silmissäni.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Turtle Beachit toki tiedän, mutta ongelma onkin juuri se, että siihen ohjaimeen menee juurikin se piuha. Nyt jo 4 paskaa Deltacon 2,5mm-johtoa ostaneena en tohdi nähdä moista enää silmissäni.

Mahtaako moisia olla olemassakaan...
Tänään pitäisi olla omat X31:t noudettavissa postista, mutta niissä on tosiaan ohjaimesta johto kuulokkeisiin. Jotain läpyskää voin heittää kunhan noita on vähän päässyt testaamaan.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Korjataan vielä että parhaat surround-kuulokkeet hakusessa. Perus 2.1 löytyy jo.
Pitääpä mennä Pirkkalan verkkokauppaan kattoo noita sharkooneja ja kyselllä onko niissä mitään takuuta. Livegamersissä ainakin jengi rikkonut oikein urakkalla niitä..

Saako noita astroja suomesta? Jääkö jäljelle mitään enää?
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Onko tää homma nyt tosiaan niin lasten kengissä, että...

Turtlebeachit kohisee ja toimii typerän kokosilla pattereilla.
Sharkoonit menee rikki?
Trittonit on vaan kalliimmat sharkoonit?
Astrot olis sitten jeba, mutta niitä ei saa rahalla suomesta?

Sharkooneja ja turtlebicthejä saa näköjään tampesterin läheisyydestä, pitääpä käydä kyselmässä koekuuntelua ja miten on takuun laita.

Ei mitään villiä tornihuhua ole kuulunut että tulis valmistajalta x, tuote joka sitten raiskais nyrkillä nämä edellä mainitut tuoteet?
 
Ylös Bottom