Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vaikka Xbox olisi HDMI:llä kiinni, niin saat A/V liitännästä edelleen äänet. Tarvitset vain erillisen sovitinpalan, joka menee HDMI:n kanssa yhtäaikaa kiinni. Hae: xbox audio adapter.
Saako näitä palikoita enää mistään? Uusi steelseries Mix on ihan surkea ja haluaisin tommosen mis on tuo lisäjohto. Koitin ettiä joka paikasta mut loppu kaikkialta.
Turtle Beach XP500 Wireless Surround sound Gaming headset for PS3 + XBOX360
Tritton Warhead 7.1 Dolby Wireless Xbox 360 Headset
Olen katsellut uusia pelikuulokkeita, ja nämä kaksi vaihtoehtoa on osunut silmään. Onko kenelläkään juuta tai jaata sanottavana näistä vaihtoehdoista?
Turtleista ei ole ainakaan positiivista sanottavaa. Itselläni oli tuota vastaava malli tai voiko sitä nyt sanoa että parempi (MW3 Delta) joka oli kyllä melkosta kuraa. Painavat päässä ja suhisivat melkolailla kun langattomat olivat. Lisäksi ainakin minulle vaivaa tuotti tuo 2.4Ghz taajuus jota nuo kuulokkeet ja aika monet muutkin langattomat pelikuulokkeet. Ääni pätkii ja välillä paukkuu. Ei auttanu vaikka sammutti wlanin kokonaan. Häiriötä oli silti. Paskat, ei voi muuta sanoa. Ei myöskään tuo langaton pulikka live-chattia varten toiminut kunnolla. Ääni pätki siinä myös.
Mieleeni heräsi noista sinun mainitsemista ääniongelmista, että olen tuollaisia havainnut mutta nekin vain ja ainoastaan MW3:n kanssa eli oletan niiden johtuvan pelistä.
Toinen vaihtoehto olisivat nuo Tritton Warheadit. Kokemuksia?
Niidenkin kanssa on vain sama ongelma, tosin itse firman päässä eikä jälleenmyyjän.
Jimm'sissa näyttäisi olevan noita Razerin Chimaeroita nyt sitten myynnissä. Onkos joillakin jo jotain kokemuksia?
Voi veljet! Sain referoitua koko arvostelun yhteen lauseeseen.Koska toimivat 5.8GHz taajudella ei langattomien kuulokkeiden ominaista suhinaa ja häiriöääniä kuulu.
No niin, Trittonit haettu kaupasta ja 10m s/pdif piuhaMorjens.
Osaisko joku neuvoa mistä ja millaisen jatkojohdon ostan
Tritton AX Pro kuulokkeisiin.
Kfin hakua tonkimalla löysin tälläisen topicin, ja vaikka onkin viettänyt reilut 5kk hiljaiseloa niin ajattelin nostaa ylös.
Eli hakusessa olisi hyvät kuulokkeet xboxilleni, hintahaarukka 40€-60€ ja eniten tulisi käytettyä änärissä (EASHL) noita kuulokkeita, eipä sitä paljoa tule muuta pelailtua näin uusimman kiekon ilmestyttyä.Joten laittakaa vain rohkeasti eri vaihtoehtoja tulemaan minkä tiedätte sopivan noihin ehtoihin.
Eli "änärikuulokkeet" hakusessa!
![]()
Juu, kaveri sanoi, ettei suosittelisi Turtle Beachin kuulokkeita, menevät kuulemma aika usein rikki tai on jotain vikaa ja on kuullut niistä enemmän huonoa kuin hyvää. Tiedä sitten onko tuossa jotain perää.Mutta, hän suositteli näitä: Tritton AX180 kuulokkeet - Markantalo Nuo olisi ainakin juuri siinä mulle sopivassa hintaluokassa eli 50€-60€, mutta olisiko noiden ostaminen kannattava ostos? Jos jollakin on kokemusta niin kertokaa vain mielipiteitä. Tulisi suurimmaksi osaksi käyttöön änäriä pelatessa ja hyvä mikki pitää olla, että juttelu onnistuu.
![]()
Juu, kaveri sanoi, ettei suosittelisi Turtle Beachin kuulokkeita, menevät kuulemma aika usein rikki tai on jotain vikaa ja on kuullut niistä enemmän huonoa kuin hyvää. Tiedä sitten onko tuossa jotain perää.![]()
Nooh, pitäähän omien vanhojen jäljkeläisiä kehua... Ja siihen on myös aihetta.Nuo Trittonit ovat myös hyvät, mitä nyt kuukauden käytöstä nyt voi sanoa. (En siis omista vaan olivat lainassa).
Itselläni ja tuttavapiirillä ainoastaan Turtle Beachin luureja, eikä ole ollut mitään ongelmia tai pahaa sanottavaa. Ellei lasketa sitä kun kissa nakersti talkback-kaapelin kuortaKaverilla olisi edullisesti TB:n X21:t, jotka jäivät ylimääräisiksi kun vaihtoi langattomiin.