Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

No pistetäänkö pikku sivubetsi pystyyn? :D

Vaikka palttiarallaa yhden pelin verran, 50? Forum be my witness :)

Mä väittäisin yhä et ko. peli ei todellakaan tule loppumaan kaupoista suomessa (tai vaikka Helsingissä, eli jos jostain loppuisikin niin toisesta myymälästä löytyy vielä, esim asematunnelin Anttilasta;)
Kyllä pelejä varmaan Snadista löytyy. Peli tulee loppumaan kuitenkin hyvin monesta kaupasta, ja moni jää julkaisuna ilman.

Pelottaa nyt sit vaan, että kun en ole vielä ennakkovarannut niin heruiskohan sillä GTAIV vie 3 xbox360 peliä-tarjouksella julkkariyönä sitten peliä. Kun on paristi käynyt GS:ssä niin, että peli on loppunut. Mm. Orange Boxin kohdalla kävi niin vaikka oli varattu.

Tarjous päättyy päivää ennen julkaisua. Kovasti epäilen että Gamestopista saisi muutenkaan peliä suoraan hyllystä..

Vastaus: Grand Theft Auto IV

Njoo ensimmäinen arvostelu ilmestyny vissiin ja samalla ekat täydet pisteet. Eipä kai mikään ylläri sinänsä :rolleyes: "...and the final score given by OXM is 10 out of 10."

Jahasta, Sonylla ongelmia levyjen tuotossa..

" PS3 versiota on noin 150 kappaletta varauksessa.Valitettavasti en voi enään luvata toimitusta, koska Sonylläon ollut vaikeuksia pelin tuotannon kanssa, liittyen Blu-Raylevyihin. "

Eli kaverille tuli tuollainen kun laittoi mailia yhteen pelikauppaan..

Vastaus: Grand Theft Auto IV

Nyt kun saatiin taloon yli 40tuuman hdtv niin lähti Gta tilaukseen.
Ei ole hirveät odotukset ollut ja trailerit on jäänyt vähemmälle. Tosin, ehkä on parempi etten ala odottelemaan suuria vaan yllätyn sitten täysin;)

Aijaijai mikä pelikauppa on kyseessä? Siis eikö tyhjiä Blu-Ray lättyjä ole tarpeeksi?

Itse en ainakaan ennakkotilaa peliä, kun yleensä se sattuu tulemaan joskus viikon myöhässä (kokemusta on)... Onkohan kaikki pelit jo mennyt, jos menisin pelin ostamaan vasta 16:00?

Itse en ainakaan ennakkotilaa peliä, kun yleensä se sattuu tulemaan joskus viikon myöhässä (kokemusta on)... Onkohan kaikki pelit jo mennyt, jos menisin pelin ostamaan vasta 16:00?

ton takia mäkä en jaksa vaivautua siihen ennakkotilaamiseen, ennemminki marssin kauppaan heti 29.päivä kun ovet avataan ja otan kappaleeni ja kiiruhtan kotiin pitämään hieman WOW-ilmettä naamallani :rolleyes: ainakin kovinkaan moni ei ole sitä sieltä saanut ennen minua, niin ainakin minä sen saan :)

No saahan pelin ostettua vaikka jostain Prismasta jos ei lähimmistä kaupoista löydy.
Ja Puolenkuunpelit-sivun ( joo tiedän ) GTA IV tilausosioon on muuten lisätty teksti:

Älä ohita tilaisuutta - tilaa jo nyt niin saat pelin varmasti ensimmäisten joukossa!

Kumpa tuo olisi enne. Tuolta olen usein tilaillut ja on luotettava kauppa, joskin hintava. Mutta rahaahan on kuin roskaa :D

> > Grand theft auto iv s.e. 8645491 1 99,90 EUR 99,90 EUR
> > Myyntiintulopäivä 29.4.2008
> > ------------------------------------------------------------------------------
> >
> > Tuotteet yhteensä 99,90 EUR
> > Toimituskulut (nouto Postista) 5,90 EUR

Lähti netanttilasta tilaukseen

No saahan pelin ostettua vaikka jostain Prismasta jos ei lähimmistä kaupoista löydy.
Ja Puolenkuunpelit-sivun ( joo tiedän ) GTA IV tilausosioon on muuten lisätty teksti:

Älä ohita tilaisuutta - tilaa jo nyt niin saat pelin varmasti ensimmäisten joukossa!

Kumpa tuo olisi enne. Tuolta olen usein tilaillut ja on luotettava kauppa, joskin hintava. Mutta rahaahan on kuin roskaa :D

Ristiin menee taas vaihteeksi, koska tuo s-posti jonka laitoin oli juuri puokkareista, ja tänään lähetetty :confused:

Tä on itselläni siitä hauska pelisarja, että yhtäkään en ole pelannut läpi, mut GTA3, Vice City ja San Andreas löytyvät pelihyllystä. Eniten on ärsyttänyt se "kuplassa" juokseminen. Toki nelonenkin tulee hyllyyn ja konsolien tehojenlisäys näkyy vähintään kuplan suurentumisena. Ois todella kiva, et jos räjäytät ruuhkaristeyksen verran autoja, et ne autot ei olis kadonneet sen jälkeen kun ajan kulman takana käymään.

edit: Niin toinen asia mikä on aikaisemmissa sarjan peleissä ärsyttänyt kovasti on ampumisen kontrollit. Mut tämä on vissiin muuttunut selkeästi paremmaksi nelosessa. Ellen nyt täysin väärin muista.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jahasta, Sonylla ongelmia levyjen tuotossa..

" PS3 versiota on noin 150 kappaletta varauksessa.Valitettavasti en voi enään luvata toimitusta, koska Sonylläon ollut vaikeuksia pelin tuotannon kanssa, liittyen Blu-Raylevyihin. "

Eli kaverille tuli tuollainen kun laittoi mailia yhteen pelikauppaan..

Suomalaiselle yksittäiselle pelikaupalle muuten 150kpl varauksia on ihan järjetön määrä. Ei ihme jos jää joku ilman, ei niitä nyt niin järjettömästi ole painettu niitä lättyjä kun koko maailmalle pitäisi riittää. Taitaa ps3-kysyntä yllättää kaikki kun bundlet ja perusversiot myy kuin häkä. Onneksi oma CE on maksettu ja tilattu jo ajat sitten, pitäis ainakin saada peli yömyynnistä (toivottavasti ainakin).

Ylös Bottom