Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

En ihmettele, että tiltissä ei ole paljoa varauksia. Ne ihmiset jotka varailevat pelejä ennakkoon yleensä myös osaavat tarkastella muita kauppoja ja katsella hintoja. Tiltin 69.90 on aika ryöstöhinta katsoi asiaa miltä kannalta tahansa. Varmaan ainoa kallimpi paikka on GameStop. Anttilan TopTenista voisi jopa käydä haistelemassa jossen ennakkoon varaa, ainakin mitä olen nyt Sellossa käynyt kattelemassa siellä niin siellä on aika moni julkkaripeli ollut alessa plussakortilla 59.90.ja luulen, että heiltä pelejä ei aivan käsistä viedä.

IMO toi 70 ei oo ryöstöä...aika sopiva hinta varsinkin kun puhutaan GTA luokan pelistä.
80 olisi jo ryöstöä, mutta itse suostun tuonkin maksamaan tästä pelistä...ei oikein muista :D

IMO toi 70 ei oo ryöstöä...aika sopiva hinta varsinkin kun puhutaan GTA luokan pelistä.
80 olisi jo ryöstöä, mutta itse suostun tuonkin maksamaan tästä pelistä...ei oikein muista :D

Ryöstö oli ehkä huono sanavalinta, mutta toi sopiva hinta juttu on aika tyhmä, koska useimmissa paikoissa peli 59-65 ja 55 halvimmissa. Siis Suomessa. Ulkomailta sitten vielä halvemmalla. IMO 70 on kallis eli ei sopivahinta, puhuttiin mistä pelistä tahansa.

Tulis jo ni ei tarttis jutella tämmösistä asioista täällä :D.

Juu, ryöstöähän tuo on mutta haluan saada pelin julkaisupäivänä vaikka maksaisi 80e :p;)

OIkee asenne :) Ite maksaisin melkee mitä vaa :D SA julkasupäivänä itellää hajos pleikka siihen sopivast :D Ei jaksan huoltoo viiä vaa ostin uuen pleikan samantien :) Korjasin lopulta sen ite ja siihen oli tullu jtn jäähytykseen häikkää.

Mä maksoin tästä 45 EUR, jenkkilästä tulee eli ei ole julkaisupäivänä mun koneessa. Saa muuten nähdä, löytyykö esim. CODiin peliseuraa, kun kaikki vaan pelaa GTA:ta! :D

Jahasta, Sonylla ongelmia levyjen tuotossa..

" PS3 versiota on noin 150 kappaletta varauksessa.Valitettavasti en voi enään luvata toimitusta, koska Sonylläon ollut vaikeuksia pelin tuotannon kanssa, liittyen Blu-Raylevyihin. "

Eli kaverille tuli tuollainen kun laittoi mailia yhteen pelikauppaan..

VPD:stä kyselin ja sanoivat, että saavat peliä tarpeeksi varastoon. Eikä ole mitään tietoa tullut tuotanto ongelmista.

Ei muuten enää jaksais odotella, kun lueskelin tota arvostelua niin pistää vihaks, että pitää venaa pari viikkoa viellä

Launeen. Tuu ihmeessä,mutta ei sitä tiedä vaikka iskisi tappo "mahatauti" tuona päivänä:D,mutta pakko se on kait kestää torstaihin että on vapaapäivä=)

No törmäillää sitte sittarin peliosastolla kaheksan maissa. Tiedätkö varmaks että on heti aamusta hyllyssä?

En oo kysyny laittaako ne heti aamusta hyllyyn,mutta jos ei niin pyydän niitä hakemaan varastosta:D

pyydäs kaks ylimääräistä versioo mulle ja Nupenviinalle ja piilota ne vaikka jonnekkin sitten siellä kaupassa, mutta kunhan kerrot minne pistät ne meitä varten odottamaan ;)

Ryöstö oli ehkä huono sanavalinta, mutta toi sopiva hinta juttu on aika tyhmä, koska useimmissa paikoissa peli 59-65 ja 55 halvimmissa. Siis Suomessa. Ulkomailta sitten vielä halvemmalla. IMO 70 on kallis eli ei sopivahinta, puhuttiin mistä pelistä tahansa.

Tulis jo ni ei tarttis jutella tämmösistä asioista täällä :D.

Niinpä, kyllä on viime päivinä tullut tiuhaan tahtiin viestejä tähän threadiin, mutta hiljentyy kahden viikon päästä ainakin omalta osalta :)

Joo, alkaa näyttämään siltä että pitää tämä wappu uhrata IV:lle. Jos vetäis pienen GTA -maratonin keskiviikosta sunnuntaihin (::koputtaa puuta::).

en oo ite varannu tätä, mut meen takuuseen että ku meen sillon tiistaina töiden jälkeen n. klo 17 kaupungille ettimään tätä peliä, niin varmasti löytyy jostain.. luulen jopa että joka kaupassa hyllyt notkuu GTA nelosta...

en oo ite varannu tätä, mut meen takuuseen että ku meen sillon tiistaina töiden jälkeen n. klo 17 kaupungille ettimään tätä peliä, niin varmasti löytyy jostain.. luulen jopa että joka kaupassa hyllyt notkuu GTA nelosta...
Enpä liion minäkään usko, että kaikki revittäisiin suurin piirtein käsistä. Varsinkin kun jälleenmyyjät ovat mitä luultavimmin osanneet varautua jonkinasteiseen ostoryntäykseen.
Parasta olis kans, että konsolinet.fi saa toimituksensa ajoissa perille ettei tarvitse taloa remonttiin laittaa. :rolleyes:

toivottavasti discshop nyt pystyy toimittamaan pelin jo tiistaiksi. itkuhan siinä muuten pääsee

Tänään oli vielä pakko laittaa VPD:hen mailia, että milloin heidän arvion mukaan on ennakkotilaamani GTA IV PS3 Special Edition perillä ja julkaisupäiväksi lupailivat. :) Hauskaa wappua mulle. :p

Ylös Bottom