Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Ite ainakin haen suoraan hypermarketistä klo 08.00. Vituttaa vaa mennä töihin klo 15.00,noo ehkä saan jotain tyydytystä kun en myy peliä kenellekkään alaikäiselle:D. Muutenkin veikkaan että tänä vuonna alaikäisten on vaikeampi ostaa k18 peli

Ite ainakin haen suoraan hypermarketistä klo 08.00. Vituttaa vaa mennä töihin klo 15.00,noo ehkä saan jotain tyydytystä kun en myy peliä kenellekkään alaikäiselle:D. Muutenkin veikkaan että tänä vuonna alaikäisten on vaikeampi ostaa k18 peli

OT.. missäs puutiikis oot lapsia kiusaas?

En missään varsinaisessa "pelikaupassa". Cittarin väliaikaisena kassana,mutta veikkaan että aika paljon tuotakin peliä sieltä ostetaan:P

Juu.
Taitaa sen luokan peli olla kysees et myidään sitä missä vain nii käsistä se viedään. Varmaan jotuu kans paikalliset cittarit ja muut kiertää julkkarina läpi. eikö se jostain löydy. olla heti aamusta mummojen ja pappojen seas ensiimmääsenä menos kauppaan.

No arvaas kuka tulee hakee sen pelin sitte teikältä, jos en jaksa hakea aamusta ;)
Kumpis sitari pai tö vei on kyseessä?

Launeen. Tuu ihmeessä,mutta ei sitä tiedä vaikka iskisi tappo "mahatauti" tuona päivänä:D,mutta pakko se on kait kestää torstaihin että on vapaapäivä=)

Pelottaa nyt sit vaan, että kun en ole vielä ennakkovarannut niin heruiskohan sillä GTAIV vie 3 xbox360 peliä-tarjouksella julkkariyönä sitten peliä. Kun on paristi käynyt GS:ssä niin, että peli on loppunut. Mm. Orange Boxin kohdalla kävi niin vaikka oli varattu.

Kannattaa varmaan käydä varailemassa jo nyt. Itse hoidin asian Helmikuussa pois alta, on se ihme jos ei pelejä riitä kun noin aikaisin on peli varattu ja maksettu. Tahtoo sen Rstarin kassin....:D

Heh, ois se kiva nähdä kassalla, et ois sivuun vedettyjä GTA4:sia siinä kassahenkilön vieressä, kun ikä ei ole riittänyt.
Normaalisti siinä näkee vain niitä kaljapulloja.

Tiltistä, tossa tänään kävin varaamassa: saako pelin julukaisupäivänä? "Tottakai saa, ei oo vielä varauksia nin paljoo tullut". Ja peliä en maksanut muutakuin sen 5e varaus maksun joten jos peliä en syystä tai toisesta saa 29.4 vaikka lupailevat, niin kierrän tampereen keskustan kaikki kaupat läpi. Onhan tuo Stockmann, Anttila, Sokos, GameStop, Gamelife.... Jos ei noistakaan löydy niin Gigantti, Citymarket ja Prisma joten eiköhän se jostakin löydy. :p

Niin ja itse pelistä, saako tuossa freemodessa siis tehdä ihan mitä haluaa kaverin kanssa onlinessa?

Yleensähän näitten multiplattareiden kohdalla on saatavuuden puolesta ollut vain etua että ostaa PS3:lle pelin, koska pääsääntöisestihän nuo myynnit on painottuneet XBOX 360 versioon. Nyt pelottaa, että mitä tuon hankinnan suhteen tekis, kun PS3 version kysyntä vaikuttaa niin mahdottoman suurelta eikä vielä ole tullut itse varattua.
No, toivotaan että jostain saadaan, vaikka muutamia euroja joutuisi ekstraa maksamaankin.

´No vetoon en lähde, mutta olen sitä mieltä, että todellakin peli voi loppua, kun miettii jo San Andreasta... niin se loppui ainakin Lahdesta aikoinaan muistaakseni jo julkaisupäivänä ja silloinkin piti orottaa seuraavaa erää että sen sai, joten on mahdollista että tullaan myymään eioota ;)

Kun SA julkaistiin oli PS2 vähän useammalla kuin nyt on PS3...

Tiltistä, tossa tänään kävin varaamassa: saako pelin julukaisupäivänä? "Tottakai saa, ei oo vielä varauksia nin paljoo tullut". Ja peliä en maksanut muutakuin sen 5e varaus maksun joten jos peliä en syystä tai toisesta saa 29.4 vaikka lupailevat, niin kierrän tampereen keskustan kaikki kaupat läpi. Onhan tuo Stockmann, Anttila, Sokos, GameStop, Gamelife.... Jos ei noistakaan löydy niin Gigantti, Citymarket ja Prisma joten eiköhän se jostakin löydy. :p

Niin ja itse pelistä, saako tuossa freemodessa siis tehdä ihan mitä haluaa kaverin kanssa onlinessa?

En ihmettele, että tiltissä ei ole paljoa varauksia. Ne ihmiset jotka varailevat pelejä ennakkoon yleensä myös osaavat tarkastella muita kauppoja ja katsella hintoja. Tiltin 69.90 on aika ryöstöhinta katsoi asiaa miltä kannalta tahansa. Varmaan ainoa kallimpi paikka on GameStop. Anttilan TopTenista voisi jopa käydä haistelemassa jossen ennakkoon varaa, ainakin mitä olen nyt Sellossa käynyt kattelemassa siellä niin siellä on aika moni julkkaripeli ollut alessa plussakortilla 59.90.ja luulen, että heiltä pelejä ei aivan käsistä viedä.

En ihmettele, että tiltissä ei ole paljoa varauksia. Ne ihmiset jotka varailevat pelejä ennakkoon yleensä myös osaavat tarkastella muita kauppoja ja katsella hintoja. Tiltin 69.90 on aika ryöstöhinta katsoi asiaa miltä kannalta tahansa. Varmaan ainoa kallimpi paikka on GameStop. Anttilan TopTenista voisi jopa käydä haistelemassa jossen ennakkoon varaa, ainakin mitä olen nyt Sellossa käynyt kattelemassa siellä niin siellä on aika moni julkkaripeli ollut alessa plussakortilla 59.90.ja luulen, että heiltä pelejä ei aivan käsistä viedä.
Juu, ryöstöähän tuo on mutta haluan saada pelin julkaisupäivänä vaikka maksaisi 80e :p;)

Vastaus: Grand Theft Auto IV

Njoo ensimmäinen arvostelu ilmestyny vissiin ja samalla ekat täydet pisteet. Eipä kai mikään ylläri sinänsä :rolleyes: "...and the final score given by OXM is 10 out of 10."

+amazingly realistic world
+stunning action set pieces
+genuinely engrossing storyline
+hugely entertaining multiplayer
+vast in every respect

"UTTERLY STUNNING IN EVERY RESPECT" 10/10

Vielä linkki http://img292.imageshack.us/img292/7668/omxverdictdf9.jpg

Ylös Bottom