Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

KonsoliFINin ylläpito kokoontuu tämän viikon lauantaina pohtimaan saitin tulevaisuutta, ja asia voidaan ottaa siellä esille.

Ensinnäkin tuo Fabren kommentti on niin täyttä asiaa kuin olla ja voi. Itse en pysty tuollaista tekstiä tuottamaan, joten minulle auotaan päätä jatkuvasti. Se on täysin ok koska kirjoitustaitoni on puhdas nolla.

...niin...



- - - - -



Laitan tähän vielä ehdotukseni: (A-Z)

- FPS-Multiplayer-pelit
-- Battlefield
-- Battlefront
-- CoD
-- Destiny
-- HALO
--
- Urheilupelit
-- FIFA-sarja
-- Madden NFL -sarja
-- NHL-sarja
-- PES-sarja
-- ...
- Lastenpelit
-- Sims
-- Tasohyppelyt
-- ...
- Älypelit
-- Minecraft
-- Shakki
-- Sudoku
-- Tetris
-- ...
- Autopelit
-- Forza
-- Gran Turismo
-- Project CARS
-- ...
- Musiikki- ja tanssipelit
-- Guitar Hero
-- Sings Stars
-- ...

HUOM!!! Älkää missään nimessä lisätkö mitään typeriä kirjoituksia pelejen perään: Kolikkokauppa kielletty, monsterii mä metsästän tahdon löytää leijonan, pleijariparrat kasvaa, no ei nyt tule äkkiseltään mieleen, sitten osassa ei ole mitään, nämä typerät, idioottimaiset sloganit tekevät foorumistanne todella lapsellisen paikan + minunkaltaiselle graafiselle ihmiselle inhottavan käyttöliittymän joka on sekava. Ei hyvä, selkeä, selkeä, selkeä!!!

No nyt sitten kun uusi käyttäjä saapuu etusivullenne joka muuten on karmea ja sekava, niin hän ehkä löytää keskustelualue linkin ja sitten pitäisi tapahtua:
0.a.) Pelit
1.) Peligenret
2.) Pelisarjat
3.) Pelialusta jos haluatte jakaa pelin alustan mukaan, onko järkeä että FIFA on eri alustoilla, ei kaiketi, onko tällaisia pelejä että pitää jakaa, noniin....
...

0.b) Pelikoneet
1.) Nintendo
2.) Playstation
3.) Xbox
...

0.c.) Ylläpitäjät
1.) Konsolifin-blogi
2.) Usein kysyttyjä kysymyksiä?
3.) Yleistä
...

HUOM!!! ERITTÄIN TÄRKEÄ POINTTI:
Nimenne on "Konsolifin" mutta valehtelette ihmisille päin naamaa, olen nähnyt täällä PC-topiikkeja. Ne on poistettava pysyvästi. Tämä ei ole PC pelaajille. Jos esim. SW DICE BF on monialusta PC, XO, PS4 niin toki puhutaan kaikista näistä peleistä, mutta mitään vain PC-pelejä ei täällä saisi missään nimessä olla. Konsolipelaaminen on se juttu, konsolit on se juttu, helppous, ei mikään minulla on työpöytä ja PuuCee joka ei toimi, ok pointti selvä.

Kiitos!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Minua eivät hauskat sloganit pelien ketjujen nimissä haittaa, kun ne on nykyisellään laitettu ketjun nimen viimeiseksi. Tällöin etusivulla näkyvissä viimeisimmissä keskusteluissa kuitenkin näkyy pelin nimi kokonaisuudessaan ja se slogan leikkautuu pois, mikäli se on liian pitkä. Sloganit tuovat pientä huumorin pilkettä ja hauskuutta foorumille! Hauskuus ja huumori ovat kuitenkin yksiä pääpointteja pelaamisessa...

Foorumi on tosiaan nimeltään konsolifin, mutta offtopic-alue on olemassa siksi, että siellä voi jutella vaikka autoista, jääkiekon MM-kisoista, futiksen tapahtumista ja niin edelleen. Minun puolestani siellä voi ihan hyvin jutella myös tietokoneongelmista tai uuden tietokoneen/komponenttien hankinnasta. Foorumilta kuitenkin löytyy muutamia "nörttejä", jotka varmasti mielellään neuvovat ja auttavat niitä, joilla jotain kysyttävää on. En siis näe mitään tarvetta sille, että PC-aiheiset ketjut pitäisi kokonaan poistaa.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

No ei kukaan ole ehdottanut mitään Off-Topic touhuihin liittyvää, puhukaa siellä vaikka siitä peukuttamisesta. Tuo sloganit pelien nimien perässä lisää sekavuutta, jos on tarkoitettu huumoriksi niin mielestäni väärä paikka. Tuollainen Konsolifin-blogi tarvittaisiin, joten lisään sen nyt ehdotukseen.

Olisi hienoa että on 1 paikka jossa nämä Podcast rääväsuut voisivat selventää erilaisia pelialaan liittyviä asioita. Minua kiinnostaisi tietää pelialasta syvemmin ja jos jollain olisi kiinnostusta tästä kirjoittaa, esim. nyt vaikka pelaajien keski-ikä ja tytöt vs pojat miksi herättää raivoa ja millaisista luvuista puhutaan, pelaavatko likat jo yhtä paljon.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

HUOM!!! ERITTÄIN TÄRKEÄ POINTTI:
Nimenne on "Konsolifin" mutta valehtelette ihmisille päin naamaa, olen nähnyt täällä PC-topiikkeja. Ne on poistettava pysyvästi. Tämä ei ole PC pelaajille. Jos esim. SW DICE BF on monialusta PC, XO, PS4 niin toki puhutaan kaikista näistä peleistä, mutta mitään vain PC-pelejä ei täällä saisi missään nimessä olla. Konsolipelaaminen on se juttu, konsolit on se juttu, helppous, ei mikään minulla on työpöytä ja PuuCee joka ei toimi, ok pointti selvä.

Oletko tosissasi? Viestisi on ylipäätään sen verran sekava etten saa selkoa onko tämä kirjoitettu kuinka vakavasti.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Oletko tosissasi? Viestisi on ylipäätään sen verran sekava etten saa selkoa onko tämä kirjoitettu kuinka vakavasti.

No ensinnäkin ehdotan tuollaista rakennetta jossa ensin:

- pelit
- pelikonsolit
- ylläpito

Sitten siirrytään seuraavalle tasolle jossa, kun klikkaat "pelit" niin tulee:

- peligenret

Sen jälkeen:

- pelisarja

Jos valitsisi vaikkapa FIFA-sarjan niin nyt pitäisi olla tässä FIFA-sarja-juuressa (ei siis enää alakategorioita), niin kaikki FIFA-peliin liittyvä omissa topiikeissa, ei liian yksilöllinen. Tuosta PC-peleistä niin yhdellekkään PC-pelille ei mitään omaa ketjua tai osiota. Jos SW DICE Battlefront PC, XO, PS4 niin silloin multi, ja puhukoon siellä, mutta ei mitään PC yksinoikeuspelejä tälle foorumille.

Ja huom! kaikille olen PC vastainen henkilö, pahoittelut.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

No ensinnäkin ehdotan tuollaista rakennetta jossa ensin:

- pelit
- pelikonsolit
- ylläpito

Sitten siirrytään seuraavalle tasolle jossa, kun klikkaat "pelit" niin tulee:

- peligenret

Sen jälkeen:

- pelisarja

Jos valitsisi vaikkapa FIFA-sarjan niin nyt pitäisi olla tässä FIFA-sarja-juuressa (ei siis enää alakategorioita), niin kaikki FIFA-peliin liittyvä omissa topiikeissa, ei liian yksilöllinen. Tuosta PC-peleistä niin yhdellekkään PC-pelille ei mitään omaa ketjua tai osiota. Jos SW DICE Battlefront PC, XO, PS4 niin silloin multi, ja puhukoon siellä, mutta ei mitään PC yksinoikeuspelejä tälle foorumille.

Ja huom! kaikille olen PC vastainen henkilö, pahoittelut.

Pitäiskö sun perustaa ihan oma foorumi kun tuntuu niin helvetin helppoa oleva. LOISTAVAA, että myös PC-pelaajat ovat täällä foorumilla. Nimeä ei kannata sen perusteella lähteä muuttaman, koska "asiakas"kunta kasvaa. Vai esim: Olisiko hyvän ystäväni yrityksen nimi pitänyt muuttaa alkuperäisestä (Mittasaneeraus), koska he alkoivat tekemään pihakivetyksiä,kattopesuja yms? Siis ajattele oikeasti EDES KERRAN ennenkuin kirjoitat.

Tää foorumi on muuttunut todella pilkun-nysväämiseksi sun avautumisien jälkeen. Tunnut tietävän pelien koodauksesta,foorumin ylläpidosta,nettisivun teosta kaiken niin mikset tee sitä itse. Erästä ystävääni livestä lainaten. "Myy vaikka talosi ja perusta pelifirma".

Potkikaa toi "dan-peter" nyt jo pihalle. Mitään muuta sieltä ei tule kuin pelkkää vittuilua. Ja anteeksi ei ole mun vika kun mustikat on tänä vuonna erivärisiä kuin viime vuonna.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Nimenne on "Konsolifin" mutta valehtelette ihmisille päin naamaa, olen nähnyt täällä PC-topiikkeja. Ne on poistettava pysyvästi. Tämä ei ole PC pelaajille.
Hmm, mulle toi "Konsolifin" on pelkkä nimi. En ole koskaan ajatellut että se viittaisi siihen että tämä on konsoli-only saitti. Puhutaan täällä myös mobiilipeleistä PC pelien lisäksi.

Ja jos näkee PC-ketjun, eihän sitä ole pakko lukea jos se häiritsee. Mua ei kiinnosta mobiili pelit, mutta jos joku keskustelee täällä Angry Birdistä, eipä se ole koskaan rusinoitani rasauttanu.


Oma mielipiteeni on se että oli peli millä alustalla tahansa (kuten pahoilaisen PC:llä tai mobiilillä) saisi siitä keskustella vapaasti ja tehdä ketjuja. Mitä vapaampi keskustelu paikka, sitä enemmän jengiä tulee ja tulee lisää erillaisia mielipiteitä keskusteluihin.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Vastaavasti näen tuon taistelutantereen PES vs FIFA-ketjun sellaisena astetta ronskimpana paikkana, missä oikeasti "tapellaan" siitä, kumpi peli(sarja) on parempi. Omasta mielestäni nämä viime päivinä käydyt vertailut ja keskustelut jalkapallopelien kilpailutilanteesta ovat olleet enemmänkin tuota vertailua kuin "tappelua" siitä, kumpi sarja on parempi.
Ei siellä ole mikään pakko kenenkään tapella. Jos haluaa sivistynyttä vertailua suorittaa, niin kaikin mokomin. Aina vain parempi niin, kuin se suu vaahdossa oman näkemyksensä puolustaminen ja vastakkaisen kannan maan rakoon polkeminen. (Ja tämä oli siis ihan yleinen huomio, ei suunnattu juuri sinulle henkilökohtaisesti.)

Jos tuo "virallinen taisteluketju" on otsikkona liian provosoiva, voidaan se vaihtaa neutraalimpaan muotoon, esim. "virallinen vertailuketju". Kelpaisiko tällainen ratkaisu?

Laitan tähän vielä ehdotukseni: (A-Z)

- Lastenpelit
-- Sims
-- Tasohyppelyt
... ja tässä kohtaa poikkasen homman. Genren mukaan luokittelu foorumiolosuhteissa on erittäin vaikeaa, koska yksi peli pitäisi niputtaa tiukasti yhden genren alle. Nykyinen foorumialusta kun ei muuhun taivu. Ja omassa päässä lippuu nousi heti siitä, että Simsit tai tasohyppelyt luokiteltaisiin lastenpeleiksi. Eli tekipä luokittelun kuka tahansa, aina löytyy vaikeasti luokiteltavia tapauksia sekä ihan suoranaista erimielisyyttä siitä, mihinkä kategoriaan jokin peli kuuluu. Ja vaikka ehdotuksesi periaatteessa on selkeä, pitäisi yhden pelin keskusteluun päästäkseen porautua kolmen eri tason läpi. Se on mielestäni liian paljon. Toisaalta jos koko genreluokitteli unohdettaisiin, ja pelit jaoteltaisiin alustojen mukaan, oltaisiin samassa pisteessä kuin ennen edellistä foorumiuudistusta. Ennen vanhaan KonsoliFINissäkin oli vielä tiukka alustajako, ja monialustapeleillekin oli alustakohtaiset ketjut. Osa väestä ei siitä pitänyt, joten sitten ketjut yhdistettiin. No, jotkut eivät siitäkään tykkää, joten suo siellä ja vetelä täällä.

Älkää missään nimessä lisätkö mitään typeriä kirjoituksia pelejen perään:
Tästäkin on aiemmin keskusteltu. Toisista se on kivaa, toisista ei. Mahdotonta tarjota kaikkia miellyttävää kompromissia. Tai sitten tarvitaan se koodivelho, joka luo systeemin, jossa käyttäjä saa valita, näytetäänkö ketjun otsikossa pelkkä pelin nimi vai koko rimpsu.

Nimenne on "Konsolifin" mutta valehtelette ihmisille päin naamaa, olen nähnyt täällä PC-topiikkeja. Ne on poistettava pysyvästi. Tämä ei ole PC pelaajille.
Tässä kohtaa epäusko valtasi mieleni. Mutta sanon tämän vain kerran; PC-pelaajat ovat meille pelaajia siinä missä muutkin, ja jos saitin nimen kokee valehtelevaksi, niin... En tiedä, menen sanattomaksi.

Tuollainen Konsolifin-blogi tarvittaisiin, joten lisään sen nyt ehdotukseen.
KonsoliFINillä oli oma blogi, se jopa voitti aikanaan Helsingin Sanomien Vuoden blogi -palkinnonkin. Sitten jossain vaiheessa blogialustasta löytyi paha tietoturva-aukko, johon ei kai ollut paikkaa olemassa, joten blogi piti ajaa alas. Ei ole pahemmin perään huudeltu, joten oletettavasti blogin suosio ei päätä huimannut. Nykyisellään Artikkelit-osioon voi ylläpito rustailla millaisia tekstejä lystää, myös sellaisia jotka ehkä perinteisesti blogityylisiksi mielletään. Vaan katsotaan, saataisiinko tähän jonkinlaista muutosta KonsoliFIN 20XX -sivustouudistuksen yhteydessä.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Potkikaa toi "dan-peter" nyt jo pihalle. Mitään muuta sieltä ei tule kuin pelkkää vittuilua. Ja anteeksi ei ole mun vika kun mustikat on tänä vuonna erivärisiä kuin viime vuonna.

Lue tarkemmin koko viestini, se on ehdotus miten foorumin tieto voisi olla organisoitu:

Pelit / Peligenret / Pelisarja / FIFA / FIFA 15 UT

...breadcrumbs, taitaa olla sana tuolle ylemmälle, nuo olisivat myös linkkejä, tämä siis ihanne maailmassa. En odota mitään, mutta halusin ehdottaa. Toinen juttu liittyy konsoleihin ja Konsolifin foorumiin, PC-pelaajat voisivat perustaa oman fooruminsa, multi-peleissä ihan ok, mutta kyllä se aina ärsyttää Murossa kun PC pelaajien keskustelu alkaa jostain näytönohjaimista ja hiiristä, näppäimistä, muistikammoista ja jatkuu että tämä minun ei pysty pyörittämään peliä täysillä grafiikoilla.

..sitten tulee toinen joka kertoo kuinka paljon grafiikka on parempi kuin konsoleilla, eli Konsolit ovat helppo, kätevä, vaivaton, mukava, viihteellinen juttu, PC-pelaajat ja pelit edustavat vanhaa aikaa, ja toivon että PC jätettäisiin kokonaan pois. Myös sitä voisi miettiä mikä on Tablet pelejen rooli, pitäisikö keskittyä vain konsoli peleihin. Entä kännykkä pelit, PC + tetris, shakki, pasianssi ... jos puhutaan kaikki maailman PELIT, niin miten olisi korttipelit, lautapelit -osiot?

Pitäisikö Konsolifin tulevaisuus keskittyä kaikenlaisiin peleihin Arikan Tähdestä Counter Strikeen, vai voisiko olla niin että vain konsolipelit (Playstation, Xbox, Nintendo) tässä järjestyksessä. Saisiko lastenpeleille oman alueen jos "peligenret" olisi se jaottelu juttu.

- - - - - -

Korjatkaa jos olen taas väärässä.

Mauno perus jätkä on 30-50 -vuotias, hän pelasi lapsena, nuorena, aikuisena, kunnes tapasi Irma perus muijan, nyt heillä on lapsi / lapsia ... Mauno ja Irma miettivät onko ok totuttaa lapsi pelien maailmaan, todellisuudessa päätös ei ole heidän, kouluissa kaikki pelaavat ja on erittäin epäsosiaalista olla pelaamatta. Haluatteko että lastanne kiusataan sen takia että hän ei saa pelata. Vanhemmat kieltävät, eivät hanki konsolia + peliä.

No... koska isä haluaa tai äiti pelata lastensa / lapsensa kanssa niin sitten hänen täytyy ottaa selvää millainen olisi hyvä peli. Elikkä Konsolifin ja valitset pelikategorian lastenpelit / perhepelit / jne. siellä esim. näitä Suomi pelaa nyt, hyväksi havaitut pelit, joku yleinen kirjoitus mistä kyse, niin että aivan uusi isä tai äiti pääsee heti kiinni juonesta mistä kyse. Toki saman voi hoitaa menemällä kauppaan juttelemaan, mutta kuitenkin.

No pointti tässä kaikessa on se että pelaisimme aina parhaimpia pelejä, vanhemmat olisivat tietoisia mitä peleissä on sisällä, käsittääkseni Minecraft on hyvin suosittu, ehkä jopa kehittävä peli, entä sitten nämä LEGO-aiheiset pelit, saisiko Xbox tai Playstation konsoleille hyvää tasohyppelyä, mutta hei mikäs se peli olikaan jossa voi itse rakentaa tason? Little Big Planet onko mikään peli kehittävämpi... se että pelit olisi kategorisoitu olisi siinä mielessä hyvä että ne jotka kiinnostuneet FPS-Multiplayer-peleistä olisivat omassa osiossa, jossa sitten voisi kirjoittaa ihan rauhassa Head Shoteista.

Tavallaan tämä kaikki on tehty, älkää ymmärtäkö väärin, mutta jos mahdollista niin koko tietosisältö pitäisi uudelleen organisoida. Ensin paperilla, sitten käytännössä, jopa uusi foorumi-alusta voisi olla mahdollinen. Ylläpitäjien esittely pitäisi myös olla näkyvässä paikassa mieluiten valokuvan kera ja hitusen virallisemmin. Pelit on tästä lähtien otettava vähän vakavammin. Mikä on pelaajien keski-ikä? Jos 25 ok, jos 30 niin aikuistukaa...

ja ne typerät sloganit jatkossa huitsin Nevadaan, niin kauas kuin pippuri kasvaa ja näin.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Ei siellä ole mikään pakko kenenkään tapella. Jos haluaa sivistynyttä vertailua suorittaa, niin kaikin mokomin. Aina vain parempi niin, kuin se suu vaahdossa oman näkemyksensä puolustaminen ja vastakkaisen kannan maan rakoon polkeminen. (Ja tämä oli siis ihan yleinen huomio, ei suunnattu juuri sinulle henkilökohtaisesti.)

Jos tuo "virallinen taisteluketju" on otsikkona liian provosoiva, voidaan se vaihtaa neutraalimpaan muotoon, esim. "virallinen vertailuketju". Kelpaisiko tällainen ratkaisu?

Ihan kuinka vaan. Pointti oli kuitenkin enemmänkin se, että nyt kun tässä keskustellaan syksyllä tulevista uusista versioista, niin pientä vertailua tulevien pelien kesken tapahtuu liki väkisinkin riippumatta siitä, ollaanko nyt keskustelemassa tulevan PESsin, FIFA:n vaiko molempien ketjuissa. Siihen toivoisin ylläpidolta pientä "pelisilmää", että sellainen pienimuotoinen vertailu sallittaisiin ja vaikka jälkikäteen sitten siirrettäisiin ne viestit sinne PES vs FIFA-ketjuun, jos se keskustelu eskaloituu sellaiseksi, että sille nähdään tarvetta.

Nykyisellään tuntuu olevan niin, että jo muutaman lyhyen viestin jälkeen joku on puhaltamassa pilliin ja pistetään caps lockilla ilmoitus, että "menkää taistelutantereelle". Keskustelu on kuollut tähän mennessä siihen paikkaan joka kerta. Eli ehkä itse toivoisin pientä joustavuutta tähän asiaan, kun kyse on kuitenkin vielä tässä vaiheessa PES 16:n ja FIFA 16:n hypeketjuista. Hypeketjuissa kun muutenkin on tuntunut keskustelu rönsyilevän aikojen saatossa hankintasuunnitelmineen ja muineen. Toki sitten, kun PES 16 ja FIFA 16 ovat ulkona, nuo ketjut pyhitetään vain niille peleille ja vertailut voitaisiin tehdä PES vs FIFA-ketjussa...Näin minä asian näkisin ja hoitaisin.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Mauno perus jätkä on 30-50 -vuotias, hän pelasi lapsena, <...>
Cool story, bro.

Mulla on ehdotus: mitä jos perustaisit oman foorumin, jolla kaikki DPK-nimimerkkiset voivat keskustella asiallisesti ja ilman huumoria DPK-moderaattorin hellässä ohjauksessa. Jokaiselle virkkeelle perustetaan oma alikategoriansa, jotta varmasti ollaan selkeästi organisoituja. Ja PC- sekä lautapelikeskustelu on ehdottoman kiellettyä. Ah, mikä utopia.

Meanwhile, in the real world: Tämä foorumi ei ole demokratia. Me emme äänestä siitä, miten aluejaot ja moderointi toteutetaan. Meillä on fiksuja moderaattoreita ja (suurimmaksi osaksi) fiksuja keskustelijoita, ja päätökset tehdään hakien positiivista lopputulosta, ei yksittäisten keskustelijoiden miellyttämistä. Joskus mennään metsään, enimmäkseen kuitenkin pysytään hyvässä sovussa. Kaikkein parasta on se, että täällä ei ole kenenkään pakko nuljua. Jos säännöt ahdistavat, aina löytyy Suomi24 ja Vauva-foorumi.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

... ja jossain näillä main keskustelu lähti jo sen verran tangentille, eli ei enää liittynyt varsinaiseen moderointiin. Siispä ehdotukset ja kysymykset saitin tulevaisuudesta jne. löytyvät nyt Ehdotuksia ja kysymyksiä -ketjusta.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

DPKlla lähtenyt toisella forumilla hiukan käsistä. Muuten ei mitään, mutta itseeni kohdistuvat suoranaiset valheet jo vähän vituttaa..

aee828b68a2fc2dc5d4686a0d03dc51c.jpg
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

No eikös se aikalailla tohon suuntaan sanonut tekevänsäkkin tuolla futtiketjussa. Ei välttämättä ihan noilla sanoilla, mutta aika lailla tohon viittaavaa. Tosin trollas tuo dpk aika lahjakkaasti myös takasin, nyt leikkii uhria tuolla muualla.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

En tiedä mitä siellä ketjussa on tapahtunut. Ennen bännejään suuttui minulle kun kyseenalaistin uuden codin hienouden, haukkui sitten tampereen paskaksi paikaksi.. Mitään uhkailuja en kuitenkaan esittänyt, joten voihan tuo olla joku muukin kyseessä.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

En tiedä mitä siellä ketjussa on tapahtunut. Ennen bännejään suuttui minulle kun kyseenalaistin uuden codin hienouden, haukkui sitten tampereen paskaksi paikaksi.. Mitään uhkailuja en kuitenkaan esittänyt, joten voihan tuo olla joku muukin kyseessä.
Jaa teilläkin on joku vastaava ollu :D tosta on 2-3kk aikaa.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Noniin... vapaana taas, elikkä poks älä vääristele asioita. Tuo selkkaus tapahtui aikanaan FUT-ketjussa muitakin on ollut.

Ylläpito jos suinkin mahdollista niin voitteko muuttaa DPK -> Kilpikonna 09 ... minun PSN-tunnus on muuten: kilpikonna09 ... tällä hetkellä minulla ei ole mitään pelikonetta mutta tarkoitus marraskuussa hankkia "Not a Jet Engine PS4" + CoD BO III. Helpottaisi kummasti jos voisin olla Kilppari, Konna jne. jatkossa ja hieman muuttaa tapaani kommentoida asioita. Vähemmän on enemmän ja näin.

Niin sitä että en edes tiedä miksi sain niin karmean kovan rangaistuksen 2 viikkoa posessa. Aika oli oikeasti niin pitkä että melkein unohdin Konsolifinin olemassa olon. Sitäkin voisi ylläpito miettiä. Sitten ne nimimerkit jotka saavat kaikesta kirjoittamastani raivokohtauksia vähän väliä niin pitäkää te ihmeessä taukoa välillä. Kirjoitan asioita yleensä rivien välistä ja jatkossa yritän muuttaa tämän asian. Poks ja muut kiusaajat niin miten valheita tai trollausta en harrasta vaikka niin yritätte muille koko ajan vakuuttaa.

...jättäkää nämä muut foorumistit rauhaan.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Jos joku saa jatkuvasti huilia ja pitkiäkin, niin eiköhän se ole jollain tasolla jopa ihan hyvä, että osa näistä tyypeistä unohtaisi foorumin, ei niitä tyyppejä yleensä foorumi kaipaa, jos kokoajan täytyy ojentaa. Tämä oli nyt ihan yleisesti sanottu, eikä sulle, koska en oo sun touhuja liiemmälti seuraillut.
 
Ylös Bottom