Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eye of Judgment

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Eye of Judgment

Pitääpä melkeen käydä ostamassa sitten jos Hki:stä löytyy. Eiköhän maksa itsensä takaisin joskus.

Thanks, pitää käydä hakemassa.

Ismo_FIN, En mä vaan saanu mitään vaikka julkasupäivänä ja siinä lähipäivinäkin hain kortteja, damnation.
No hitto, toivottavasti niitä oli enemmän kuin 1.... Ei ollut silloin rahaa ostaa sitä :F ....
Mutta oli tuo sitten harvinainen tai ei, se on silti pakko saada jos suinkin mahdollista. Tuo biolith bomber promo oli myös aika hieno.

( taisin hieman sekoilla... Tuskinpa tulet selloon saakka ostamaan?) = Lehti is MIIIINE!!! BWAHAHAHAH!

Joo stadista haen, ja eipä toi eBayssä oo niin paljoa kalliimpi että rupeisin yöuniani menettämään vaikka ei löytyiskään, huudan vaan eBaystä samalla kun nappaan ton Biolith Bomber promon halvalla.

And what did I just say ;)

Tekis mieli ite hankkia noita promokortteja, mutta hinnat menee pahasti ohi.

Ja mun tuurilla just tollanen tilaus ois se mikä katoais postissa.

Mulla ois Bewitching Elf Archeress ja Biolith Bomber promo kortit :)

No noi on just ne mitä saa halvalla eBaystä koska vaan. Mä tarkotin lähinnä harvinaisempia kortteja aikasemmin.

Lievää ylitarjontaa yhellä tyypillä ranskankielistä Biolith Bomberia: http://cgi.ebay.com/carte-The-Eye-o...yZ145523QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Vaivaset 5400kpl löytyy vähintään :D

No mä jo aattelin että mikä noista niin suolaseksi tekee, kun mullakin noita pois annettavaksi asti. Ja ihan saatuja.

Nyt ois sitten matkalla seuraavat promot:

Bewitching Elf Archeress
Biolith Bomber
Bombardier Biolithe (eli ranskankielinen Biolith Bomber)

Mutta siihen ne vissiin jääkin kun muut onkin kalliita :)

Kuinkas kalliita deckejä jengillä muuten on? Meinaan siis manaa. Itselläni tuntuu aina, että manat loppuu kesken kun on liian powereita kortteja. Manacost koko pakalla, mukaanlukien magicit, on about 75 :o

Tollasia laskelmia tehdessä kannattaa laskea manan lisäksi myös attack yhteensä (ilman lisäbonuksia, joka tosin kyllä vääristää joidenkin korttien hyökkäystä todella pahasti [esim. Pursuer of Saint Dhees]).

Omaa pakkaa näkemättä (olen töissä) arvelisin että mun manan määrä on huomattavasti pienempi, ja sulla on taktisesti ajateltuna aivan liian iso (ei se voittamista toki estä).

Selasin pari boardia läpi ja sulla on suurin mana cost mitä maailmanlaajusesti oon nähny. :D Sua vastaan pelatessa kannattaa käyttää erilaisia manastealereita ja nerffata sut kokonaan.

Edit: Yhden löysin jolla meni jopa yli susta, 76, mutta sillä on sitten Cubicceja mitä se käyttää hyväkseen.

Kuinkas kalliita deckejä jengillä muuten on? Meinaan siis manaa. Itselläni tuntuu aina, että manat loppuu kesken kun on liian powereita kortteja. Manacost koko pakalla, mukaanlukien magicit, on about 75 :o
Kannattaa tasapainottaa laput siten, että joka vuorolle löytyy pelattavaa tai järkevä action. MtG:ssä tälle on oma termi: manacurve. Kyseessä on ehkä tärkein voittoon vaikuttava asia. Ei siis kannata kasata pakkaan pelkkiä pikkulappuja tai pelkkiä mörssäreitä, vaan oikeasti laskea ja testata, että kokonaisuus toimii mahdollisimman sulavasti.

MtG tosin eroaa aika lailla EoJ:stä, koska pelin loppupuolella tienaat manaa noin suunnilleen yhtä paljon kuin pelin alkupuolella.

Mun tän hetken mana cost on 63.

Kannattaa tasapainottaa laput siten, että joka vuorolle löytyy pelattavaa tai järkevä action. MtG:ssä tälle on oma termi: manacurve. Kyseessä on ehkä tärkein voittoon vaikuttava asia. Ei siis kannata kasata pakkaan pelkkiä pikkulappuja tai pelkkiä mörssäreitä, vaan oikeasti laskea ja testata, että kokonaisuus toimii mahdollisimman sulavasti.

Tuollaista pakan elinkaarta olen itse hakenut, mutta korttivalikoimani on vielä hieman rajoittunut sen suhteen. Joka tapauksessa olen yrittänyt kasata pakkaa, jossa on toisiaan jollain tavalla tukevia kortteja sopivasti ripoteltuna, eikä pelkkiä irtokortteja jotka näennäisesti ovat hyviä, mutta eivät istu kokonaisuuteen.

Täytyykin laskea oman pakan mana/attack suhde.

Muistakaa myös, että jokainen kortti minimimäärän jälkeen huonontaa dekkiä. Tosin enpä ole varma, saako minimiä tässä pelissä ylittääkään :p

Zoukka, Määrä on aina 30 eikä sitä voi muuttaa.

Mutta asiasta seittemänteen..

Suomessa maksaa (kunhan se julkaistaan) Set 2:n tukkuboksi (eli suomeksi sanottuna 36 pussia AKA 288 korttia) 144e, tosin saiko sieltä Fantasiapeleistä 5e alennusta yli huntin ostoksesta. Ei sillä että sekään vaikuttais kun näihin vertaa (hinnat eBay-myyjältä postikuluineen Suomeen asti):

6 boksia

Hitaammalla postituksella (arvio 6-10 päivää)
$587,95 = 404,31e
Nopeammalla postituksella (arvio 3-5 päivää)
$611,64 = 420,64e

Eli /face

$97,99 = 67,39e
$101,94 = 70,11e (yhden pussin hinta alle 2 euroa!)

Vertailun vuoksi yksittäisinä laatikoina samalta myyjältä ostettuna samat summat olisivat seuraavanlaiset:

$123,50 = 84,93e
$134,50 = 92,49e

Löytyisikö boardilta kuutta tilaajaa tilaamaan Set 2:n tukkuboksia ennakkotilauksena jenkeistä? Toimitukset toki julkasupäivästä eli maaliskuun lopusta eteenpäin. Toki ottaisin 5e väliä vaivasta/face, ja kurssiheitot saattavat hieman (ei kovin merkittävästi) summaa heilutella. Tulliin jääminenkin on mahdollisuus (~lopullisen summan tullimaksujen jälkeen voit laskea karkeasti kertomalla loppusumman x 1,035 x 1,22). Myöskään en voi ottaa mitään vastuuta esim. siitä että lähetys katoaa matkalla, mutta aika epätodennäköstä että noin iso laatikko vaan jonnekin suhahtaa.

Pistäkää privaa jos kiinnostaa tai on jotain kysyttävää. Ja jos ei pääse Helsingin Roihuvuoresta noutamaan niin postikulut suomen sisällä tulee toki päälle (varmaan jää alle kympin).

Viimeksi muokannut moderaattori:

Selasin pari boardia läpi ja sulla on suurin mana cost mitä maailmanlaajusesti oon nähny. :D Sua vastaan pelatessa kannattaa käyttää erilaisia manastealereita ja nerffata sut kokonaan.

Edit: Yhden löysin jolla meni jopa yli susta, 76, mutta sillä on sitten Cubicceja mitä se käyttää hyväkseen.

No, kyllä sitä tähän mennessä on silti kohtalaisesti mennyt yleensä ottaen matsit ja jotenkin satun vaan saamaan aika karmaisevia kortteja välillä pöydälle :D
No, pitää kattoa jos jaksaisi miettiä pakkaa vielä lisää.

Niin, ei tollaset säädöt tosiaan voittamista estä, mutta kannattas pelata hieman enemmän varman päälle kun käy vähän huonompi tuuri ja jos joku tosiaan taktikoi sulta manaa pois ihan tarkotuksella tietyillä hahmoilla ja spelleillä niin oot täysin hukassa etkä saa juuri mitään pöytään.

Eikä noi asiat oo niin yksioikosia, jotkut hahmot on vaan niin uskomattoman kovia että se manan hinta kannattaakin maksaa.

Oma deck:

Mana Cost 63
Attack 48

Juuri tein about 100% eri tyylisen pakan, minkä cost on 68 (mukaanlukien magic-kortit) / attack 44 ja manaa voi saada korteista vielä lisää + kaikkia kivoja ominaisuus-komboja tuolla on. Pitää tänään kokeilla kuinka hyvin toimii, jos vaikka ottaisi liigapakaksi :p

Kuulostaa jo aika hyvältä :) Itse olen 100% tyytyväinen pakkaan ja 63/48 suhteeseen.

Tosin pari puuttuvaa korttia niiden kouraan eksyessä saatan vielä sujauttaa pakkaani.

Ylös Bottom