Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No hitto, toivottavasti niitä oli enemmän kuin 1.... Ei ollut silloin rahaa ostaa sitä :F ....Thanks, pitää käydä hakemassa.
Ismo_FIN, En mä vaan saanu mitään vaikka julkasupäivänä ja siinä lähipäivinäkin hain kortteja, damnation.
And what did I just say
Tekis mieli ite hankkia noita promokortteja, mutta hinnat menee pahasti ohi.
Ja mun tuurilla just tollanen tilaus ois se mikä katoais postissa.
No noi on just ne mitä saa halvalla eBaystä koska vaan. Mä tarkotin lähinnä harvinaisempia kortteja aikasemmin.
Lievää ylitarjontaa yhellä tyypillä ranskankielistä Biolith Bomberia: http://cgi.ebay.com/carte-The-Eye-o...yZ145523QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Vaivaset 5400kpl löytyy vähintään![]()
Mulla ois Bewitching Elf Archeress ja Biolith Bomber promo kortit![]()
Kannattaa tasapainottaa laput siten, että joka vuorolle löytyy pelattavaa tai järkevä action. MtG:ssä tälle on oma termi: manacurve. Kyseessä on ehkä tärkein voittoon vaikuttava asia. Ei siis kannata kasata pakkaan pelkkiä pikkulappuja tai pelkkiä mörssäreitä, vaan oikeasti laskea ja testata, että kokonaisuus toimii mahdollisimman sulavasti.Kuinkas kalliita deckejä jengillä muuten on? Meinaan siis manaa. Itselläni tuntuu aina, että manat loppuu kesken kun on liian powereita kortteja. Manacost koko pakalla, mukaanlukien magicit, on about 75![]()
Kannattaa tasapainottaa laput siten, että joka vuorolle löytyy pelattavaa tai järkevä action. MtG:ssä tälle on oma termi: manacurve. Kyseessä on ehkä tärkein voittoon vaikuttava asia. Ei siis kannata kasata pakkaan pelkkiä pikkulappuja tai pelkkiä mörssäreitä, vaan oikeasti laskea ja testata, että kokonaisuus toimii mahdollisimman sulavasti.
Selasin pari boardia läpi ja sulla on suurin mana cost mitä maailmanlaajusesti oon nähny.Sua vastaan pelatessa kannattaa käyttää erilaisia manastealereita ja nerffata sut kokonaan.
Edit: Yhden löysin jolla meni jopa yli susta, 76, mutta sillä on sitten Cubicceja mitä se käyttää hyväkseen.