Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
ohhoh, tuossa tuli pari matsia netissä pelattua ja huomaa ettei liiemmin ole kokemusta strategia peleistä. Takkiin tuli että letti pöllysi. Hieman ehkä rasittavaa kun ei millään meinaa pärjätä joku rushaajia taikka basecamppereita vastaan. Kaipa pitää puolisen vuotta pelata niin ehkä sitä oppisi jotain.
Jep. Itse huomasin yhen toisenkin seikan. Samaan paikkaan kun ilmestyy esim. achievements 49 of 50 niin päivityksen jälkeen siellä lukeekin 49 of 58. Kuitenkin kun menee sieltä kaikista acheista kattomaan niin siellä on 49 of 50. Voisiko päätellä, että uusi karttapaketti tuo myös uusia saavutuksia.
Ihmiset, lisäilkääs mun GT:tä listaanne. Olisi kiva saada suomalaista peliseuraa, ottaa päähän kun britin kanssa pelasi ja ei kuunnellut neuvoja ollenkaan, ylilyöntiasemasta ja selvästä voitosta häviöön kun se veti nopean hyökkäyksen jonka ansiosta vihu pääsi sitten kylkeen. Jospa vaikka löytyisi taitavampaa seuraa sekä joku ketä voisi vähän opettaa
Mä lisäsin tossa Deidriimin. Täältä KFinin foorumeilta taitaa Beastrick kamulistalla jo olla, mutta mielelläni muitakin Halo Warssin pelaajia lisäilisin
Hyvä homma, kattellaan jospa vaikka joku päivä hakataan Halo Warsia. Olen kyllä aika onneton vielä, johtuen enimmäkseen FPS kokemuksesta. Mutta harjoittelua vain lisää ja tietty vinkkejä saa/kannattaa antaa pelin aikana
Nojoo, parin IRL-kaverin kanssa aika aktiivisesti tulee mätettyä. Taktiikat ja jutut on tutut niin on helppo pelailla menemään ilman sen kummempia mietintöjä. Yleensä meitä on se kolme pelaamassa 3vs3-taistoja. Lisää kenttiä tuolle osastolle kyllä kaivattaisiin.
No kun tietäisikin ne taktiikat. Kaikki suosittelee rushimista esim. infantryllä alussa ja se kusee yleensä samantien Jotkut sanoo että rakenna paljon Grizzlyjä ja niillä eteenpäin. Jotkut sanoo että rakenna Elephanteja basen viereen ja spawnaa sotilaita niillä. Eipä noista mikään oikein ottanut toimiakseen. Mutta sekin johtuu varmaan siitä että jengi pelaa Covenantilla ja heti alkuun koittaa tehdä Scarabin. Tosi usein törmännyt siihen kun itsellä aluksi pelkkiä Hogeja ja infantryä niin sellasta vastaan puolustautua
Nojoo, parin IRL-kaverin kanssa aika aktiivisesti tulee mätettyä. Taktiikat ja jutut on tutut niin on helppo pelailla menemään ilman sen kummempia mietintöjä. Yleensä meitä on se kolme pelaamassa 3vs3-taistoja. Lisää kenttiä tuolle osastolle kyllä kaivattaisiin.
Tottakai sen voi aina lisätä kuten kenet tahansa, riippuu aina haluaako kukaan pelata Mutta meinasin lähinnä myöskin sitä että ketkä ovat kiinnostuneita pelaamaan esim. Co-oppia mitä pitäisi myös kokeilla pelata ja myös ihan nettipeliä. Ja seurassa on aina mukavampaa kuin yksin.
No kun tietäisikin ne taktiikat. Kaikki suosittelee rushimista esim. infantryllä alussa ja se kusee yleensä samantien Jotkut sanoo että rakenna paljon Grizzlyjä ja niillä eteenpäin. Jotkut sanoo että rakenna Elephanteja basen viereen ja spawnaa sotilaita niillä. Eipä noista mikään oikein ottanut toimiakseen. Mutta sekin johtuu varmaan siitä että jengi pelaa Covenantilla ja heti alkuun koittaa tehdä Scarabin. Tosi usein törmännyt siihen kun itsellä aluksi pelkkiä Hogeja ja infantryä niin sellasta vastaan puolustautua
No annetaampa vinkki miten hogirushi kannattais tehä. Rushiminen perustuu siihen, että se on nopeaa ja se tulee arvaamatta. Mitä nopeammin rushaat, sitä todennäköisemmin se onnistuu.
Hogirush
Onnistuu helpoiten Andersilla. Rakenna ensin 2 suply padia ja tee lopuilla resurilla hogeja. Vie kaikki sen hetkiset hogit keräämään resuja. Tämän jälkeen rakenna vielä yksi suply padi. Varmista kuitenkin, että tuotat jatkuvasti lisää hogeja basestasi, koska valmistuminen ei ole nopeaa. Taukoja ei mielellään saa olla ollenkaan. Tämän jälkeen tee reaktori. Todennäköisesti olet jo hankkinut tässä vaiheessa kaikki kerättävät resut kartalta. Vie sitten hogit jonnekkin piiloon, jotta kukaan ei tajua, että sinulla on hogirushi tulossa. Basen takaosa ei ole järkevä paikka. Myöskään basen lukitseminen ei kannata, koska sen huomaa.
Jatka hogien tekemistä. Rakenna viimeiseen tilaan suply padi ja päivitä hogeille gunneri. Gunneri voi jossain tapauksessa avata parit resupaikat esim. jos niissä on sentinelejä. Hae kyseiset resut jos mahdollista. Laajenna tämän jälkeen basea. Rakenna toinen reaktori. Päivitä hogeille grenadieni. Rakenna viimeiseen rakennuspaikkaan reaktori tai suply padi. Reaktori on halvempi kuin päivitetty, mutta suply padilla saat nopeammin resuja. Päivitä suply padeja jos sinulla on ylimääräisiä resuja.
Nyt sinulla pitäisi olla tech 3 ja hogeja pitäisi löytyä 12-18. Päivitä hogeille viimeinen päivitys ja rushaaminen voi alkaa.
Jatka vielä hogien tekemistä kun rushaat, sillä jos rushaaminen epäonnistuu niin sinulla on jotain joukkoja joilla puolustaa. Tällöin voit yrittää kasata itseäsi ja yrittää päästä takaisin peliin. Toinen vaihtoehto on, että hyökkäät ensimmäisen rushin jälkeen heti uudestaan, jooloin toisella ei välttämättä ole joukkoja niin paljon enään jos sillä oli ensimmäisen rushin yhteydessä.
Taidota riippuen kaikkien näidän asioiden suorittaminen vie 5-7 minuuttia.
Tuolla minä olen kaverin kanssa pärjänny eikä tuo ole kertaakaan pettäny, paitsi jos vastustajaltakin on tulossa jokin pahempi rushi.
No annetaampa vinkki miten hogirushi kannattais tehä. Rushiminen perustuu siihen, että se on nopeaa ja se tulee arvaamatta. Mitä nopeammin rushaat, sitä todennäköisemmin se onnistuu.
Hogirush
Onnistuu helpoiten Andersilla. Rakenna ensin 2 suply padia ja tee lopuilla resurilla hogeja. Vie kaikki sen hetkiset hogit keräämään resuja. Tämän jälkeen rakenna vielä yksi suply padi. Varmista kuitenkin, että tuotat jatkuvasti lisää hogeja basestasi, koska valmistuminen ei ole nopeaa. Taukoja ei mielellään saa olla ollenkaan. Tämän jälkeen tee reaktori. Todennäköisesti olet jo hankkinut tässä vaiheessa kaikki kerättävät resut kartalta. Vie sitten hogit jonnekkin piiloon, jotta kukaan ei tajua, että sinulla on hogirushi tulossa. Basen takaosa ei ole järkevä paikka. Myöskään basen lukitseminen ei kannata, koska sen huomaa.
Jatka hogien tekemistä. Rakenna viimeiseen tilaan suply padi ja päivitä hogeille gunneri. Gunneri voi jossain tapauksessa avata parit resupaikat esim. jos niissä on sentinelejä. Hae kyseiset resut jos mahdollista. Laajenna tämän jälkeen basea. Rakenna toinen reaktori. Päivitä hogeille grenadieni. Rakenna viimeiseen rakennuspaikkaan reaktori tai suply padi. Reaktori on halvempi kuin päivitetty, mutta suply padilla saat nopeammin resuja. Päivitä suply padeja jos sinulla on ylimääräisiä resuja.
Nyt sinulla pitäisi olla tech 3 ja hogeja pitäisi löytyä 12-18. Päivitä hogeille viimeinen päivitys ja rushaaminen voi alkaa.
Jatka vielä hogien tekemistä kun rushaat, sillä jos rushaaminen epäonnistuu niin sinulla on jotain joukkoja joilla puolustaa. Tällöin voit yrittää kasata itseäsi ja yrittää päästä takaisin peliin. Toinen vaihtoehto on, että hyökkäät ensimmäisen rushin jälkeen heti uudestaan, jooloin toisella ei välttämättä ole joukkoja niin paljon enään jos sillä oli ensimmäisen rushin yhteydessä.
Tuolla minä olen kaverin kanssa pärjänny eikä tuo ole kertaakaan pettäny, paitsi jos vastustajaltakin on tulossa jokin pahempi rushi.
Tuo täytyy kokeilla. Tuossa tuli voitettua 3 matsia Deathmatchia mutta sitten turpaan tuli Standardissa sekä pari DM matsissa. Ei oikein hogirush tehonnut kun en olettanut että vastaan tulee liuta Bansheeta sekä muutama Wraith.
Hogirush
Tosta hogirushista vielä, että jos huomaa vastustajan satsaavan tankkeihin sekä cobriin eikä pääse millään tuhoamaan vastustajan basea (muutama tankki ja cobra hoitaa suuren määrän gausseja), niin kannattaa koittaa tehdä niin, että (jos pelaa anderssilla niinkuin beasricker suositteli) salakavalasti päivittää hawkit ja tekee 10 hawkia ja iskee vastustajan baseen niillä. Sitten on vastustaja ihmeissää, kun Cobra ja Scorpion armeijaa vastaa tuleekin 10 hawkia, jotka jauhavat normaali tankit aika nopeasti ja cobrat eivät edes pysty ilmaan ampumaan. Itse olen tuolla taktiikalla pari matsia voittanut. Joskus kokeneempia vastustajia vastaan tuon alun gaussihog rushin tarkoitus ei ole edes ollut vihollisen tuhoaminen, vaan se, että hän olettaa minun satsaavan hogeihin.
Juu tuo hogitaktiikka pelitti yhdessä matsissa ihan mukavasti vaikka alussa näytti tosi huonolta mutta se teki pahan kämmin käyttämällä paljon resursseja MAC Blasteihin ja luonnollisesti itse käytin vasta kun hogit tuhosivat jo tukikohtaa. Voitto tuli ja kiitokset avuista, käytän tuota tulevaisuudessakin mikäli se vain jatkaa toimimista
Strategic options DLC julkaistaankin jo yllättävästi tänään ja täytyy kyllä harmikseni todeta, etten ole tyytyväinen. Hinta on 800 pistettä, joka valitettavasti on hirveää rahastusta ja jopa fanien selkäänpuukottamista. Pelissä oli julkaisussa selvästi liian vähän pelimuotoja ja nyt PELIMUODOISTA velotetaan jälkikäteen ja vielä rankalla kädellä. Ainakaan lehdistötiedotteesta ei selviä, että packin mukana tulisi edes uusia karttoja.
Maksulliset mapit ymmärrän, mutta pelkistä uusista pelimuodoista velottaminen on vain väärin. Lisäksi hinta on vielä karvaan korkea.
Halo Wars ei lyönyt ehkä toivotulla tavalla läpi, ja nyt vielä hiipuvaa pelaajakuntaa lyödään tällä tavalla. Ei kiva.
Onhan tuo suoraan sanottuna perseestä. Jos pakettiin lisättäisiin ne kolmisen moninpelikenttää, voisi hinnoittelun ymmärtää. Mutta toden totta, kaksi megatavua ja kolme pelimuotoa, lähes kymmenen euroa? Hyh. Noh, onneksi näitä ei tarvitse kenenkään ostaa.
Jeps. Nyt tulee kyllä spämmittyä sekä tänne, että uutiseen, mutta kun harmittaa niin paljon tällainen.
Luulen kyllä, että tulee melkoinen fail tämää olemaan. Nähtäväksi vain jää nieleekö Microsoft ylpeytensä ja muuttaa "paketin" jossain vaiheessa ilmaiseksi. En usko, että myynnit tulevat päätä huimaamaan.
Lisäksi vielä rip offin määrää lisää se, että vain yhtä pelimuodoista voi pelata soolona netissä. Muutoin tarvitaan vähintään kahden hengen party, joten kahdelta hengeltä pitää löytyä pelimuodot. Skirmishiä voi varmaan vääntää yksin mutta...Huoh. Karmeimpia rahastusyrityksiä mitä olen pitkään aikaan nähnyt. Ja vielä yhteen lempipeleistäni.