Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)
Veikkaan etteivät vittuiluun viitsi vastata. Taas jos asiallisesti käyttäytyy, niin voivat vaikka vastata.
Tarkoitus ei ole siis tietenkään kirjaimellisesti vittuilla heille, vaan ennemminkin"vääntää heidän kanssaan asiallisesti kättä yksityishenkilönä". Asiakaspalvelun henkilökuntahan on täysin syytön Sonyn nykyiseen linjaukseen.
Sanotaan näin, että jos meillä (kolmen suurimpaan kodinelektroniikkaa myyvään ketjuun lukeutuvan) tulisi asiakas ilmoittamaan 400-500 euron tuotteen hajonneen noin puolentoista vuoden normaalin käytön jälkeen, niin tuote korvattaisiin asakaalle kytännössä automaattisesti. Toki tuotetta tarkesteltaisiin lähemmin, paitsi jos kyse olisi ns tyyppiviasta.
Minun tapauksessanihan myyjäliike on lopettanut liiketoimintansa, joten saan itse taistella maahantuojan kanssa.

Sonyn nykyisen linjan tuntien saa normaalisti virhevastuun piikkiin menevästä viasta saa pulittaa 260 euroa.
Hienoa. Noh, Sonyn maahantuoja(t) ei ole ollut muutoinkaan kovin suuressa huudossa tällä maapläntillä pitkään aikaan... Ei ole ensimmäinen kerta, kun Sony on kuvitellut olevansa muita paljon ylempänä. Yleisten ongelmien perusteeella voin sanoa, ettei ole edes parhaan kolmen joukossa, kun kestävyydestä puhutaan. Mielummin ostan vaikka kilpailijan tuotteen, kun maksan tuon summan uudesta/ korjatusta koneesta.
No joo, siis tarkoitushan on huomenna hakea uusi kone kaupasta ja aloitella maanantaina Nordiskin kanssa vääntöä. Ei voi vaihtaa ihan lennosta merkkiä, kun on juuri saatu hankittua NCAA Football ja Maddenkin ennakkovarauksesta tulossa... Tyttöystävä lähtee ennemmin vaihtoon, kuin riskeeraan varhaisen Maddenin peluun

(Onneksi kirjoitan nimimerkin turvin, joskin huonen sellaisen...

) Kuka tietää vaikka saan taisteltua itselleni uuden kumppanin makuuhuoneeseen NordiskFilmiltä... Hmmm... SuperBowl New York Jetseillä pelaten sängystä... Unelma elää...