Vastaus: PS3-verkko-ongelmat
Kannattaako mun poistaa se UPnP-palvelu jonka just asensin?
E: Hups, aika hyvinhän se siellä manuskassa oli näkyvissä
E2: Joo-o, eipä löydy UPnP:tä mun advanced-listasta. Juu, pitää tehdä uus "connection profile" painamalla "new connectionia".
Mutta ku asetuksia on tyyliin "keep alive: 10 min", "authentication: AUTO/CHAP/PAP", "MTU: xxxx bytes", "on demand [täppi]", "enforce MTU [täppi]", "default gateway [täppi"... WTF!?!? Jätänkö ne noin vaan niinku ne nyt on, ja painan vaan applya?
Juu kattelin manuskaa, ja ei tullu eteen ku toi UPnP:n aktivoiminen Wintoosassa. No, meen ettimään uudestaan.TT-2k sanoi:Kaikki nuo tehdään tietenkin sieltä ADSL-purkista. Ei tietokoneen verkkoasetukset vaikuta PS3:n verkkoasetuksiin. Sitä purkkia voi ihan hyvin käskyttää vaikka PS3:n selaimellakin.
PS. Siinä manuaalissa kyllä oli ohje UPnP:nkin päälle kytkemiseksi.
Kannattaako mun poistaa se UPnP-palvelu jonka just asensin?
E: Hups, aika hyvinhän se siellä manuskassa oli näkyvissä

E2: Joo-o, eipä löydy UPnP:tä mun advanced-listasta. Juu, pitää tehdä uus "connection profile" painamalla "new connectionia".
Mutta ku asetuksia on tyyliin "keep alive: 10 min", "authentication: AUTO/CHAP/PAP", "MTU: xxxx bytes", "on demand [täppi]", "enforce MTU [täppi]", "default gateway [täppi"... WTF!?!? Jätänkö ne noin vaan niinku ne nyt on, ja painan vaan applya?