Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelikaupat

Vastaus: Pelikaupat

Itse diggaan GameStopista. Siellä on sopivat hinnat, ja hyvä valikoima esimerkiksi käytettyjä pelejä.
 
Vastaus: Pelikaupat

Itse diggaan GameStopista. Siellä on sopivat hinnat, ja hyvä valikoima esimerkiksi käytettyjä pelejä.
Hyvä palvelu ja valikoima, kyllä, mutta että sopivat hinnat? WTF?

Kaikki uudet pelit maksaa 70 - 80 euroa.

Mutta GameStopin valtti onkin nämä hyvät vaihtotarjoukset. Silloin hinnot ovat paremmat kuin sopivat. Itsekin ole hyödyntänyt viime vuoden hullua "tuo kolme peliä, maksa yksi euro" - tarjousta, LittleBigPlanet tarjousta ja tarkoituksena on vielä käyttää ainakin Guitar Hero: World Tour - tarjous.
 
Vastaus: Pelikaupat

Yritän tukea paikallista myyrmäen Savepointtia aina kun vaan on mahdollista. Aivan ykkösmesta pelien ostamiseen, vaikkakin tilat ovat pienet on palvelu aina erinomaista, ja tuo leimakortti on mukava systeemi.

Muuten sitten Gamestoppia jos on hyviä vaihtotarjouksia
 
Vastaus: Pelikaupat

Ajattelin esitellä tässä (suhteellisen kuolleessa) ketjussa kuun alussa toimintansa aloittaneen pelikaupan, jossa itse toimin päätekijänä. Pelikauppa toimii osoitteessa http://gameon.fi eikä sillä ole (ainakaan vielä) kivijalkaliikettä - toimisto sijaitsee Kuopion keskustassa, josta pelit voi noutaa näin halutessaan. Tarkempia tietoja yrityksestämme voit lukea yritysinfostamme

Itse olen toiminut kfinissä jo vuodesta 2006 lähtien enemmän tai vähemmän aktiivisesti, ja olen täälläkin tehnyt useita pelikauppoja onnistuneesti. Palautetta/kysymyksiä/toiveita voit lähettää asiakaspalveluumme asiakaspalvelu(ÄT)gameon.fi , yv:llä tai tähän ketjuun. Erityisesti kaipaamme toiveita peleistä, joita haluaisitte nähdä verkkokaupassamme!


- Petteri Pucilowski / Game On
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelikaupat

Hmm. eli tuon 10% saa vasta kun on jo tilannut tavaraa eikä ensimmäiseen tilaukseen?
Meinasin tilailla mutta menee näköjään ensi viikkoon kun ei ollut postiennakko vaihtoehtoa,
toivon mukaan silloin vielä löytyisi boksin Red Dead Redemptionia. Toivottavasti kauppa alkaa
kulkea, kohtuu edullisia kotimaisia vaihtoehtoja kun ei ole liikaa.

EDIT:Niinjoo ja miten hemmetissä tuossa Facebookissa näkee että on fanina? en ole moista käyttänyt enää aikoihin ja on sekava.. niiin sekava.

EDIT2:Jooh.. eli rekisteröidyin.. ilmeisesti nyt fanitan facebookissa.. ja lisäksi heitin vielä vastauksen tivaan.. sitten vissiin vaan odotellaan että saapi
rahaa ensi viikolla ja jotain tilattua.
:D
 
Vastaus: Pelikaupat

Hmm. eli tuon 10% saa vasta kun on jo tilannut tavaraa eikä ensimmäiseen tilaukseen?
Meinasin tilailla mutta menee näköjään ensi viikkoon kun ei ollut postiennakko vaihtoehtoa,
toivon mukaan silloin vielä löytyisi boksin Red Dead Redemptionia. Toivottavasti kauppa alkaa
kulkea, kohtuu edullisia kotimaisia vaihtoehtoja kun ei ole liikaa.

Eli tuon 10% alennuskoodin saa tosiaan vasta ensimmäisen tilauksen jälkeen - tarkalleen ottaen n. 15 päivän kuluttua tilauksen lähettämisestä. Tämä johtuen 14 päivän palautusoikeudesta.

Mitä postiennakkoon tulee, olemme päättäneet olla ottamatta sitä käyttöön johtuen sen suurista kustannuksista (3,45€ taitaa olla postiennakkomaksu, jotkut saattavat sen lisäksi jättää vielä lunastamattakin). 3,45€ on kuitenkin aika suuri osa pelien arvosta. Voisihan tuon toki toteuttaa sillä tavallakin, että postiennakkokulut etukäteen tilille, jolloin kiusaus olla lunastamatta olisi varmasti pienempi.

- Petteri
 
Vastaus: Pelikaupat

Joo ymmärrän kyllä ton postiennakkohomman, se on ilmeisesti aika yleistä että porukka ei nouda tilauksiaan. Itse ostan 95% kaikesta etukäteismaksulla mutta joskus harvoin (kuten nyt) olisi ollut kiva varmistaa että saa tilattua haluamansa vielä kun tuotetta on jäljellä.
 
Vastaus: Pelikaupat

Postiennakko lisätty maksutavaksi!

Yleensä postiennakkokulut + postimaksu (yhden pelin tilatessasi 5,65€) joutuu maksamaan etukäteen tilillemme, mutta teemme poikkeuksen "Jrantajoen" suhteen hänen esimerkillisen kauppapalautteensa vuoksi. Tällä tavalla haluamme myös osoittaa rehellisyytemme. Saatamme tehdä poikkeuksen myös muiden suhteen, jos kauppapalautteesi kfinissä antaa siihen aihetta - yv:llä yhteyttä.

- Petteri
 
Vastaus: Pelikaupat

No hinnat on ainakin suomen hintatasoon nähden hyvinkin kilpailukykyiset Game On pelikaupalla. Toisaalta eipä noiden brittikauppojen kanssa oikein pystykään kilpailemaan...

Kertokaas muut kokemuksia kyseisestä kaupasta, niin ehkä sitä itsekin uskaltaisi jotain tilata.
 
Vastaus: Pelikaupat

teemme poikkeuksen "Jrantajoen" suhteen hänen esimerkillisen kauppapalautteensa vuoksi.
- Petteri

Wow hieno homma, ei kun heti tilaukseen! :cool:

Kertokaas muut kokemuksia kyseisestä kaupasta, niin ehkä sitä itsekin uskaltaisi jotain tilata.

Itse ajattelin olla koekaniini, ihan senkin takia että vaikka brittikaupoista tulee tavaraa tilattua.. niin kyllä mä melkein mieluummin varsin
edullista kotimaista pelikauppaa tuen, ja saahan noita ulkomaanostoksia välillä odotella kauankin saapuvaksi.
:)
 
Vastaus: Pelikaupat

Nykyään tilaan kaikki pelini VPD:n Ahvenanmaan varastosta. Sieltä saa uudet pelit kohtuulliseen 45€ hintaan.
 
Vastaus: Pelikaupat

Nykyään tilaan kaikki pelini VPD:n Ahvenanmaan varastosta. Sieltä saa uudet pelit kohtuulliseen 45€ hintaan.

Ja silti usein ulkomailta saa halvemmalla. Ainoa "ongelma" esim. brittiläisten kauppojen kanssa on vaihtelevat toimitusajat. Välillä se on 3 päivää ja välillä viikko, ihan niinkuin JRantajoki tuossa jo mainitsikin.

P.S. JRantajoki, pistäs sitten fiiliksiä miten toimi kaupankäynti Game Onin kanssa.
 
Vastaus: Pelikaupat

Gameonin hinnat vaikuttavat hyviltä. Pitääpi ehkä tilata RRD sieltä jossain vaiheessa. Nyt ei ole pelejä pahemmin osteltu, mutta PKP:stä, Gigantista ja verkkokaupasta yleensä ostelen. Ulkomaisista Zavvi ja Hutti.
 
Vastaus: Pelikaupat

Nyt kyllä pitää riipiä jostain muutama euro lisää käteistä että saa RDR tilaukseen Gameonilta kun kerran postiennakko lisättiin maksutavaksi !
Tuloja kun ei pahemmin muualta tule kuin sieltä sun täältä silloin tällöin käteisenä vaivan palkkana tietokoneen korjauksista, tai muusta pikku duunista.

Itse kyllä taidan alkaa mainostamaan teikäläisiä "halpana kotimaisena" kunhan vain itse olen ehtinyt ensin tilata.
Itse nimittäin tykkään että pennit on mukavampi pistää jollekkin yrittäjälle kuin suurille ketjuille, jotka ovat melkolailla tuntuneet tasatahtia joka alalla jyräävän pienempiä alleen.

Ihan uteliaisuuttani kysyn:
Mitenhän mahdatte hankkia käytettyjä pelejä valikoimaanne, onko siis kyseessä vain pelit jotka ovat tulleet takaisin tuon Play & Return-diilin jälkeen vai tuletteko myös ostamaan tai ottamaan vaihdossa loppusummaa pehmittämään käytettyjä pelejä ?

Ei muutakuin onnea Game onille !

EDIT. kun kerran pelejä kehotettiin ehdottamaan valikoimaan niin Skate 3 kuohkeaan hintaan olisi tälle rullailijalle mukava lisä valikoimaan, ja se tulisi varmasti ennemmin tai myöhemmin lunastettua mikäli hyllyyn eksyisi. Ehkäpä hyvä vain ettei sitä tarjolla ainakaan viellä ole sillä sitähän joutuisi pähkäilemään ostaisiko RDR vaiko Skaten, sillä kummatkin ovat olleet jo melko pitkään hankitalistani kärjessä.
 
Vastaus: Pelikaupat

Hei,
kiitos palautteesta ja rohkaisevista sanoista!

No hinnat on ainakin suomen hintatasoon nähden hyvinkin kilpailukykyiset Game On pelikaupalla. Toisaalta eipä noiden brittikauppojen kanssa oikein pystykään kilpailemaan...
Oikeassa olet tämän asian suhteen - suomalaisen yrittäjän on usein aivan mahdotonta kilpailla brittikauppojen, jotka usein vielä toimivat Jerseyn tapaisissa veroparatiiseissa, kanssa. Näillä samaisilla kaupoilla on myös tapana myydä joitain pelejä tappiolla pelkästään saadakseen asiakkaita kauppaansa (mikä ei tietenkään tule kuuloonkaan pienyrittäjälle - ainakaan pitkällä tähtäimellä).

Itse nimittäin tykkään että pennit on mukavampi pistää jollekkin yrittäjälle kuin suurille ketjuille, jotka ovat melkolailla tuntuneet tasatahtia joka alalla jyräävän pienempiä alleen.

Ihan uteliaisuuttani kysyn:
Mitenhän mahdatte hankkia käytettyjä pelejä valikoimaanne, onko siis kyseessä vain pelit jotka ovat tulleet takaisin tuon 14pv-diilin jälkeen vai tuletteko myös ostamaan tai ottamaan vaihdossa loppusummaa pehmittämään käytettyjä pelejä valikoimaanne ?

Mukava kuulla, että suomalaisia yrittäjiä tuetaan, vaikka yrittäminen on Suomessa tehtykin jokseenkin melko vaikeaksi. Ensimmäisenä voisi eduskunta laskea pelien arvonlisäveroprosenttia, niin olisi Suomen "emämaasta" toimittavilla pelikauppiaillakin edes mahdollisuus kilpailla näitä Ahvenanmaalta, Jerseystä ja muista vastaavista toimittavia vastaan - hinnassa siis. Toki etunsa on emämaasta toimittavillakin - toimitusaika on melkein aina 1 arkipäivä mikäli tuote löytyy varastosta. Meillä kilpailuvalttina on nopeat toimitukset ja mahdollisimman tarkkaan valittu valikoima, minkä ansiosta pystymme tarjoamaan mahdollisimman kilpailukykyiset hinnat.

Mahdollisuus ottaa myös pelejä, joita ei ole meiltä ostettu, vastaan, mutta vähänkin vanhemmista julkaisuista ei varmaankaan hirvittäviä summia voi tarjota. Jos jokin tuote, jonka haluat antaa vaihdossa, löytyy valikoimastamme uutena, tarjoamme siitä arviolta juurikin 50% uuden hinnasta. Toki valikoimastammekin löytymättömiä voimme ottaa vastaan, mutta jokainen tapaus täytyy tutkia erikseen. Mutta periaatteessa asiakaspalvelustamme tai yv:llä voi kysellä, kuinka paljon mistäkin pelistä voisi saada vaihdossa rahaa.

Kiitos ehdotuksestasi Happy Suicide - katsotaan, mitä voisimme tämän asian suhteen tehdä! :) Otamme myös muita ehdotuksia mielellämme vastaan!

PS. Kaikille tänään rekisteröityneille on lähetetty alennuskupongit sähköpostitse - kannattaa tarkistaa myös roskapostikansiot, koska näköjään saattaa sinnekin eksyä viesti.

- Petteri / Game On
 
Vastaus: Pelikaupat

Noniin tuli itsekkin rekisteröityä Game on:in. Voisihan sieltä RDR:än tilata, mahtaakohan Alan wakea tulla myyntiin ollenkaan ;)?
Edit. Mahdoinkohan menettää tuon 10 % alennus kupongin kun rekisteröidyin ilman tilauksen tekemistä?
 
Vastaus: Pelikaupat

Noniin tuli itsekkin rekisteröityä Game on:in. Voisihan sieltä RDR:än tilata, mahtaakohan Alan wakea tulla myyntiin ollenkaan ;)?
Edit. Mahdoinkohan menettää tuon 10 % alennus kupongin kun rekisteröidyin ilman tilauksen tekemistä?
Muistetaanhan pitää tämä triidi yleisenä pelikaupat-ketjuna, ei yhden pelikaupan info/tiedustelupaikkana. :)

Game Oniin liittyvät peli/tilaustiedustelut voi tehdä jatkossa P3tErille yksityisviestillä tai liikkeen Facebook-sivujen kautta.
 
Ylös Bottom