Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Noita epäaktiivisia peliyhteisöjä yms. voisi alkaa säännöllisin väliajoin karsimaan tai päivittämään. Omaan silmään ottaa hyvin negatiivisesti silmään esimerkiksi Gran Turismo ja Call of Duty -peliyhteisöjen hiljaisuus. Antaa kuvan että tällä foorumilla on liikaa keskustelualueita, ja keskustelu keskittyy vain tietyille alueille.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Noita epäaktiivisia peliyhteisöjä yms. voisi alkaa säännöllisin väliajoin karsimaan tai päivittämään. Omaan silmään ottaa hyvin negatiivisesti silmään esimerkiksi Gran Turismo ja Call of Duty -peliyhteisöjen hiljaisuus. Antaa kuvan että tällä foorumilla on liikaa keskustelualueita, ja keskustelu keskittyy vain tietyille alueille.

Antaa niiden painua normaalien foorumien tapaan vain pohjamutiin ja antaa hakukoneiden silti löytää ne, jos joku etsii aiheeseen liittyvillä hakusanoilla. Aiheet ns. arkistoituvat, vaikkei niihin vastaillakaan. Ei tule yllätyksiä, kun jokin tietty asia ei yhtäkkiä vain häviä internetin bittiavaruudesta.

Itse siis olen aktiivisesti käyttänyt erilaisia foorumeita noin 15 vuotta. Tämä on ihan normaali tapa, eikä "kuolleiden aiheiden" kannata antaa häiritä. Aiheet ovat kuitenkin aikajärjestyksessä, joten ei-aktiiviset-aiheet ovat jossain siellä alhaalla. Aiheisiin ei ole pakko vastailla, mutta tosiaan, tarpeen tullen löytyvät kyllä.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Pystyykö käyttäjiä sulkemaan ulos tietyistä ketjuista, että ei esim. voisi lukea ketjua jos on sisään kirjautunut?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mitenkäs tämän foorumisoftan laita? Viime aikoina Pelit-lehti, Matkapuhelinfoorumi ja Muro ovat siirtyneet Xenforo alustaan foorumeissaan. Aika siistin oloinen softa. Pelit-lehden webbivastaava sanoi että se on helpompi muuttaa vanha foorumi Xenforoksi, kuin tehdä kokonaan uusi Xenforo foorumi.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mitenkäs tämän foorumisoftan laita? Viime aikoina Pelit-lehti, Matkapuhelinfoorumi ja Muro ovat siirtyneet Xenforo alustaan foorumeissaan.
Vaihtoehtoa on täälläkin mietitty, mutta toistaiseksi tarkkailemme sivusta muiden käyttökokemuksia.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Voisiko etusivulle tehdä PC:lle oman alueen? Esim sinne vain peliarvostelut, jotka ovat pelattu PC:llä, taikka PC:hen liittyviä uutisia?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Voisiko etusivulle tehdä PC:lle oman alueen? Esim sinne vain peliarvostelut, jotka ovat pelattu PC:llä, taikka PC:hen liittyviä uutisia?

KonsoliFIN. Tekijöistä jo nyt pulaa, turha laimentaa lisää. Tuolta löytyy hyviä PC-foorumeita valmiiksi.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

KonsoliFIN. Tekijöistä jo nyt pulaa, turha laimentaa lisää. Tuolta löytyy hyviä PC-foorumeita valmiiksi.

Saitin nimestä huolimatta PC- ja mobiilipelit ovat osa tulevaisuuden suunnitelmia. Tuskin näyttelevät kuitenkaan kovin näkyvää roolia.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Uusi tulokkaamme spydeZ6 aloitteli tänään Klassikot katsauksessa -tekstisarjaa. Mitä mieltä lukijat on tällaisesta puhtaasti fiilistelevästä kirjoituksesta, jossa heittäydytään auliisti kynäilijän omien tuntemusten vietäväksi? Kommentteja ja ehdotelmia saa heittää. Moinen on jopa suotavaa. Teksti löytyy täältä.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Huomio ylläpito?

- Mihin keskusteluun minun pitäisi kirjoittaa kohteesta: PS4 + tuuletin kova ääni + huolto?
 
Vastaus: NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Hei, osaako joku täällä sanoa miten otetaan yhteys Konsolifin ylläpitoon?

Olen luullut että täällä on valvoja 24/7 tutkimassa näitä keskusteluja, tavallaan töissä täällä. Muutenhan voisi postata mitä ikinä keksii.
 
NHL 16 - Pleijariparrat kasvaa ja hype nousee!

Olen luullut että täällä on valvoja 24/7 tutkimassa näitä keskusteluja, tavallaan töissä täällä. Muutenhan voisi postata mitä ikinä keksii.
Tämä on täysin harrastelijavoimin ylläpidetty foorumi, josta kukaan ei saa palkkaa. Täällä ei kukaan siis myöskään päivystä vuorokauden ympäri, vaan miten kukainenkin omalta vapaa-ajaltaan joutaa.

Ylläpitoon saa yhteyden esimerkiksi yksityisviestillä tai sähköpostilla osoitteeseen toimitus ät konsolifin.net. Asiattomista tai muuten vaan sääntöjen vastaisista viesteistä voi ilmoittaa Report bad post -toiminnolla. Se on sellainen huutomerkin näköinen ikoni kunkin viestin ohessa.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Heipä!

Mitenkäs tuon PSN ID:n saa näkymään profiilissaan? Koitin sitä pitkää rimpsua kopioida my.playstation.comista profiiliasetusten tunnuskohtaan, mutta eihän siitä tullut lasta eikä haettua lopputulosta..
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Heipä!

Mitenkäs tuon PSN ID:n saa näkymään profiilissaan? Koitin sitä pitkää rimpsua kopioida my.playstation.comista profiiliasetusten tunnuskohtaan, mutta eihän siitä tullut lasta eikä haettua lopputulosta..

Eikö tuohon laiteta vain PSN ID ilman mitään ylimääräistä? Mulla on siinä kohtaa vain "ULVI".
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Eikö tuohon laiteta vain PSN ID ilman mitään ylimääräistä? Mulla on siinä kohtaa vain "ULVI".

Jaa? Itsellä näkyy vain sininen kysymysmerkki siinä.. Sulla näyttäisi olevan tuo ID-kortti näkyvissä..

Ps. Voisikohan johtua selaimesta? Safarilla näyttää tältä.. Pitänee jossain vaiheessa tsiigailla jollain toisella selaimella.
 
Ylös Bottom