Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous [Hype ja hankintahehkutus]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: inFamous [Hype]

Ei liene suomen lokalisointia demossa, joten suomen sijaan on laitettu joku muu samantyylinen euroopanmaalainen kieli, kuten ranska. Laita järjestelmäkieleksi englanti, niin saattaa olla vähä helpompaa. Siis mulla oli sama juttu. Aika eksoottista sinänsä kun alkoi ranskaa pupluttaa alkuvideossa.

Joo ihan hyvän pituinen demo, ei jaksanut pelata läpi kun oli niin pitkä. Peli ittessään demon perusteella tulee poistettua, epäilyttää silti vähä esmes tehtävien samankaltaisuus/toisto. Kontrollit toimii, ja vaikeustaso kohdillaan kun iisillä kuolo korjaa vähä väliä.

Joo, huomasin saman.. kumma sinänsä että sonyn julkaisemassa pelissä on tällainen pikku kämmi, koska aiemmissa peleissä ei ole ollut mitään ongelmia, siis aina on mennyt englantina jos ei suomeksi ole lokalisoitu.

Ei liene suomen lokalisointia demossa, joten suomen sijaan on laitettu joku muu samantyylinen euroopanmaalainen kieli, kuten ranska. Laita järjestelmäkieleksi englanti, niin saattaa olla vähä helpompaa. Siis mulla oli sama juttu. Aika eksoottista sinänsä kun alkoi ranskaa pupluttaa alkuvideossa.

Joo ihan hyvän pituinen demo, ei jaksanut pelata läpi kun oli niin pitkä. Peli ittessään demon perusteella tulee poistettua, epäilyttää silti vähä esmes tehtävien samankaltaisuus/toisto. Kontrollit toimii, ja vaikeustaso kohdillaan kun iisillä kuolo korjaa vähä väliä.

Todella ovelaa lokalisointia, täytyy myöntää jos kerran kytkee ranskankielen päälle, jos järjestelmä asetukset ovat suomeksi. Samantyylinen? Eihän suomen kielellä varsinaisesti ole mitään yhteistä muiden euroopan kielien kanssa.

Pitää katsoa, jos tänään saisi sen demon käsiinsä, mutta jos ei, niin ei voi mitään.

Liekö lipsahtanut jossain fi tilalle fr. Sama ranskaongelma oli tosiaan täälläkin, oikeni kun vaihtoi järjestelmäkieleksi englannin.

Kyllä demo englanniksi on kunhan käyttis on myös englanniksi. Näin ainakin täällä.

Mutta itse demosta. Kyllä pitää antaa propseja Sonylle, tai oikeastaan Sucker Punchille todella loistavasti työstetystä demosta. Omituista, näillä 5 minuutin demo kokemuksiin verrattuna että inFamous pyörii edelleen koneella. Ja mikä merkillisintä, vieläkin läpäisemättömänä. Vapauttavaa kun ei ole niitä 5-10min aikarajoitteita.
EDIT: Perutaankin niitä puheita, demossa on aikarajoitteet, jätin pelin Idlelle ja noin 10min päästä hyppäsin ilmeisesti automaattisesti seuravaan tehtävään mutta pienellä twistillä - Paha karma oli noussut tappiinsa ja jannu hehkui pahuutta :D En tiedä olisiko tämä muutenkin tullut seuraavasta tehtävästä mutta en valita!

Peli on todellakin vaikea, jopa sillä Easy-tasolla tuli pataa melkoisesti. Peliä on vaikea pelata sillä Crackdown-asenteella jossa voi vain hyppiä ja ampua singolla miten huvittaa. inFamousissa pitää todellakin käyttää tuota suojautumis mekanismia mikä siihen on asennettu. Peli vaati hieman taktisempaa lähestymis tapaa, tai näin ainakin oletan. En pane pahakseni, haaste on täällä casual pelaamisen maailmassa vain tervetullutta hupia. Ja Parkour, ah tuo videopelien uusin trendi. Sehän toimii tässä lähestulkoon paremmin kuin edeltäjässään Assassins Creedissä. Tosin usein löysin itseni kiipeämästä jotain tankoa pitkin juuri sillä kriittisimmällä turpakäräjillä mutta muuten jannu tarttuu juuri siitä nippelistä mistä minä haluankin hänen puristavan. Kiipeily on vapauttavaa ja tässä se toimii loistavasti.

Peli on myös melko ruma. Hyvällä tapaa. Sahalaitaisuus pisti minua ensimmäisenä silmään mutta se sopi mielestäni maailman yleisilmeseen ja loi sitä Empire Cityn karuutta ja likaisuutta. Ei tämä kyllä niitä pikseli palkintoja tule voittamaan mutta EC putoaa mielestäni sinne samaan koriin Liberty Cityn kanssa. Kumpikaan ei voita Vuoden Kaunein Kaupunki-palkintoa mutta se mikä siellä on, on se sisältö mikä ratkaisee. LC:N tapaan EC on täynnä yksityiskohtia ja kaunista, hyvin suunniteltua rujoutta. I Like.

Kyllähän peli ostoon menee. Vaikka on myönnettävä että ei tämä mielestäni pyörää uudestaan keksi. Mutta tälläisissä peleissä vain on sitä jotain!

Paha karma oli noussut tappiinsa ja jannu hehkui pahuutta :D En tiedä olisiko tämä muutenkin tullut seuraavasta tehtävästä mutta en valita!
Muistaakseni toisen tai kolmannen tehtävän alussa muutuin itsekin täysin hyviksestä täyspahikseksi ilman sen suurempaa selitystä. Kai demossa vaan haluttiin jotenkin tuoda esiin kolikon molemmat puolet.

Lisäksi mulle kävi niin, että kun kerran kuolin tehtävien välillä, alkoikin seuraava tehtävä automaattisesti.

Jannu tarttuu juuri siitä nippelistä mistä minä haluan hänen puristavan. Kiipeily on vapauttavaa ja tässä se toimii loistavasti.
Ihan kiitettävillä liimanäpeillä miltei joka paikkaan pystyi tarttumaan, mutta seiniä pitkin talojen katoille asti liikkuminen oli välillä arpapeliä. Peli ei mitenkään indikoinut, saako jostain seinän kohdasta paremmin otetta kuin toisesta, josta seurauksena oli pari kertaa koomista "seinänytkytystä".

Kiipeilystä tuli muuten mieleen hämähäkkimiespelit ilman seittiä ja kunnollista kykyä pysyä seinillä :-D

Ihan hauska Easter Egg löytyi demosta. Pistän varmuudeksi spoilereihin niin kukin voi itse kokea tämän Ahaa!-elämyksen:

3157_80541768396_698113396_1642199_4185693_n.jpg

Itse en kyseistä Sly-sarjaa ole kokeillut saati seurannut mutta eikös kyseessä ole toistaiseksi vain kolmen osan paketti? ;)
Toinen, varsin mukava muistutus on tuo Honor Among Thieves, suora viittaus varmasti tämän odotetun Uncharted pelin moninpeli betasta.

Haaste kuulostaa plussalle. Toivottavasti vaan demo ei ole jotain "epäbalansoitua pre-alpha" koodia ja sitten lopullinen peli on tuunattu todella helpoksi.

Olipa todella mieluisa demo tämä tämmöinen. Oli kutakuin sitä, mitä odotinkin. Pelattavuus tuntuu toimivan, kuten pitääkin. Tuo vaikeustaso oli tosiaan hiukan yllättävän korkealla, muttei mitään liian hankalaa kuitenkaan. Juuri passeli.

Kyllä tämä menee ehdottomasti ostoon vielä ensi kesän aikana. Jotain pelattavaa pleikkarillekin taas pitkästä aikaan. :)

Ihan hauska Easter Egg löytyi demosta. Pistän varmuudeksi spoilereihin niin kukin voi itse kokea tämän Ahaa!-elämyksen:

Itse en kyseistä Sly-sarjaa ole kokeillut saati seurannut mutta eikös kyseessä ole toistaiseksi vain kolmen osan paketti? ;)
Toinen, varsin mukava muistutus on tuo Honor Among Thieves, suora viittaus varmasti tämän odotetun Uncharted pelin moninpeli betasta.

tuossa on kans viittaukset ainakin elokuviin harold and kumar ja the yes man, ihan kiva löytää tollasia :D

Positiivinen ylläri, en pelistä ollut katsonut kuin ehkä yhden lyhyen videon ennen tätä.

Graafisesti ei mikään maailman upein teos, mutta eihän niitä pelejä grafiikan vuoksi pelatakaan. Kontrollit olivat hyvin toimivat, ei tarvinnut pahemmin miettiä mistä tulee mitäkin, kun selkärangasta tuntui iskevän. Kamerankaan kanssa ei tarvinnut painia kuin välillä esim. seinällä kiipeillessä ja sieltä sihtaillessa.

Tuosta vaikeustasosta sen verran, että täällä kuolo korjasi ensimmäisen kerran vasta kun sai itse ruveta valkkaamaan niitä pikkutehtäviä (pl. You have abandoned the mission -ilmoitus, kun juoksin liian kauas junasta tutkiessani paikkoja). Yllättävän hyvin tuntui pärjäävän kun vain sivuttaisliikkeellä kulkien kylvi salamaa vihujoukkoon; cover-toiminnolle en löytänyt näin demon perusteella käyttöä. Oli tuossa haastetta silti, ei sitä voi kieltää.

Stunteista tuli vain neljä "löydettyä", katsotaan mitä viikonloppu tuo tullessaan. Täytyy laittaa demo tarkempaan syyniin ja puntaroida kunnolla ostopäätöstä. Mukavalta ajantappopeliltä vaikuttaa, mutta onko siitä muuhun.

Kenelläkään muulla demo Ranskaksi? :mad:
Vinkki: vanhempia viestejä on suotavaa lukea. ;)

Eli demossa on bugi ja se arpoo kieleksi ranskan, jos Pleikkarin käyttöjärjestelmäkielenä on suomi. Vaihda englanniksi niin sujjuupi paremmin.

On kyllä todella maukas peli. Viimeksi AC:ssä näin yhtä sulavaa liikehdintään. Lähes joka alueelta loistaa. Pientä hipomista vielä kiipeilyssä, mutta kuiteski todella maukas peli. Ostoon menee-->

Todella outoa kerrassaan. Odotin demoa suurella innokkuudella. Kaikki vaikutti hyvältä. Peli näyttää hyvältä ja sähköllä on kiva leikkiä mutta silti tämä jätti kylmäksi. Ei vaan iskenyt vaikka kuinka yritin innostua. Kyse on tietysti jälleen vain demosta mutta anyway. Täytyy jättää myöhempää mahdollista alelaariostosta varten. Noh säästyypähän rahat ( Mä olen kai tulossa vanhaksi kun pelitkään ei enää maistu )

Eikö Sly 3 muuten ollut Honor among thieves?

Todella lupaava peli ainakin demon perusteella, voimilla oli mukava leikkiä ja seinillä,katoilla,kaiteilla,raitella oli kiva hyppiä ja temppuilla.. Tarinakin voi olla tosi mielenkiintoinen mutta vielä mietin että laitanko pelin ennakkotilaukseen vai ostanko julkaisun jälkeen.

Ranskaksi tuli demo läpi veivattua, kun ei kielimuuristakaan paljoa haittaa ollut.

Parkouria sähköisissä tunnelmissa voisi lienee olla sopiva tiivistys. Piirtoetäisyys pompauttaa välillä kadun varrella olevia autoja aavistuksen verran myöhään ruudulle, mutta muuten ei graffoista valittamista. Kontrollit löytyy helposti ja ihmeen hyvin tässä pääsee sinne minne oli tarkoituskin, ilman tuskastumisia. Automaattitallennus toimi napakasti ja kuolon koittaessa ei tarvinnut puolta kaupunkia uusiksi ravata.

Nopean äksönin ja parkourin ystäville varmasti oivallinen paketti.

Ylös Bottom