Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous [Hype ja hankintahehkutus]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: inFamous [Hype]

Huono piirtoetäisyys ja sahalaidat, jotka MAG:n kohdalla haittaavat kyllä kelpaavat, mutta sarjakuvamaisuus pilaa jo koko pelin ? =P
IMO tuohon olisi kyllä vieläkin sarjakuvamaisempi grafiikka sopinut.

Muuta vikaa tässä ei ole kuin taistelujen tylsyys sekä sähkövoimien mielenkiintoisuus. En olisi kyllä itse keksinyt mitään tylsempää kuin sähkövoimat. Lähitaistelua pitäisi olla enemmän ja monipuolistetumpaa. Sähkövoimat on kyllä ihan hyvin toteutettu, mutta tulee hieman yv olo kun sähköt ei lopu ollenkaan. Koko ajan saa lisää sähköä ja latautuu itsekseen (tämä edes pois!) Muuten pelissä olis kyllä vuoden peli ainesta vaikkakin aika tylsästi toteutettu tuo taistelu, niin ainakin parkouraus on UBER coolia. Siinä hieman mietteita (lue: kritiikkiä) pelistä.:o

Huono piirtoetäisyys ja sahalaidat, jotka MAG:n kohdalla haittaavat kyllä kelpaavat, mutta sarjakuvamaisuus pilaa jo koko pelin ? =P
IMO tuohon olisi kyllä vieläkin sarjakuvamaisempi grafiikka sopinut.

Piirtoetäisyys lienee MAGissa kunnossa ja taitaa tosiaan olla teillä telkkareissanne jotain vikaa, sillä en itse näe inFamousissa juuri yhtään sahalaitoja. Huomasin että kauas katsoessa ja samalla kameraa hiljakseen liikuttaessa näkyy väreileviä viivoja pinnoilla, mutta ei tuo haittaa. Lähes joka pelistä noita löytyy (poikkeuksina mm. Killzone 2, Resistance 2 ja Warhawk) eikä ne haittaa.

Jossain MAGissa vaan on kamalat sahalaidat koko ajan näkyvillä, ainakin kuvien perusteella.

Ja oma mielipiteeni on etten pidä sarjakuvagrafiikoista, joten siksi se olis pilannut pelin. Realistinen graafisuus kunniaan. Joku Prince of Persian tyyli menetteli vielä ja se tekikin pelistä hieman erikoisemman, ja kestin sen, tai oikeastaan otin sen hyvillä mielin vastaan, mutta inFamousiin sopii tämä realistinen tyyli juuri hyvin. Välinäytöksiä on sitten mukava katella tuollasena sarjakuvatyylinä.

MIKSEI pelissä voida käyttää kokoajan sarjakuvamaista ulkoasua (kuten sly raccooneissa tai inFamouksen välivideoissa) tiedä sitten onko se liki mahdoton yhtälö open worldin kanssa..
Crackdown hoiti asian melko hienosti, joten miksei sekin onnistuisi,vaikka pelit taitavat ollakin vähän erilaisia. Tuskin samaa ideaa kuitenkaan kannattaa enää lähteä kopioimaan.

Piirtoetäisyys lienee MAGissa kunnossa ja taitaa tosiaan olla teillä telkkareissanne jotain vikaa, sillä en itse näe inFamousissa juuri yhtään sahalaitoja. Huomasin että kauas katsoessa ja samalla kameraa hiljakseen liikuttaessa näkyy väreileviä viivoja pinnoilla, mutta ei tuo haittaa. Lähes joka pelistä noita löytyy (poikkeuksina mm. Killzone 2, Resistance 2 ja Warhawk) eikä ne haittaa.

Jossain MAGissa vaan on kamalat sahalaidat koko ajan näkyvillä, ainakin kuvien perusteella.

Ja oma mielipiteeni on etten pidä sarjakuvagrafiikoista, joten siksi se olis pilannut pelin. Realistinen graafisuus kunniaan. Joku Prince of Persian tyyli menetteli vielä ja se tekikin pelistä hieman erikoisemman, ja kestin sen, tai oikeastaan otin sen hyvillä mielin vastaan, mutta inFamousiin sopii tämä realistinen tyyli juuri hyvin. Välinäytöksiä on sitten mukava katella tuollasena sarjakuvatyylinä.

En siis tarkoittanut, että MAG:ssa olisi huono piirtoetäisyys, viittasin vain sahalaidoilla MAG:iin.
Ja ihan samoissa määrin siinä on sahalaitoja kuin tässäkin. Molempien natiiviresoluutia on melko varmasti se 720p, eikä kummassakaan ole AA:ta. Sama määrä pikseleitä, sama määrä sahalaitoja.

Mä en vieläkään rehellisesti sanoen näe mikä tässä on niin supermahtavaa. Jos jokin ainakin on äärimmäisen tuilleen vedetty, niin päähahmo. Niitä kaljuja irvistelijöitä on nähty jo niin paljon, että oksennan ihan juuri. Hyvä että länsikehittäjillä riittää mielikuvitusta... -_-
Mutta kai se on sitten yleinen fiilis. Sähkövoimat ei sinällään jaksa kiinnostaa, eikä persoonattomien vastustajien hakkaaminen tuota minkään sortin tyydytystä.
Kiipeily tosiaan on helevetin hauskaa, mutta ei suinkaan saa mua ostamaan tätä peliä. Saahan sitä demossa jo kiipeillä kuinka haluaa. =P

Mikä pelattavuus demossa olikaan! Tuolla herra sähkärillä saa aikaan menoa ja meininkiä harjoittelamattakin. Riitti kun oppi näppäimet niin menon sai nostettua jo supersankari levelille. Ukkoa on hyvä juoksuttaa moisella ohjattavuudella.

Hahmo on vähän niinku kilpikonnan ja sammakon yhdistelmä. Semmonen kyttyräselkäinen kuukävelijä. Assasin creed pesee tämän pelin liike animaatioissa. Ei sillä väliä sillä varmaankin tämä peli pesee ja luuttuaa kaikessa muussa tuon creedin. Ennemmin olisin pelannut tuon demon läpi kymmen kertaa kuin assasinin läpi yhden kerran.

Realistinen graafisuus kunniaan - - inFamousiin sopii tämä realistinen tyyli juuri hyvin.

Ymmärtäisin tuon "realistinen graafisuus kunniaan" kommentin jos kyseessä olisi vaikkapa skate tai pes, mutta inFamous ei ole millään tavalla realistisuuteen hakeva peli, joten miksi ihmeessä siihen pitäisi heittää perus tylsää ulkoasua? Ties kuinka monissa previkoissa on kehuttu kuinka tyylikkäitä nämä inFamouksen välivideot on, ja mitä demossa tuli nähtyä - ovat ne todella tyylikkäät ja ennenkaikkea ne sopii pelin fiilikseen, joten hyppy välivideosta -> pelattavaan pelimaailmaan on SUURI kun ajatellaan visuaalista antia.

Sellanen tunne että sucker punchilla ei riittänyt kantti heittää massasta eroaa ulkoasua, vaan tyytyivät perusvarmaan ja helppoon valintaan. Tämä on tätä Muntun mainitsemaa länsikehittäjien mielikuvitusta jälleen kerran. Olisivat kunnolla revitelleet tällaisen pelin kanssa, kun ideakin oli mainio. Ja tosiaan ei se Cole McGrath ole myöskään mikään karismaattisuuden huippu :)

Ymmärtäisin tuon "realistinen graafisuus kunniaan" kommentin jos kyseessä olisi vaikkapa skate tai pes, mutta inFamous ei ole millään tavalla realistisuuteen hakeva peli, joten miksi ihmeessä siihen pitäisi heittää perus tylsää ulkoasua? Ties kuinka monissa previkoissa on kehuttu kuinka tyylikkäitä nämä inFamouksen välivideot on, ja mitä demossa tuli nähtyä - ovat ne todella tyylikkäät ja ennenkaikkea ne sopii pelin fiilikseen, joten hyppy välivideosta -> pelattavaan pelimaailmaan on SUURI kun ajatellaan visuaalista antia.

Sellanen tunne että sucker punchilla ei riittänyt kantti heittää massasta eroaa ulkoasua, vaan tyytyivät perusvarmaan ja helppoon valintaan. Tämä on tätä Muntun mainitsemaa länsikehittäjien mielikuvitusta jälleen kerran. Olisivat kunnolla revitelleet tällaisen pelin kanssa, kun ideakin oli mainio. Ja tosiaan ei se Cole McGrath ole myöskään mikään karismaattisuuden huippu :)

Mitä veikkaat, kumpaa peliä myydään enemmän: inFamous sarjakuva graffoilla tai näillä graffoilla mitkä nyt on?

Itse en lunasta kummillakaan graffoilla, koska ei tuo säväyttänyt, mutta 100% varma on, että suurelle massalla tuota saadaan myytyä paremmin vai väitätkö vastaan? Ja jos et väitä, niin miksi luulet, että joku tekisi pelin, joka on todella hieno osan porukan mielestä, mutta ei myy, kuin marginaalisesti.

Mitä veikkaat, kumpaa peliä myydään enemmän: inFamous sarjakuva graffoilla tai näillä graffoilla mitkä nyt on?

Itse en lunasta kummillakaan graffoilla, koska ei tuo säväyttänyt, mutta 100% varma on, että suurelle massalla tuota saadaan myytyä paremmin vai väitätkö vastaan? Ja jos et väitä, niin miksi luulet, että joku tekisi pelin, joka on todella hieno osan porukan mielestä, mutta ei myy, kuin marginaalisesti.

Ensinnäkään en aio vastata kysymykseesi, koska olen tietoinen mitkä olivat viime vuonna julkaistun Prince of Persian myynnit. Ja toiseksi.. ei pahalla mutta taisit hukata pointtini enemmän tai vähemmän. "miksi luulet, että joku tekisi pelin, joka on todella hieno osan porukan mielestä, mutta ei myy, kuin marginaalisesti." en ole koskaan väittänyt että pelissä pitäisi olla esim. prince of persian taiteellinen ulkoasu. Tarkoitin pääasiassa sellaista, joka edes hieman erottuisi tuosta GTA tyylisestä, aneemisesta ja harmahtavasta maailmasta, ja mikä sopisi paremmin koko pelin ideaan.

Ja veikkaampa että peli tulee myymään marginaalisesti, oli ulkoasu kuinka realistinen ja suurelle massalle suunnattu. Vai väitätkö että tämä trikoohousu toiminta jotenkin kiinnostaisi suurinta osaa täman sukupolven pelaajista, jotka koostuu Wiin omistajista ja FPS/räiskintä fanaatikoista.

Tulihan se demo kahlattua läpi.
Ei juurikaan säväyttänyt vaikka yksinoikeudesta onkin kyse. Liian arcademainen (imo).

Niin kuin PS3:n Prototype ketjussa jo mainitsin, ei tämä peli ole lainkaan tehnyt minuun minkäänlaista vaikutusta. Demoa testatessani fiilikset eivät muuttuneet oikeastaan lainkaan positiivisempaan suuntaan ajoista, jolloin vain videoita pääsin näkemään. Pelin asevalikoima on ensinnäkin hirvittävän köyhä(Vain kaksi tapaa pistää viholliset ketoon: Sähkö tai lihasvoima).

En todellakaan ymmärrä mikä tässä tuotoksessa viehättää. Paikkoja saa kyllä ihan mukavasti hajalle ja graffat on hienot sekä myös ukkelin hallinta on tehty asiallisesti mutta koko homma kaatuu siihen että pelissä on liian vähän varusteita joilla pistää meininkiä kehiin ja siten pitää oma mielenkiinto yllä. Toisin sanottuna olen nyt iltaan mennessä tullut siihen tulokseen etten varmaan hommaa tätä peliä, koska tarina tuskin pelissä tulee olemaan mitään niin mullistavaa että se olisi pakko kokea. Harmillista että Colesta on tehty niin avuton jätkä, ettei mokoma kykene muuta kuin ampumaan erimuodossa sähköä ja pistämään lihaksillaan aika persoonattoman näköisiä tyyppejä ketoon. Ihan hauskaahan se oli aikansa mutta en usko jaksavani samaa oravanpyörää monen kentän verran. Musiikitkaan ei oikein iskeneet. Eivät ne kauhean kuuloisia olleet. Olisin silti toivonut vähän agressiivisempaa tykitystä.

Kiva jos joku tästä pystyy nauttimaan. Minulle InFamous jäi pelkäksi demo kokeiluksi.

Ja jos joku nyt kyrsääntyi tästä mielipiteestäni, niin pahoittelen. Oma on mielipiteeni ja koska omistan pelkän pleikkarin, minulla lienee oikeus antaa ankaraakin kritiikkiä sille julkaistavista peleistä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Harmillista että Colesta on tehty niin avuton jätkä, ettei mokoma kykene muuta kuin ampumaan erimuodossa sähköä ja pistämään lihaksillaan aika persoonattoman näköisiä tyyppejä ketoon. Ihan hauskaahan se oli aikansa mutta en usko jaksavani samaa oravanpyörää monen kentän verran.

Meinaatko että demossa esiteltiin jo kaikki colen taidot ja kyvyt? Ensimmäisenä itselleni tulee mieleen esimerkiksi ennakkotilaajille suodut gigawatt-bladesit...Entäpä viholliset? Demo pelattu ja kaikki viholliset olet sitten jo nähnyt ja voit julistaa ne persoonattomiksi? Prototype vaikuttaa kyllä myös kiinnostalta: olen itse odotellut sitä jo vuoden verran, mutta vaikka videot pelistä ovatkin todella tiukan näköisiä, niin se ei takaa todellakaan sitä, että peliä on niin hauska pelata, kuin miltä se niissä näyttää. Kritiikkiä kannattaa aina antaa, mutta ei nyt kannata demon perusteella kritisoida koko peliä.

Harmillista että Colesta on tehty niin avuton jätkä, ettei mokoma kykene muuta kuin ampumaan erimuodossa sähköä ja pistämään lihaksillaan aika persoonattoman näköisiä tyyppejä ketoon..

Minusta tossa demossa ei ollu läheskää kaikkia kykyjä.. TÄSSÄ on todiste siittä :).

Kun minä ennakkotilasin tuolta Konsolinet.fi:stä tämän inFamousin, niin saanko Uncharted 2:sen moninpelibetan ja Gigawatt bladesit (vai mitkälie) peliin? Koskeeko se IHAN kaikkia ennakkotilattavia inFamouseja?

Ensinnäkään en aio vastata kysymykseesi, koska olen tietoinen mitkä olivat viime vuonna julkaistun Prince of Persian myynnit. Ja toiseksi.. ei pahalla mutta taisit hukata pointtini enemmän tai vähemmän. "miksi luulet, että joku tekisi pelin, joka on todella hieno osan porukan mielestä, mutta ei myy, kuin marginaalisesti." en ole koskaan väittänyt että pelissä pitäisi olla esim. prince of persian taiteellinen ulkoasu. Tarkoitin pääasiassa sellaista, joka edes hieman erottuisi tuosta GTA tyylisestä, aneemisesta ja harmahtavasta maailmasta, ja mikä sopisi paremmin koko pelin ideaan.

Ja veikkaampa että peli tulee myymään marginaalisesti, oli ulkoasu kuinka realistinen ja suurelle massalle suunnattu. Vai väitätkö että tämä trikoohousu toiminta jotenkin kiinnostaisi suurinta osaa täman sukupolven pelaajista, jotka koostuu Wiin omistajista ja FPS/räiskintä fanaatikoista.

No joo. Tuossa ollaan kyllä samaa mieltä. Ja joo eihän toi pelimaailma, kyllä kovin erikoinen tuossa ollut.

Mitä mieltä olet Mafia IIn värimaailmasta, mitä nyt trailereista voi päätellä? Itse ainakin tykkään, väriäkin löytyy.

Kun minä ennakkotilasin tuolta Konsolinet.fi:stä tämän inFamousin, niin saanko Uncharted 2:sen moninpelibetan ja Gigawatt bladesit (vai mitkälie) peliin? Koskeeko se IHAN kaikkia ennakkotilattavia inFamouseja?

Beta ainakin koskee.. Gigawatt bladesta en kyllä tiedä.

Minä puolestani veikkaan, ettei tämä peli myy millään tavoin... Tämä tulee painumaan "floppien flopiksi" jonnekin LAIRin ja Warhawkin kasaan. Kelpaa tietyille piireille, mutta että kyseessä olisi System Seller, joka lunastaisi paikkansa miljoona myynneillä PS3:n kruununjalokivenä ja jatkumona syille "miksi omistaa PS3", niin ei ikinä... Massoihin tämä peli ei uppoa...

Ylös Bottom