Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
IGN julkaisee oman inFamous-arvostelunsa "huomenna". Lainausmerkit siksi, että se voi Suomen ajassa tarkoittaa jotain muuta. Joka tapauksessa arvostelu tulee löytymään tästä. (Kyseisessä URLissa on tällä hetkellä vain Greg Millerin ilmoitus asiasta, mutta kannattaa klikkailla linkkiä aina välillä.)
Noh, OPM UK antoi jo 9/10. Saas nähdä paljon IGN. Ja pitää kattoa tuo videoarvostelu kans, ellei se sitten paljasta liikaa hauskoja tehtäviä, ettei itse sitten saa kokea yhtään näitä "oijoi!"- tai "ahaa!"-elämyksiä.
No nyt löytyi pelistä selkeästi itseäni ärsyttävä asia. Aloitin tuossa leikittelemään voimilla ja aiheuttamaan kaaosta kunnolla. Ensimmäisenä tulikin sitten mieleen kokeilla, että minkälaista jälkeä ihmisten päälle shockwavella heitetyt autot saavat aikaiseksi ja pettymys oli suuri...EI NÄIN!
...
...
Muuten peli kyllä vaikuttaa helvetin mielenkiintoiselta ja eiköhän se ja todennäköisesti myös Prototype toimi kesän sateisien päivien pelastajana! Erityisesti tykkään pelissä uusimpana juttuna siitä, etteivät vastustajat havaitse hahmoa liian helposti-->uusimpana harrastuksena on etsiä mahdollisimman korkea rakennus, josta sitten voi sillä "jysäytys" -liikkeellä koettaa heittää tikkaa tauluun
No mitäs silloin tapahtuu sitten?
Jep, hauskaa myös kun viholliset on katolla ja itse kiipeilee siinä seinällä, niin nämä ei näe Colea jos on tarpeeksi alhaalla. Sitten voi kierrellä eri puolilla rakennusta ja koittaa hyökätä hiljaa jostain suunnasta.
By the way, on ehkä demoin siistein kohta sen ekan tehtävän junakohdassa, kun on sellanen kauhee auto- ja viholliskasa siinä raiteilla. Nakkaa sinne kasaan sitten pari kranaattia samalla kun surffaa junan päällä, niin aijai kun on komeeta katottavaa. Kauheet räjähdykset ja kipinät ym. roiskuu ja ukot lentelee. Välillä auto saattaa lentää junan päällekkin, että pitää hypätä karkuun viereiseen sähköpylvääseen. =D
Ja ne räjähtävät päälle juoksevat tyypit aiheuttaa pientä pakokauhua. Yritän aina kiivetä hädissään karkuun ja sillon se kiipeily tietenkin kusee ettei Cole otakkaan kiinni oikeasta kohdasta ja näin. =P
IGN julkaisee oman inFamous-arvostelunsa "huomenna". Lainausmerkit siksi, että se voi Suomen ajassa tarkoittaa jotain muuta. Joka tapauksessa arvostelu tulee löytymään tästä. (Kyseisessä URLissa on tällä hetkellä vain Greg Millerin ilmoitus asiasta, mutta kannattaa klikkailla linkkiä aina välillä.)
Nytpä tuo näytti olevan jo tullut.
Mun huolenaihe on vaikeusaste - kuinka vaikeeta tavaraa sieltä tulee vastaan sitten? Ovatko supervoimat liian hyviä jos niitä vaan osaa käyttää?
Kaikesta päätellen kuulostaa siltä, että kingi idea on kerrankin oikeasti toteutettu hyvin! (onhan näitä, mutta harvassa ps3:lla)
- Hyvä, että noita supervoimia (eli sähkövoimia) on iso liuta, eikä kaikkia saa heti, vaan niitä pitää ansaita. On myös hyvä, että osa niistä on vain pahiksena pelaavalle ja osa vain hyviksenä pelaaville. Hyvähyvähyvä
- Kiipeily näytti toimivan hyvin
- Ja pelihän näyttää hyvältä!
Mun huolenaihe on vaikeusaste - kuinka vaikeeta tavaraa sieltä tulee vastaan sitten? Ovatko supervoimat liian hyviä jos niitä vaan osaa käyttää?
Vaikeusaste näytti ainakin demossa olevan kohdillaan. Hardilla pelattuna henki meni itseltä muutamaan otteeseen, joista nekin juuri tyhmien virheiden ja päättömän juoksun seurauksena. Hyvä vaan että haastetta ollaan nosttetu sopivasti, eikä liian helpolla päästetä pelaamista.
Muutenkin demon jättämä kuva oli varsin positiivinen. Hyppiminen ja kiipeily oli vaivatonta ja tuntui miellyttävältä, sekä ennenkaikkea näytti komealta. Joitain bugeja paikoittain iski vastaan, kuten hahmon yllättävä katoaminen junan alle hypyn jälkeen ja siitä seuraava äkkikuolema. Vihollisten yksipuolinen ulkoasu vähän harmitti, eikä ainakaan demossa personaallista pahiskaarita päässyt näkemään. Ehkä kuitenkin kokopelissä sitten?
Tehtävistä huolettaa ainoastaan toisto. Demon missiot olivat muutenkin aika pitkälti tismalleen samanlaisia ja pelko onkin, että jaksaako koko versiossa sitten juoni pitää mielenkiintoa yllä jos jokainen tehtävä noudattaa kaavaa mennä paikkaan a ja hakata heput b-z. Itse en myöskään lämpeä tuolla shardien metsästämiselle, joten toivottavasti jotain hupia kaupungista saadaan irti muilla tavoilla. Spiderman 2 peli on edelleen ylittämätön lukuisten haasteiden ja puuhan kanssa. Samanlaisia kisoja, stuntti-temppuja ja haasteita suvaitsisi nähdä tässäkin ja muissa peleissä.
Nope, pelkkä yksinpeli eikä mitään muuta.Onko online muotoa?