Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

Itellä NAT 1, eilen pääsi pelaan ihan normisti netissä mutta nyt valittaa jotain "grip position currently unavailable".. Mitähän meinaa? :confused:

Huaah, meinaa tuottaa vaikeuksia nuo S-sarjan kisat.. Menin typeränä ostamaan sen Misen Skylinenki, aivan turha peli.. 200 000 makso ja 50 000 sais siitä jos möis.. Sama olla myymättä kun saa parissa kisassa ton 50 000.. Mutta joo, ei muuta kun rahaa metsästämään Formulaa varten -->

Äsken pelasin muutaman online kisan ja ihan hyvin pelitti. About 30 sec meni peliä ehtiessä. Kahta ensmäistä kisaa ajoin kun muihin en vielä pääse...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Äsken pelasin muutaman online kisan ja ihan hyvin pelitti. About 30 sec meni peliä ehtiessä. Kahta ensmäistä kisaa ajoin kun muihin en vielä pääse...

Jep, tämä pelihaun nopeus pisti silmään verrattuna mitä se oli Japani-versiossa. Verkkopeleissä jo nähty pientä tönimistä ja nurmikolle asti pyörähtelyjä, vahvojen ärräpäiden kera :D

Tykästynyt tähän uuteen rataan, High Speed Ringiin. Ei kuitenkaan riitä vielä auto sen verkkokilpailuihin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kolmen kerran jälkeen päivitys läpi jonka jälkeen Ford Focus ST tarttui kaupasta mukaan. Vanha Momo kiinni ja ajamaan:D. Vois kyllä ostaa kunnon ratin joskus tulevaisuudessa viimeistään GT5 ilmestyttyä.

EDIT: Momo ei oikeen pelitä kunnolla ainakaan mulla. No ei padilla ajokaan haittaa tän pelin hyvää tunnelmaa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Jes! Pääsee keräämään sitä rahaa formulaa varten :) Mutta pääsee myös testailemaan muitakin uusia autoja.

Pääseeköhän japsiversiolla sitten pelaamaan myös eurooppalaisten kanssa? Rahnut ei riitä kovinkaan hyvin euroversion ostoon joten jos pääsee, en luultavasti lataa sitä...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Pääseeköhän japsiversiolla sitten pelaamaan myös eurooppalaisten kanssa? Rahnut ei riitä kovinkaan hyvin euroversion ostoon joten jos pääsee, en luultavasti lataa sitä...

Mietin ite vähän samaa. Mutta en meinannut ostaa euro-versiota, vaikkei pääsisi ajamaan. Pystysköhän tähän kehittämään samanlaisen listan, kuin GTHD:n tehtiin? Tai sitten tänne vain lista, johon laitettaisi ratojen ennätyksiä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei meinaa nettiin mua päästää pelaa tää... 1/3 kerroista EHKÄ, paremminki yhteen viidestä pääsen.. Jumittaa aina GT:n logo- kohtaan kun on tehnyt jo "matching complete"- jutun
 
Vastaus: GT5 Prologue

Komppaan täysin tuota arvostelua. Ihan samat mielipiteet.

Ei perhana, Kyllä on raju pettymys. Aivan totaalisen rankasti liian lelumainen fiilis, joku Race07 tuntuu tämän rinnalla kuin olisi oikealla ajamassa.

Ja mitä helvettiä, eikö tässä nyt sitten saadakkaan oikeasti pelata online pelejä??? Jotain pakotettuja kilpailuja random vastustajia vastaan? En nyt vielä päässyt koittamaan, kun ei vielä ole autoa noihin koitoksiin...

:(
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kaikki rattimiehet lukee tätä ketjua, niin laitan kysymykseni tähän ketjuun. GT5 Prologuen myötä olen miettinyt rattisetin ostoa, niin miten te olohuoneessa pelaavat olette ratkaisseet ratin kiinnitys ongelman? Eihän sitä voi sylissäkään pitää.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kaikki rattimiehet lukee tätä ketjua, niin laitan kysymykseni tähän ketjuun. GT5 Prologuen myötä olen miettinyt rattisetin ostoa, niin miten te olohuoneessa pelaavat olette ratkaisseet ratin kiinnitys ongelman? Eihän sitä voi sylissäkään pitää.

Täällä rojut on kiinni höyrysilityslaudassa. Lähes portaaton korkeussäätö ja jalkapedaaleille juuri sopivat tilat :D

EDIT: Täällä ei lagisia skaboja tullut illan aikana vastaan.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kaikki rattimiehet lukee tätä ketjua, niin laitan kysymykseni tähän ketjuun. GT5 Prologuen myötä olen miettinyt rattisetin ostoa, niin miten te olohuoneessa pelaavat olette ratkaisseet ratin kiinnitys ongelman? Eihän sitä voi sylissäkään pitää.

Silityslauta taitaa olla aika kova sana. :) Mutta itelläni oli aikoinaan vanhassa pulpetissa kiinni ja alhaalta jalkojen tuki otettu pois, joten polkimet sai loistavasti sinne mihin halusi.

Edit: Itse en ole kertaakaan vielä törmännyt pahaan lagiin. Joissakin peleissä ollut pientä nykimistä, mutta ei todellakaan mitään suurta.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Gamereactorilla joku nevahööd nyyppä arvioi Prologuen ja lätkäisi arvosanaksi kasin. Arvostelu sisältää viittauksen Forzaan, hui!

Jep, kuka lie Wii-wannabee toikin oikeen on, koskaa nähnykkä tollasta missään... saati sitte että jossai forumilla kävis vierailemassa ;) , mut ihan hyvä oli arvostelu, vaikka mun mielestä tää Rolokue on hiukkasen parempi mitä täti kertoi tuolla :D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kaikki rattimiehet lukee tätä ketjua, niin laitan kysymykseni tähän ketjuun. GT5 Prologuen myötä olen miettinyt rattisetin ostoa, niin miten te olohuoneessa pelaavat olette ratkaisseet ratin kiinnitys ongelman? Eihän sitä voi sylissäkään pitää.

Pelaamalla muualla kuin olohuoneessa...

Oma MDF kauhistus (peruskallio -luokkaa oleva levyhässäkkä kuppipenkillä) on jo vuoden pitänyt saattaa esteettisesti olohuone kuntoon, nyt pettymys kyllä söi sen vähän inspiraation mitä oli jäljellä...Palaillaan kun korjaavat nyt ainakin tuon online systeemin...
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kaikki rattimiehet lukee tätä ketjua, niin laitan kysymykseni tähän ketjuun. GT5 Prologuen myötä olen miettinyt rattisetin ostoa, niin miten te olohuoneessa pelaavat olette ratkaisseet ratin kiinnitys ongelman? Eihän sitä voi sylissäkään pitää.

Jos rahasta ei ole kiinni niin osta playseat
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=11590

Tai sitten jos harkitset tuon g25 setin ostoa eikä ole pöytää mihin kiinnittää niin 50e lisää tuohon ja saat (kuulemma) paremman ratin http://gear.ign.com/articles/824/824550p1.html
tuon saa myös syliin ja silti hyvin sujuu ajo.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kaikki rattimiehet lukee tätä ketjua, niin laitan kysymykseni tähän ketjuun. GT5 Prologuen myötä olen miettinyt rattisetin ostoa, niin miten te olohuoneessa pelaavat olette ratkaisseet ratin kiinnitys ongelman? Eihän sitä voi sylissäkään pitää.

Semmosta perinteistä 'keittiöjakkaraa' on tullut käytettyä (eli missä on putket metallia, ja rappuset muovia tai puuta). Ratti siihen päälle (askelmat itsestä pois päin) ja polkimet jakkaran alle. Siinä saa jopa sitten sovitella jalkoja aika kapeasta kolosta sisään; ihan kuin oikeassa formulassa :D

p.s. Onkos sitä Logitechin GT5:n tehtyä rattia vielä suomessa myynnissä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Joo eihän nyt oo todellista enää tuo online-räpeltäminen.. Asetuksia on väännetty suuntaan jos toiseen mutta optimistisesti veikattuna menee 1/5 peleistä jotka löytää, höystettynä sillä vielä että aina ei edes löydä.. Noissa joissa löytää niin jumittaa tosiaan tohon GT-logon kohdalle kun on muka jo liittyny peliin ja näin..

Yksinpelissä rahanroskaa tuppaa tulemaan.. 610 000 löytyy nyt tililtä, ei paljoa enää formulaan :D Harmittaa turhat auto-ostokset, ilman niitä oisin helposti siellä puolessatoista millissä jo :(
 
Vastaus: GT5 Prologue

Missä tyyny? Kohta kaks tuntia ladannut tuota päivitystä, neljä kertaa pitänyt aloittaa "alusta".

Mutta no, ehkä tuo on perillä "very, very soon", kuten GT5:n vahinkomallinnuskin. ;)
 
Ylös Bottom