Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuo on aivan totta, valitettavaa vaan on että ainakin publalla noita on nykyää enemmän ku tuubittelijoita. Aseina Barret ja perkkinä juggernaut/stoppari + steady aim.
Jos joku väittää, että nuubituubi ei tartte taitoa niin pitäisi tarkistaa näkökantaaansa ja miettiä lonkkasnipun skill-vaatimuksia uudelleen:rolleyes:

Tulipaha pelattua hieno roundi Creekissä vähä aikaa sitten. Snipu UAV jammer, bandolier + silu käsiaseessa. Tilastot 23-0 ja ilman hävittäjiä / kopteria( ei vaa jaksanu käyttää). Oliskoha ollu 7 tappoa ampumalla, muut moralla:p Kännissä pelaamisen loistoideoita koittaa tuollaista:D

Kiva aina lukea näitä hirveitä hehkutuksia, olet varmaan pr0.

Olen pahoillani jos "hehkutukseni" sai sen osan aivoistasi aktivoitumaan, mikä tuottaa sarkastista tekstiä.
Tarkoituksena oli enemmänkin tuoda esille kyseisen testauksen hauskuus.

Eikö kukaan osaa auttaa? Alkaa vit****maa!!! Eli ensin valitsen multipalyer, sitten play online ja sitten find game. Sen jälkeen ruutuun tulee "downloading game settings". Ja ei auta vaikka odottaa puoli tuntia. Kerran oon päässyt pelaamaan kun odotti joku 5 min.

Oon nyt kokeillu kaikkee. Yksinpeli toimii, nettiyhteys toimii, oon päivittänyt pleikkarin versioon 2,43, poistin COD4:n pelitiedon tallennuksen ja latasin uudestaan peliin päivityksen eli versio on nyt 1,30. Ainut mitä en oo kokeillu, että poistais kaikki save gamet ym. mutta sitä en nyt viittis tehdä ku rankit katoo..

MIKÄ mättää?!?!?!?!?!?
Sama ongelma mulla, mitä tehdä? Modeemin sammuttaminen auttaa vain joskus vähäksi aikaa? Olisiko mitään pitkäaikaisempaa ratkaisua?

Sama ongelma mulla, mitä tehdä? Modeemin sammuttaminen auttaa vain joskus vähäksi aikaa? Olisiko mitään pitkäaikaisempaa ratkaisua?
Ehkä vähän karu vastaus, mutta uuden, paremman modeemin hankkiminen nyt ainakin auttaa.

no hmm, heti ensimmäinen suuri virhe on demottaa puplaa. se vie heti kertaheitolla kaiken rispektin koko pätkältä. maku kysymys pitkälti, mutta noissa tdm juokse,nännitä ja kuole pelityyleissä ei ole mitään mikä jaksais kiinnostaa niin miten sitä jaksais katella videoltakaan?

no ei sikäli että en oo kyllä nähnyt yhtäkään hyvää filmiä vielä, keneltäkään.

mutta pakko kaivaa jotain hyvääkin, eli tähtäimenä ironi! ja sitten koko pelin suola ja nöyryyttävin tapa kuolla on lonkkasnipa! suuret plussat niistä, vaikka tuola tuubissa joku noppa siitä kitisikin :) parhaat frägit mitä voi saalistaa : 1 lonkkasnipa, 2 pistooli ja 3 singleshotti silmään oli ase mikä vaan osoittaa skilliä kun tuo on rutiinia :)

Mitä saalistamista tuossa on? Kyllähän nyt pistoolilla tappaa niin HCssa kuin normissakin, samoin ei tuo lonkkasnipa vaadii sen kummempaa taitoa kuin mikään muukaan tykki. Tai mistäs minä mitään tiedän, palstahan on peliguruja täynnä nykyään ja mie oon vaan nyyppä.

Mitä saalistamista tuossa on? Kyllähän nyt pistoolilla tappaa niin HCssa kuin normissakin, samoin ei tuo lonkkasnipa vaadii sen kummempaa taitoa kuin mikään muukaan tykki. Tai mistäs minä mitään tiedän, palstahan on peliguruja täynnä nykyään ja mie oon vaan nyyppä.

no siis, kyllähän pistoolissa nyt on potenssiin 10 kertaa enemmän tyyliä ottaa henkiä kun esim jossain haulikossa joka on lähes säälittävyyden ansiomerkki. ja tämä siksi että pistoolissa on vähän kuulia ja se ei ole tehokas=frägääminen on huomattavasti haastavampaa kun smg:llä ruiskiminen. lonkka snipaaminen nyt on niin rändomia touhua että se on vain ja ainoostaan kuninkaiden tyyli. ;) muutenkin kun asenne on semmonen että huippu score ei ole niin himottava kun vastustajien totaalinen alistaminen niin ollaan oikealla polulla, noin niinkun puplaamisessa. josta päästään ränkki horoiluun, johon itekkin aikanaan syyllistyin kunnes innostus täällä konsoli puolella hiipui

Joo en tuominutkkaan!:D Eikä sitä lagii yleensä oo ja netti yhteys on PERFECT. Lagigin on loppunu!!!

Ehkä vähän karu vastaus, mutta uuden, paremman modeemin hankkiminen nyt ainakin auttaa.

Miten vika voi olla modeemissa, kun aikasemmin peli on toiminut täysin moitteetta useita kuukausia ja tämä ongelma ilmestyi vain yhtäkkiä. Nykyään täytyy buutata aina modeemi ennen pelaamista. En siis ymmärrä, miten modeemi nyt yhtäkkiä olisi voinut alkaa jotenkin toimimaan huonommin.

Miten vika voi olla modeemissa, kun aikasemmin peli on toiminut täysin moitteetta useita kuukausia ja tämä ongelma ilmestyi vain yhtäkkiä. Nykyään täytyy buutata aina modeemi ennen pelaamista. En siis ymmärrä, miten modeemi nyt yhtäkkiä olisi voinut alkaa jotenkin toimimaan huonommin.

pitäsisikö modeemin pistää sulle sähköpostia ja varoittaa että on hajoamassa? kyllä ne ihan ykskaksyllättäen hajoaa noi tekniset vempaimet ;)

pitäsisikö modeemin pistää sulle sähköpostia ja varoittaa että on hajoamassa? kyllä ne ihan ykskaksyllättäen hajoaa noi tekniset vempaimet ;)

No mutta kun en nyt millään usko, että modeemiin olis jotain vikaa tullu kun se toimii tietokoneen kanssa täydellisesti ja muiden pleikkaripelien kanssa. Ongelma on vaan CODissa. Ja tätä samaa ongelmaa on esiintynyt useilla muillakin nimenomaan CODissa, niin kyllä ongelman aiheuttajan täytyy olla peliin liittyvä, eikä modeemiin. Onko nyt sit kaikilla hajonnut se modeemi juuri niin, että aiheuttaa CODissa ongelmaa, enpä usko!

No mutta kun en nyt millään usko, että modeemiin olis jotain vikaa tullu kun se toimii tietokoneen kanssa täydellisesti ja muiden pleikkaripelien kanssa. Ongelma on vaan CODissa. Ja tätä samaa ongelmaa on esiintynyt useilla muillakin nimenomaan CODissa, niin kyllä ongelman aiheuttajan täytyy olla peliin liittyvä, eikä modeemiin. Onko nyt sit kaikilla hajonnut se modeemi juuri niin, että aiheuttaa CODissa ongelmaa, enpä usko!

Siis mulla on sanasta sanaan sama ongelma, en itsekään usko että modeemissa olisi vika, vaikka modeemin sammuttaminen aina ennen pelejä auttaa....

Edit:Kerro Nubbiz jos saat ongelman ratkaistua, niin pääsisi itsekin kunnolla pelaamaan!

Poiketen hieman aiheesta, tein tuossa pari päivää sitten uuden CoD4 montagen. Oli aika homma saada se youtubeen, koska video oli 12min, ja piti saada max 10minuuttiin. Eli jouduin periaatteessa tekemään kokonaan uusiksi.

Mut joo, tässä se nyt on: http://www.youtube.com/watch?v=CkQhv-jcfVc

kommentoikaa etc.

Videossa on mielestäni liikaa selostuksia, sekä liikaa perustappoja.

Ihan katsottava video.

Miten pitkän väli ajoin noita douple xp viikonlopui tulee? vai oliko tuo ensimmäinen

Tuo taisi olla kolmas. tai ainaki ite oon ollu mukana kolmessa. Ja tästä lähtien ainu *update* mikä CoD4:een tulee on uusi playlist.

Esim. Barebones TDm, TDm ilman perkkejä.
Second change S&D, 1 respawni.
Suddendeath Sabotage, ei respawnia.
HC Free For All, just sitä!

Oli joku pari muutaki mukana, nyt en vaan muista. Kuitenki, IW:n foorumeilla löytyy kinastelua että onko tuon jälkeen mitään uusia updateja tulossa tai uutta tupla xp:tä.

Mut aika varmaa kuitenkin on että tulee koska, CoD5 ei oo IW:n tekemä ja IW on vasta alussa CoD6:en suhteen. Eli on aika paljon viel aikaa kaiken näköselle :D

Videossa on mielestäni liikaa selostuksia, sekä liikaa perustappoja.

Ihan katsottava video.

Selostuket on "juoni" oon ehkä ainu joka on ees yrittäny pistää juonen montageen. Ja omasta mielestä toimi ihan hyvin.

Perustapoista oon ihan samaa mieltä. Mutta en oikeen tykkää tehä montagea samalla tavalla kuin muut. Esim joillain montage täynnä upeita tappoja, mut saanu otsa hiessä vääntää niitä :D

no siis, kyllähän pistoolissa nyt on potenssiin 10 kertaa enemmän tyyliä ottaa henkiä kun esim jossain haulikossa joka on lähes säälittävyyden ansiomerkki. ja tämä siksi että pistoolissa on vähän kuulia ja se ei ole tehokas=frägääminen on huomattavasti haastavampaa kun smg:llä ruiskiminen. lonkka snipaaminen nyt on niin rändomia touhua että se on vain ja ainoostaan kuninkaiden tyyli. ;) muutenkin kun asenne on semmonen että huippu score ei ole niin himottava kun vastustajien totaalinen alistaminen niin ollaan oikealla polulla, noin niinkun puplaamisessa. josta päästään ränkki horoiluun, johon itekkin aikanaan syyllistyin kunnes innostus täällä konsoli puolella hiipui

ja mitäs vikaa siinä on että rankki nousee? Jos tätä nyt vuoden päivät on kohta tahkonnut niin kai se nyt siinä kultaristiin nousee ilman horottamistakin, ja en myöskään ymmärrä tota totaalista alistamista. Kuulostaa suoraansanottuna totaalisen typerältä. Kuulutko vielä siihen kastiin joka aukoo päätänsä vastustajille kun peli kulkee? Ja pistooli HC muodoissa jollain D Eaglella on niin turhaa touhua, sillä nyt tappaa vaikka kentän toisesta päästä. Haastavuudesta kaukana.

Itse kun pelaan sen takia että se on hauskaa, ja tutussa seurassa vielä hauskempaa. Jos siinä sitten joku vihu aina vahingossa juoksee luotien eteen, sen parempi. Mutta eipä sen tarvitse olla vastustajan nöyryytystä tai päänaukomista. Eikä siihen hyvään pelifiilikseen tarvita isotteluakaan, ei vaikka luulisi olevansa kuinka hyvä.

no hmm, heti ensimmäinen suuri virhe on demottaa puplaa. se vie heti kertaheitolla kaiken rispektin koko pätkältä. maku kysymys pitkälti, mutta noissa tdm juokse,nännitä ja kuole pelityyleissä ei ole mitään mikä jaksais kiinnostaa niin miten sitä jaksais katella videoltakaan?

no ei sikäli että en oo kyllä nähnyt yhtäkään hyvää filmiä vielä, keneltäkään.

mutta pakko kaivaa jotain hyvääkin, eli tähtäimenä ironi! ja sitten koko pelin suola ja nöyryyttävin tapa kuolla on lonkkasnipa! suuret plussat niistä, vaikka tuola tuubissa joku noppa siitä kitisikin :) parhaat frägit mitä voi saalistaa : 1 lonkkasnipa, 2 pistooli ja 3 singleshotti silmään oli ase mikä vaan osoittaa skilliä kun tuo on rutiinia :)

Juu, tuo public matsit on vähän sitä tapa mikä liikkuu ja tuu tapetuks. Mutta jos vetäisin jonku montagen pelkästää priva matseissa, ni varmasti löytyy ihmisiä ketkä valittaa ku oon "organisoinu kaikki tapot" kavereitten kanssa.

Ei sillä että pupla ja priva matsit erottais toisistaan helposti, mut ainaki ite huomaan pelityylilläni.

Ja on muuten sanottava että ase on kirjaimellisesti huono jos siin on joku "attatchment"

Publalla on juuri parasta se jos on hyvän tiimin kanssa liikkeellä, että kuka ehtii napsimaan vihut ennen toisia. Mielestäni on myös mukavaa kun vastustajat parkuvat aimboteista ja muista kun rundit kestää korkeintaan minuutin :). Jokainen tyylillänsä mutta publalla on kiva vetää "rennosti" jos vertaa klaanimatseja joissa jokainen on ihan tosissaan :D.

Tupla-xp toi lisäpiristystä peliin ja näkikin monen aloittavan prestigen vaikka olivat olleet tietyssä merkissä jo pidemmän aikaa. Itekkin tuli vedettyä pari levuu...

Koska sen pelimuoto päivityksen piti tulla? Jossakin sanotti,. että olis pitänu tulla jo aikoja sitten mutta ei näy. Onko jollain jotain varmaa tiettoo vai tuleeko päivitys sitten ihan puskista kaikille?

Publalla on juuri parasta se jos on hyvän tiimin kanssa liikkeellä, että kuka ehtii napsimaan vihut ennen toisia. Mielestäni on myös mukavaa kun vastustajat parkuvat aimboteista ja muista kun rundit kestää korkeintaan minuutin :). Jokainen tyylillänsä mutta publalla on kiva vetää "rennosti" jos vertaa klaanimatseja joissa jokainen on ihan tosissaan :D.

Tupla-xp toi lisäpiristystä peliin ja näkikin monen aloittavan prestigen vaikka olivat olleet tietyssä merkissä jo pidemmän aikaa. Itekkin tuli vedettyä pari levuu...

Koska sen pelimuoto päivityksen piti tulla? Jossakin sanotti,. että olis pitänu tulla jo aikoja sitten mutta ei näy. Onko jollain jotain varmaa tiettoo vai tuleeko päivitys sitten ihan puskista kaikille?

Playlist on arvuteltu tulevan samoihin aikoihin kuin CoD5.

Mutta suurimpaan osaan niistä tarvii vielä patchejä ja muita korjauksia. Ne on tulossa mutta tuskin tulee CoD5:en jälkeen, ennen sitä ehkä.

ja mitäs vikaa siinä on että rankki nousee? Jos tätä nyt vuoden päivät on kohta tahkonnut niin kai se nyt siinä kultaristiin nousee ilman horottamistakin, ja en myöskään ymmärrä tota totaalista alistamista. Kuulostaa suoraansanottuna totaalisen typerältä. Kuulutko vielä siihen kastiin joka aukoo päätänsä vastustajille kun peli kulkee? Ja pistooli HC muodoissa jollain D Eaglella on niin turhaa touhua, sillä nyt tappaa vaikka kentän toisesta päästä. Haastavuudesta kaukana.

Itse kun pelaan sen takia että se on hauskaa, ja tutussa seurassa vielä hauskempaa. Jos siinä sitten joku vihu aina vahingossa juoksee luotien eteen, sen parempi. Mutta eipä sen tarvitse olla vastustajan nöyryytystä tai päänaukomista. Eikä siihen hyvään pelifiilikseen tarvita isotteluakaan, ei vaikka luulisi olevansa kuinka hyvä.

jooh! no minä en kyllä räävi suutani kenellekkään, se homma jätetään tyysti lapsille. Enkä myöskään kirjoituksissani ole viitannut kertaakaan HC pelimuotoon, oma mokani. ja jos meitsi sattuu joskus puplalle eksyyn niin en kyllä hae mitään muuta kun vihun totaalista nöyryytystä, muusta en fiilistä kykene saamaan. tosin en kyllä muista millon olisin viimeksi pelannut :D

niin ja mun kirjotuksista voi saada semmosen kuvan että dissaisin muita keskustelijoita, näinhä asia ei tietysti ole :) on vaan mukavampaa kirjotella kärjistäen

Nyt olis aika hankkia ClanBaseen CoD4 ladderit.

Eli jos olet tuttu playstation 3 maailmassa, omistat CoD4:en. Olet ollut mukana ladder toiminnassa, ja on kokemusta jonkinlaisesta admin paikasta. Myös hyvä englannin kirjoittamis ja puhumis taito on tarvittavaa.

Eli jos paikka ClanBase CoD4 game supervisor:ina kiinostaa, täyttäkää hakemus:

http://clanbase.ggl.com/crewapp.php?jid=628

Itsekkin ajattelin hakeutua hommaan, mutta ei ole minkäänlaista ladder/admin kokemusta.

Eli jos täällä on ihmisiä ketkä tayttää hakemukseen tarvittavat tiedot ja löytää aikaa 2-6 tuntia päivässä hoitaa ladder toimintaa. Niin hakeutakaa saman tien!

ClanBase on ehkä paras ladder sivu tällä hetkellä, ja varmasti saamme aikaa mainiot CoD4 Ps3 ladderit. :D

Ylös Bottom