MaTapanSut
Member
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi, lue myös Store-FAQ!)
NORDEAN VISA ELEKTRON TOIMII TAAS

NORDEAN VISA ELEKTRON TOIMII TAAS

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
NORDEAN VISA ELEKTRON TOIMII TAAS![]()
Notta mitäs nyt on taas kerran vialla... Ja käytössä tämä Noordean ElektroniThe credit card information is not valid.
Please check your entries carefully.
Sammon Visa Electron näyttää hylsyttävän muissakin aiemmin toimineissa verkkokaupoissa, varmaan jotain väliaikaista säätöä/vikaa..
Noniin näyttää muuten olevan yritin maksaa Ebay ostoksia niin eipä onnistunut tämäkään.
Toivottavasti saavat vian korjattua pian.
Suoraan aisaan: Yritin ostaa Storesta BF43:sta, silleen, että en laita yhtään ylimääräistä valuuttaa tilille. no sitä ennen kävin päivittämässä korttinitiedot, sekä osoitteet. noh, sitten kun kaikki on aivan oikein, niin johan pläjähtää taas hermojen menetys osa 18
Notta mitäs nyt on taas kerran vialla... Ja käytössä tämä Noordean Elektroni![]()
Vai pitääkö olla jotkut verkko-ominaisuudet, Verified by Visat tms. päällä?
Apuja?
Juu, verkko-ominaisuudet pitää olla päällä, löytyy verkkopankista: kortit ja verkko-ominaisuudet tjsp. Ja ne minulla on päällä... Joten missäs se vika nyt mulla onkaan?![]()
Itelläni ei oo mitään tunnuksia tonne Nordean verkkopankkiin, mutta laitoin äidin kirjautumaan, koska mun kortti on ns. liitetty siihen äidin korttiin, että se voi tehdä kaikki mun kortin asetukset yms. sieltä omalta tunnukseltaan. Noh, menin tuonne jonnekkin "Kortit"' -kohtaan (tuli muitakin kohtia selattua) ja siellä oli, että "Verkko-ominaisuudet päällä: kyllä/ei". Joka kortin kohdalla. Siellä oli siis neljä korttia tms. ja ne oli kaikki äidin, eikä siellä näkynyt mun tai veljen Electronia. ;/ Joten mistähän ne mun kortin asetukset sitten voi tehdä?
Noh, äiti kuitenkin kysyy asiaa pankista seuraavan kerran kun käy.
Itelläni ei oo mitään tunnuksia tonne Nordean verkkopankkiin, mutta laitoin äidin kirjautumaan, koska mun kortti on ns. liitetty siihen äidin korttiin, että se voi tehdä kaikki mun kortin asetukset yms. sieltä omalta tunnukseltaan. Noh, menin tuonne jonnekkin "Kortit"' -kohtaan (tuli muitakin kohtia selattua) ja siellä oli, että "Verkko-ominaisuudet päällä: kyllä/ei". Joka kortin kohdalla. Siellä oli siis neljä korttia tms. ja ne oli kaikki äidin, eikä siellä näkynyt mun tai veljen Electronia. ;/ Joten mistähän ne mun kortin asetukset sitten voi tehdä?
Noh, äiti kuitenkin kysyy asiaa pankista seuraavan kerran kun käy.
Finally, the extent, the PlayStation Network Cards for Europe officially confirmed.
Joo kannattaa ne verkkotunnukset hommata. Siitä on muutaki iloa ku vaan ton asetuksen säätäminen ja jos et aio hommata niin pankis tää asia selviää. Ne laittaa sen asetuksen päälle jos haluat. Ihan tarkkaan en tiedä miten menee mut kuhan meet äitees kans pankkiin, niin eiköhän homma selviä.
Vahvoja huhuja PSN prepaid-korttien saapumisesta Eurooppaan lokakuun alussa.
Kyllä toimii.Toimiiko Sampon Visa Electron kortti Storessa? Lähinnä Command & Conquerit himottaa aivan vietävästi ;/