Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi, lue myös Store-FAQ!)

NORDEAN VISA ELEKTRON TOIMII TAAS :):p:D

Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi, lue myös Store-FAQ!)

Kiitokset tiedosta MaTapanSut.

Vois käydä laittaas muutamat kympit ihan varmuuden vuoksi, jos sama toistuu tulevaisuudessa.

(OT: olikohan tää mun sadas viesti? Jos sitä jatkos yrittäis tehä töissä oikein töitäkin ;)

Nii ja muistakaa vaihtaa otsikko arvon Modet!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron toimii taas, lue myös Store-FAQ!)

No niin nyt ei Sampo pankin Master Card ei pelitä storessa.

Vaihdoin tuossa noin kuukausi sitten Sampon Visa Elektronin Master Cardiin ja tänään yritin ostaa storesta Batlefieldiä mutta en saanut lisättyä rahaa.

V*****AA :mad:

Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron toimii taas, lue myös Store-FAQ!)

Sammon Visa Electron näyttää hylsyttävän muissakin aiemmin toimineissa verkkokaupoissa, varmaan jotain väliaikaista säätöä/vikaa..

Suoraan aisaan: Yritin ostaa Storesta BF43:sta, silleen, että en laita yhtään ylimääräistä valuuttaa tilille. no sitä ennen kävin päivittämässä korttinitiedot, sekä osoitteet. noh, sitten kun kaikki on aivan oikein, niin johan pläjähtää taas hermojen menetys osa 18
The credit card information is not valid.

Please check your entries carefully.
Notta mitäs nyt on taas kerran vialla... Ja käytössä tämä Noordean Elektroni :rolleyes:

Sammon Visa Electron näyttää hylsyttävän muissakin aiemmin toimineissa verkkokaupoissa, varmaan jotain väliaikaista säätöä/vikaa..

Noniin näyttää muuten olevan yritin maksaa Ebay ostoksia niin eipä onnistunut tämäkään.
Toivottavasti saavat vian korjattua pian.

Noniin näyttää muuten olevan yritin maksaa Ebay ostoksia niin eipä onnistunut tämäkään.
Toivottavasti saavat vian korjattua pian.

näyttäis et toisten onni on toisten epäonni

Suoraan aisaan: Yritin ostaa Storesta BF43:sta, silleen, että en laita yhtään ylimääräistä valuuttaa tilille. no sitä ennen kävin päivittämässä korttinitiedot, sekä osoitteet. noh, sitten kun kaikki on aivan oikein, niin johan pläjähtää taas hermojen menetys osa 18
Notta mitäs nyt on taas kerran vialla... Ja käytössä tämä Noordean Elektroni :rolleyes:

Itekkin koitin ostaa KZ2 mappibundela samalla tekniikalla, eli että se lisää autom. sen ostettavan tuotteen summan sinne, ettei sinne jää yhtään ylimääräistä. Sama virhesanoma tuli, vaikka kaikki oli täysin oikein laitettu.

En kuitenkaan ole ikinä Storesta ostanut mitään omalla Visa Electronillani, joten en tiedä olisko se aiemminkaan toiminut. Kuitenkin kun kaikilla täällä toimii, niin miksei minullakin? Vai pitääkö olla jotkut verkko-ominaisuudet, Verified by Visat tms. päällä?

Äidin luottokortilla ostaminen kyllä onnistui aiemmin, mut tää oma Nordean Electron ei pelitä. ;(

Apuja?

Vai pitääkö olla jotkut verkko-ominaisuudet, Verified by Visat tms. päällä?

Apuja?

Juu, verkko-ominaisuudet pitää olla päällä, löytyy verkkopankista: kortit ja verkko-ominaisuudet tjsp. Ja ne minulla on päällä... Joten missäs se vika nyt mulla onkaan? :o

Juu, mun hermot meni taas, koitin uudestaa päivittää kortin tiedot, noh, nyt sitte herjaa, ettei kortin tietoja voi päivittää... Joten ostin sitte koko BF43:sen Jenkkistoresta ja johan onnistu kertalaakista :rolleyes:

Juu, verkko-ominaisuudet pitää olla päällä, löytyy verkkopankista: kortit ja verkko-ominaisuudet tjsp. Ja ne minulla on päällä... Joten missäs se vika nyt mulla onkaan? :o

Itelläni ei oo mitään tunnuksia tonne Nordean verkkopankkiin, mutta laitoin äidin kirjautumaan, koska mun kortti on ns. liitetty siihen äidin korttiin, että se voi tehdä kaikki mun kortin asetukset yms. sieltä omalta tunnukseltaan. Noh, menin tuonne jonnekkin "Kortit"' -kohtaan (tuli muitakin kohtia selattua) ja siellä oli, että "Verkko-ominaisuudet päällä: kyllä/ei". Joka kortin kohdalla. Siellä oli siis neljä korttia tms. ja ne oli kaikki äidin, eikä siellä näkynyt mun tai veljen Electronia. ;/ Joten mistähän ne mun kortin asetukset sitten voi tehdä?

Noh, äiti kuitenkin kysyy asiaa pankista seuraavan kerran kun käy.

Itelläni ei oo mitään tunnuksia tonne Nordean verkkopankkiin, mutta laitoin äidin kirjautumaan, koska mun kortti on ns. liitetty siihen äidin korttiin, että se voi tehdä kaikki mun kortin asetukset yms. sieltä omalta tunnukseltaan. Noh, menin tuonne jonnekkin "Kortit"' -kohtaan (tuli muitakin kohtia selattua) ja siellä oli, että "Verkko-ominaisuudet päällä: kyllä/ei". Joka kortin kohdalla. Siellä oli siis neljä korttia tms. ja ne oli kaikki äidin, eikä siellä näkynyt mun tai veljen Electronia. ;/ Joten mistähän ne mun kortin asetukset sitten voi tehdä?

Varmaan helpoiten saa juuri noin, että haette sulle verkkopankkitunnukset ja sitä kautta sitten pistät kortillesi verkkomaksuominaisuuden päälle :)

Joo kannattaa ne verkkotunnukset hommata. Siitä on muutaki iloa ku vaan ton asetuksen säätäminen ja jos et aio hommata niin pankis tää asia selviää. Ne laittaa sen asetuksen päälle jos haluat. Ihan tarkkaan en tiedä miten menee mut kuhan meet äitees kans pankkiin, niin eiköhän homma selviä.

Vahvoja huhuja PSN prepaid-korttien saapumisesta Eurooppaan lokakuun alussa.

Finally, the extent, the PlayStation Network Cards for Europe officially confirmed.

Lähde: Google Vertaling

Joo kannattaa ne verkkotunnukset hommata. Siitä on muutaki iloa ku vaan ton asetuksen säätäminen ja jos et aio hommata niin pankis tää asia selviää. Ne laittaa sen asetuksen päälle jos haluat. Ihan tarkkaan en tiedä miten menee mut kuhan meet äitees kans pankkiin, niin eiköhän homma selviä.

Okei, kiitoksia informaatiosta. =)

Vahvoja huhuja PSN prepaid-korttien saapumisesta Eurooppaan lokakuun alussa.

Joo mä oon pähkäilly tän niin, että niitten on pakko tuoda ne kortit tännekki, ku tulee se uus PSP. Koska monella ei oo mahdollisuutta ostaa Storesta, niin ne jättäis sen takia PSP:n hankkimatta. Ite mä en tee noilla korteilla mitään ku Nordean Visa Electron toimii taas, mut hyvä niille joilla ei toimi.

No huh huh... Oli se taistelun takana, mutta suostuihan tuo Nordean Electroni viimein toimimaan!
Jo jonkun aikaa olen saanut pähkäilly sen kanssa. Kiitoksia vaan kaikille joilla joitain ehdotuksia sen toimimaan saamiseksi on ollut tässä threadissa (vaikka olisivatkin kuinka vanhoja ohjeita). Kokeilin melkein kaikkia ennenkö sain toimimaan. :D

Toimiiko Sampon Visa Electron kortti Storessa? Lähinnä Command & Conquerit himottaa aivan vietävästi ;/

Ylös Bottom