Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Niin sitten kun sinä lopulta löntystät paikalle niin et mene muiden asiakkaiden luo ja unohda minua jonka kanssa on kaupat kesken!

Vaikka tietämättä tosiasioita, niin kyllähän tuo kertomasi perusteella haiskahtaa siltä, että kaveri mennyt varastoon ja jäänyt jauhamaan paskaa kaverinsa kanssa samalla unohtaen sinut asiakkaana. Itse pistäisin tuosta verkon yli asiakaspalautetta Giganttiin. Ja en ole todellakaan ihminen joka antaa tällaista palautetta yritykseen vähästä. Kertomasi perusteella ei ole "vähäistä" huonoa palvelua. Saattaisihan tuo palaute mennä suoraan "luettu, poistettu"-kategoriaan, mutta mielestäni kuitenkin aiheellinen sinun lähettää. Saisit henkisen ns. "closuren" :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Paikallisen Gigantin asiakaspalvelu. Jos halutaan myydä tavaraa asiakkaalle niin silloin ei mennä varastoon jumittamaan yli puoleksi tunniksi ja sen jälkeen kun työkaverisi ( jolla on oma asiakas joten ei voi mua palvella) soittaa sulle, että tule tänne kun asiakkaasi odottaa. Vaimo ja ärtynyt lapsi vielä mukana.

Niin sitten kun sinä lopulta löntystät paikalle niin et mene muiden asiakkaiden luo ja unohda minua jonka kanssa on kaupat kesken! Kävelin ulos tyhjin käsin veetutus otsasta loistaen. Sori sekava avautuminen, mutta kehveli sentään että voi ihmistä ottaa kupoliin! :D

Gigantin asiakaspalvelu on keskimäärin siellä paskan - todella paskan välimaastossa. Eniten ottaa pattiin ainaiset jankkaukset Happy Care takuusta. Jopa 39€ arvoisista Sennheiserin (2 vuoden takuu) nappikuulokkeista juniori-myyjä vatvoi useampaan kertaan, miten ylimääräinen takuu pitäisi ottaa. "Jos rikot tuotteen saat tilalle samanlaisen tai kalliimman tuotteen meiltä". Samat lupaukset on kuultu mm. iPodin ja Sony Vaion ostamisen yhteydessä: Jos kaadan Colat näppikselle Gigantti antaa veloituksetta uuden tuotteen tilalle. Epäilen.

Jonain päivänä otan nauhalle nämä lupaukset ja tosissaan paskon tuotteen, kun takuuaika on juuri umpeutumassa. Sitten nähdään, miten Happy Care oikeasti toimii.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Itsellä Lappeenrannassa olen saanut hyvää palvelua Gigantissa. Toki olen kuullut tästä huonostakin palvelusta, ehkä itselle onkin sitten vain osunut hyvät myyjät.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Itsellä Lappeenrannassa olen saanut hyvää palvelua Gigantissa. Toki olen kuullut tästä huonostakin palvelusta, ehkä itselle onkin sitten vain osunut hyvät myyjät.

En tiedä olenko hyvä vaiko huono asiakas, mutta Gigantista ei ole tullut kuin haettua tavarat. Eli tutkin etukäteen melko paljon itsenäisesti netissä tuotteita, ja haen sitten tuotteen vain liikkeestä. Tuntuu, että ne myyjät myy vain sitä, mitä on käsketty myymään, joten tuotteista ei kannata alkaa paikan päällä kyselemään. Kysymyksiin saa aina vastauksena "älä sitä osta, mul on itselläni tää, osta tää".
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

En tiedä olenko hyvä vaiko huono asiakas, mutta Gigantista ei ole tullut kuin haettua tavarat. Eli tutkin etukäteen melko paljon itsenäisesti netissä tuotteita, ja haen sitten tuotteen vain liikkeestä. Tuntuu, että ne myyjät myy vain sitä, mitä on käsketty myymään, joten tuotteista ei kannata alkaa paikan päällä kyselemään. Kysymyksiin saa aina vastauksena "älä sitä osta, mul on itselläni tää, osta tää".

Osuva huomio. Itseäni pidän sinällään "Valveutuneena kuluttajana". Useimmiten ennen kuin ostan muuta kuin makkaraa, niin teen nopeahkon katsauksen netissä jos tuotteen hinta on about max. 300€, ennen kuin astelen kivijalkaan ja mahdollisesti kysyn myyjän mielipidettä.

Muistan kun olin liikkeessä katsastamassa pyykinpesukonetta, mikä piti hankkia. Silloisessa Veikon koneessa myyjä tuli kyselemään ja ilmoitin avoimesti etsimäni. Noh, kaveri siinä sitten rupesi suosittelemaan kaupan kalleinta Mieleä. Ei siinä sinänsä mitään, epäilemättä laadukas saksalaismerkki millä tahansa mittarilla mitattuna. Huvittavaa oli vaan myyjän myyntiargumentti miehelle: " Autovertauksellisesti tämä pesukone on pesukoneiden panssarivaunu" :D. Itseasiassa kaveri ei puhunut paskaa, mutta en budjetillisesti etsinyt kestävyydeltään panssarivaunua. Päädyin kyllä saksalaismerkkiin eri kaupasta mutta Tiger (toisen maailmansodan kovin panssarivaunu) sai jäädä kauppaan. :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kevään eroryhmään tuli itsekkin liityttyä.

Mitä tuossa luin teidän kokemuksia niin voin vaan sanoa että jos tuntuu pahalta niin sitten pitää mennä lääkäriin!
Ja vaikkei tuntuisikaan suurta ahdistusta niin kannattaa kuitenkin tutustua masennuksen oireisiin jotta osaa mennä sinne lääkäriin ajoissa.

Itse en sitä osannut tehdä.

Ja sairaus ei ole häpeän aihe.

Tälläiset terveiset täältä psykiatriselta osastolta.

Autokin tarttis myydä kun ei ole enään varaa maksaa osareita..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kevään eroryhmään tuli itsekkin liityttyä.

Mitä tuossa luin teidän kokemuksia niin voin vaan sanoa että jos tuntuu pahalta niin sitten pitää mennä lääkäriin!
Ja vaikkei tuntuisikaan suurta ahdistusta niin kannattaa kuitenkin tutustua masennuksen oireisiin jotta osaa mennä sinne lääkäriin ajoissa.

Itse en sitä osannut tehdä.

Ja sairaus ei ole häpeän aihe.

Tälläiset terveiset täältä psykiatriselta osastolta.

Autokin tarttis myydä kun ei ole enään varaa maksaa osareita..

Tsemppiä sinne vaikeuksien keskelle. Ei ole häpeän aihe. Itsekin olen joutunut eron keskellä turvautumaan ammattiapuun jo muutaman kerran ja vielä tuntuu että on tarpeen. Nyt itsellä sellainen suvantovaihe ja odotellaan miten tämä tästä lähtee liikkeelle tämä elämä. Masennukseen ei onneksi itsellä vielä tunnu suunta olevan, mutta varmasti pitkään tekee kipeää ja vaikea on tästä ohi päästä. Paha tietysti sanoa mikä fiilis esim. kuukauden päästä on.

Voimia kaikille saman kokeneille :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

ei nyt varsinaisesti ärsytä, mutta mä järkytyin erosta niin paljon että mä rupesin kirjottaa myös vasemmalla kädellä :D

lääkäri/psykiatri sen varmisti. aika monet testit tehtiin kun mä kirjotan ainoastaa silloin vasemmalla kun en sitä ite huomaa ja aina kun sen kesken vasemmalla kädellä kirjottamisen huomaan niin en sitten osaa enää sillä kirjottaa

sen takia on traumaperäinen :D

mulla on suvussa tota. faijan puolelta, vaarin isä oli monikätinen ja faijakin on osittain.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kossunalle:

Ei muuta kuin voimia!

Kuten toimitukseen kuuluvakin hyvin totesi: Sairaus ei ole häpeä!

Ja mielen sairaudet ovat sairaus kuten paskaksi mennyt polvikin.

Kun jotain noin suurta ymmärrettävästi henkilökohtaisesa elämässä tapahtuu, niin olisihan se naurettava ihme, jos kaveri vaan kylmästi toteaisi: " Ei haittaa, ei muuta kuin uutta tulille."

Kuten komedia-leffassa osuvasti todettiin: "Paraneminen on prosessi." :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Se ainoa päivä viikossa kun arjen sankari ehtisi pelata hetken armaan pleikkarinsa kanssa ja mitä käy kun innosta soikeana isken pleikkarin tulille? En sitten pelaakaan koska huolto päällä. Hieman harmitti. Tämä siis viimeyönä. Melkoisen kehno ajankohta huoltoajaksi jos saan sanoa..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Melkoisen kehno ajankohta huoltoajaksi jos saan sanoa..
Mitään virallista huoltokatkoa ei yöllä ollut, mutta maailmalta kuului pari vastaavaa valitusta. Todennäköisimmin kyseessä oli joillekin käyttäjille silloin tällöin näkyvä haamuilmoitus olemattomasta huoltokatkosta. Tuosta yleensä pääsee eroon, kun käyttää sekä konsolin että verkkolaitteet virrattomina (eli virtapiuha irti seinästä) ainakin puoli minuuttia.

Mutta olipa syy mikä tahansa, kyllähän se harmittaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ulkona on aivan liian kuuma. Olikohan jotain 27 astetta VARJOSSA! tuonnehan sulaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ulkona on aivan liian kuuma. Olikohan jotain 27 astetta VARJOSSA! tuonnehan sulaa.

Ähhh, onpahan taas loistava päivä olla abouttiarallaa viiteen töissä. Missaa valitettavasti ton parhaimman lämmön.

Mun makuun se on vaan hyvä, että vuodenajat tuntuvat niiltä itteltään. Kesällä on kuuma ja aurinkoista, talvella on lunta ja ketuttaa. Erottaapahan ainakin kulloisen vuodenajan suht helposti.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mun makuun se on vaan hyvä, että vuodenajat tuntuvat niiltä itteltään. Kesällä on kuuma ja aurinkoista, talvella on lunta ja ketuttaa. Erottaapahan ainakin kulloisen vuodenajan suht helposti.

Täällä Hyvinkäällä ei ainakaan talvella ollut juuri nimeksikään lunta eikä pakkasta, vaan pelkästään märänkoleaa koko "talvi". Tykkään kyllä aurinkoisista kesäkeleistä, mutta lämpöä kyllä riittäisi se noin 20 astetta, niin jaksaisi tuolla ulkona jotain tehdäkin. Nyt vaan hiki valuu, vituttaa ja janottaa koko ajan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Samma här i Egentliga Finland, tai jotain sinnepäin. Tammikuun lopulla/helmikuun alussa taisi tulla muutaman viikon mittainen kausi, jolloin kävelytiellä oli pysyvästi parin millimetrin kerros lunta. Muutoin en osannut erottaa missä kohtaa syksy loppui ja talvi alkoi. Harmi, sillä en ole koskaan välittänyt helteestä. Yöllä ei saa nukuttua eikä ylenpalttinen hikoilu ole kovinkaan mielekästä.

Koirakin läähättää sohvan alla.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ikkunat kiinni ja verhot eteen!

Vaikka tämä oli sarkastinen heitto, oli siinä totuuden siementäkin mukana. Helteillä nimenomaan ei kannata pitää fönstereitä auki, koska sieltähän kuumuus tunkeutuu asuntoonkin. Vasta illan viiletessä kunnon tuuletus laittamalla ikkunat levälleen.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Riita exän kaa, joten lähdin kävelylle. 5km myöhemmin löysin itseni jokirannasta joten ei muuta kuin botskiin ja huurteinen nenän eteen nestetankkaukseksi (luonnollisesti alkoholiton, mielialalääkkeet eivät sovi yhteen alkoholin kanssa)..
Ehtinyt kuin kuin sen yhden valutella alas maisemia ihaillen kun noutaja saapui ja karseet haukut kun en ollut järjestänyt tiedotustilaisuutta menemisistäni.
No, eipä muuta kuin naapuriin avautumaan lähi-terapeutille ja sieltä paremmalla mielellä kotio. Ja taas tuli haukut.
Tällä kertaa annoin tulla takas ja sehän äityi kolmanneksi maailmansodaksi. Sen jälkeen ei sitten päässytkään enään jäähdyttelemään minnekkään vaan kuulemma jos täältä johonkin lähden niin takas psykiatriselle osastolle.
Nyt parin tunnin miettimisen jälkeen tuntuu siltä että ehkä pitäis joo mennä takas sinne siihen asti kunnes saa oman kämpän avaimet.
Eli ketutus alkaa taas olee tapissaan..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Asiakas lähetti juuri kuvia. Ne oli nimetty valmiiksi loogisesti kuva_01, kuva_02, kuva_03, kuva_04.

Asiakkaan viestissä oli erillinen liitetiedosto, jossa ohjeet. Laita kuvat järjestyksessä kuva_01, kuva_04, kuva_02, kuva_03.


Joskus vuosia sitten toinen asiakas lähetti pitkähkön listan puhelinnumeroita. Viestin perässä oli selvennys, etteivät puhelinnumerot olleet oikeassa järjestyksessä, ja järjestys selitettiin pitkälti tekstimuodossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom