Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Faction: Guerilla [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bourne
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Itse ehdin jo ton demon latailla ja ihmettelinkin miksei Game matchingillä päässyt yhteenkään peliin mukaan. Liekö sitten juuri tuon bugin syytä, vai eikö kukaan muu ollut vaan ehtinyt demoa ladata. :p Mene ja tiedä.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Täällä ehdittiin eilen matsia jo netissä ottaa, taisinpa jopa olla hostaaja mikäli oikein symboleista ymmärsin. Ei mitäään ongelmaa tullut vastaan ja sikäli tiedot demon poisvetämisestä tulevat yllätyksenä.

Varsin hupaisaa edestakaisin juoksentelua 4 vs. 4 matsissa, kun pelimuotona oli pelkästään tarjolla Damage Control, suomeksi voisi olla vaikka 'alueiden hallinta'. Aseistuksena haulikko, kivääri ja kahden käden leka. Lisänä vielä korjauslaite, jolla alueen valtaus viimeistellään, kun tätä ennen oli leka heilunut onnistuneesti vieden vihulta omistusoikeuden alueeseen.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Minulla ainakin on toiminut tuo multiplayer demo ihan hyvin... johtuu varmaankin siitä että se ei ole niin tukossa kuin mitä se torstaina oli... mutta kuitenkin täytyy sanoa että moninpeli on aivan hemmetin mahtava! Etenkin sen takia että aivan kaikki rakennelmat voi tuhota täysin ja muutenkin peli on mielestäni pelattavuudeltaan todella hyvä.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Kävin tänään hommaamassa RF-G:n ja ajattelin tulla tänne kattelemaan että mitä porukka on mieltä, mutta eihän täällä oo kukaan ollu mieltä. Pistäkää kokemuksia ja fiilinkejä. Kummatkin edelliset osat pelanneena pidin todella paljon RF:n tunnelmasta ja fiiliksesta olla kapinallisten puolella ja tietenkin tuhoutuvat ympäristöt oli aikanaan todella uutta ja hienoa. Muutaman tunnin Guerillaa pelanneena täytyy sanoa että tuhoaminen on sairaan makeeta. Mitäs muut sanotte?
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Kyllä toi kaikki paskas vaan meininki toimii tosi hyvin ja muutenkaan ei paljoo valittamista ,peli tarjoaa kaiken mitä siltä odotinkin.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

inFamous jätti melko tyhjän aukon taakseen joten oli löydettävä jotain millä millä korvata se...

Ja kuin salama taivaalta, avukseni saapuivat Kelan takautuvat tuet joten iskin hampaani saman tien tähän. Ja mitä vielä, kesäiltojeni varastaja oli saapunut talouteemme!

Ennakkoluuloni peliä kohtaan hävisivät melko lailla kokeiltuani tätä pelin PS3-versiota. Pelin kontrollit istuivat plekun ohjaimeen huomattavasti boksin vastavaa paremmin. Pääosumien napsiminen onnistuu tämän tateilla niin paljon luontevammin. Toki, en edelleenkään jaksanut runnoa demoa muutamaa kertaa kauempaa, aikarajat ja se että rajojen takana(tässä tapauksessa kaupan hyllyllä) odottava avoin maailma vain pistivät ahdistamaan. Mutta nämäkin ennakoluulot karisivat viimeistään siinä vaiheessa kun pistin pelilevyn surisemaan koneseen.

Näytti peli videoissa kuinka kuinka siistiltä tahansa - Se fiilis kun näet ensimmäisen kerran kokonaisen huushollin murenevan sinun vasarastasi on melko päräyttävä. Puhumattakaan siitä tutoriaalin tornista(tiedätte kyllä mistä puhun kunhan heitätte lätyn koneseen)! Tuhoutuminen on pelissä kyllä todella vakuuttavaa. Ja GeoMod 2:n ansiosta pelissä voi sattua mitä vain ja koska vain. Mielettömät sävärit sain eräästä puolustus-tehtävästä jossa linnoittauduin rakennuksen yläkertaan ottamaan vastaan suurta vihollis räimettä. Sieltä napsin porukkaa ikkunan suojasta koko tehtävän ajan. Tehtävän loputtua käännyin suojasta pois ja putosin suoraan ensimmäiseen kerrokseen. Yläkerrasta oli hävinnyt lattia. Peräännyin ja edessäni avautui huvittava näky tuosta rakennuksesta josta oli vain suojana käyttämäni ikkuna ja metalliset rakenteet jäljellä! Tälläisiä tarinoita voisi pelistä kertoa vaikka kuinka paljon ja ehdottomasti parasta on se että tuonkin tehtävän olisi voinnut tehdä niiiiiin monella eri tavalla.

Toki pelissä on myös ongelmia: Peli on melko vaikea ihan perushuttu Normalilla. Casual on mielestäni sopiva vaikeustaso pelille(Guerilla ei myöskään jaa Trophyja vaikeustaso pelaamisesta). Pelissä on myös ikävän vaikea harrastaa hiippailua, vihollisilla kun tuntuu olevan silmät niskassa. Ei sniikkailu mahdotonta ole, mutta todella, todella vaikeaa. Eikä peli edelleenkään loista taiteellisella suunnittelullaan. Näistäkin useat seikat on kierrettävissä ihan omlla pelityylillä mutta Voliton ei edelleenkään ole se ziljoona taaloja vääntävä Rockstar ja se ikävä kyllä näkyy...

Mutta sättiminen on helppo unohtaa kun itse peliä pelaa, omaksuu Sissi-taktiikat(Hit&Run!) ja nauttii pelin antamasta vapaudesta. Tämä on oikeasti sellainen peli missä mikään ei estä sinua menemästä tuonne ja tekemällä sitä sen sijasta näin. Siksi RF: Guerilla on mielestäni tämän vuoden peleistä se ensimmäinen, OIKEIN tehty Sandbox-peli. Sen rajoitteena vain oma mielikuvitus.

Kyseessä on ehdottomasti Volitonin tyylipuhtain ja samalla yhtiön paras videopeli. Peliyhtiöllä on suunnattomasti potentiaalia, kunhan antaisivat taiteelliselle osastolla saapikasta!
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Joo-o, eipä ole vieläkään pamahtanut postilaatikkoon pari viikkoa sitten Play.comista ennakkotilattu kopio. Helevetin kivaa -_-
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Kyseessä on ehdottomasti Volitonin tyylipuhtain ja samalla yhtiön paras videopeli. Peliyhtiöllä on suunnattomasti potentiaalia, kunhan antaisivat taiteelliselle osastolla saapikasta!

Tuo teksti sai minut vakuuttuneeksi tämän ostosta. Kiitos! Pitääkin käydä kohta ostamassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Hyvä peli on, demo ei heti iskenyt mutta kun videoita kokopelistä seurasi niin oli pakko ostaa. Netti peli on kyllä niin koukuttava ja hauska.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Nyt jo pelin loppu päässä riehuessani voisin vähän antaa vinkkejä tähän pelin hiippailu-systeemiin. Mainitsinkin jo aiemmin kuinka se on tässä pelissä mahdollista mutta erittäin hankalaa. Touhuun paremmin perehtyneenä pelin sisältä paljastuikin varsin hienostunut mahdollisuus salaisempaan toimintaan. Suoraan pelintekijöiiltä muutama todella oleellinen vinkki teille tossuvarpaille:
Firing a weapon causes a "sound" which will alert edf in range to hear it. Also if EDF see or are nearby to a witness another edf getting killed, that too will raise the alert.
There's nothing really preventing the player from being stealthy. You just have to know the rules. Common sense rules I might add.

1) Being seen in a restricted area. The EDF are guarding those locations for a reason.
2) Firing a weapon which causes a "sound" in range of EDF.
3) Attacking an EDF and not killing them before they have a chance to raise an alarm.
4) An EDF unit being killed in line of sight or within a close range of another EDF.
5) Visibly seen performing actions with intent to cause harm. (ie placing remote explosives in visible sight of EDF)
6) Damaging medium and high priority EDF property

Following those rules, I thinned out the soldiers guarding an EDF base, then hid and waited for the alert level to go down. I then stealthily killed the remaining guards using a hammer to the back of the head clearing out all remaining troops. After planted explosives and rearranged explosive barrels, I hopped in my escape vehicle, destroyed the base, and was leaving before troops even arrived to the destroyed building.

As someone else said, "stealth" games typically involve nearly blind guards.

Ja muutama itseni hyväksi havaitsema vinkki hiippailuun:

1. Kyyryssä kulkeminen on hiljaisempaa ja vähemmän huomiota herättävää.
2. NanoRifle on vasaran jälkeen paras "hiljaisiin" tappoihin käytettävä työkalu.
3. Viholliset on tyhmyytensä nähden yllättävän fiksuja. Ne näkevät ja kuulevat!

Hiippailu tuo peliin oman lisänsä koska se on Guerillassa todellakin mahdollista, mutta varsin haastavaa. Tämän harjoittaminen tuo meininkiin todella jännittävän Stelth-viban mikä ainakin meikä poikaan iskee. Koskaan ei voi arvata mihin se vihollinen seuraavaksi kääntyy jne. Dynamiikkaa ei tästä pelistä puutu!

Nyt mennään ilmeisesti pelin viimeisissä tehtävissä jonka jälkeen voisin tulla taas purkamaan ajatuksia tänne!
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Läpi män notta sujahti! Aikaa meni aika tarkalleen se päälle 12 tuntia tarinan yli pääsemiseen. Peliä pystyy tietenkin jatkamaan Sandbox-pelien tyyliin pelin loputtua. Guerilla yllätti minut aivan täysin ja julistankin tämän toistaiseksi vuoden parhaaksi peliksi! Muut genren edustajat, kuten inFamous ei pääse vapaudessaan edes lähelle tätä tekelettä ja ihmettelen edelleenkin mitä ihmiset näkevät tuossa Prototypessä... Joten unohtakaa nämä ja hommatkaa RF: Guerilla!

Mitä pelissä voisi parantaa? Hyvinkin monia asioita. Ensinnäkin, ajatelkaa peliä ilman tarinaa niin ette tule sitä myöskään kaipamaan. Se on sellaista diipadaibaa että sen heittää toisesta korvasta sisään ja toisesta samantien ulos. Hahmoja "kehitetään" vain radiokeskustelujen välityksellä joten jokainen hahmo pelissä jää todellakin paperin ohueksi, myös pelin sankari. Kunnon asenne ja käsikirjoitus olisi piristänyt tarinaa huomattavasti. Pelin useat eri ympäristöt olisivat voinneet olla myös huomattavasti nätimpiä/monipuolisempia. Badlands (on kuin suoraan Mad Maxista) ja etenkin Parker ovat paikoitellen todella näyttävän näköisiä ja siellä olemisen tunne välittyy todella hienosta etenkin dynaamisesta vuorokauden rytmistä. Taivas ja etenkin aurinko-tehosteet kuuluvat niihin hienoimpiin mitä olen videopeleissä vähään aikaan nähnyt. Entäs ne muut alueet? Aika meh, väripaletti ja suunnittelu alueissa on todella mielikuvituksetonta ja Oasis näyttää kuin suoraan Kiviset & Soraset tv-sarjasta. Olisinkin ollut varsin tyytyväinen jos peli olisi ollut täysin esim. Parkerin näköinen. Ja se suunnittelu... Tästä olen motkottanut jo ties kuinka monessa viestissä joten en hauku sitä enempää. Hirveää se on edelleen. Mutta kyllä sitä valoa näkyy tunnelinkin päässä, suunnittelusta tulee monesti mieleen 70 & 80-luvun scifi-leffat(etenkin Kuuraketti kävi monesti mielessä). Pidin myös erittäin paljon aseiden ja ajoneuvojen ulkonäöstä.

Mutta mutta, mitäpä pelissä oli hyvää? Vaikka mitä! Kyllä, tuhoutuminen on alansa parhaimmistoa ja se on vieläkin näyttävämpää itse koettuna. Tämän ansiosta pelistä tulee todella dynaaminen, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu - yksikin seinä kun tuhoutuu niin se muuttaa aina lähestymisesi taisteluun! Peli kannustaa ajattelemaan laatikon ulkopuolelta jonka ansiosta koin ja koen edelleen pelissä sellaisia asioita mitä en ole muissa peleissä koskaan kokeillut. Usein johtuen siitä että se sama käyttämäni taktiikka toimii jokaisessa videopelissä. Guerilla muuttaa pelimekaniikka varsin agressiivisilla vihollisilla joita on ennemmin juostava karkuun kuin tapettava. Tämä pakottaa pelaajan toimimaan luovasti ja nopeasti. Hit&Run on se sissi-mekaniikka millä pelissä pärjää parhaiten. Tämä on pelissä juuri parasta, se palkitsee pelajaa käyttämään mielikuvitusta ja suunnittelemaan taktiikoita ilman rajoja. Heikon tarinan unohtaa samantien kun itse peliin pääsee sisään. Hyvän tarinan löytää aina dvd-hyllystä, monet pelintekijät ovat jo unohtaneet miksi videopelejä kutsutaan peleiksi, Guerilla ei tee tätä virhettä - se on peli eikä Shakespearen näytelmä. Mitäs vielä? Aivan, pelissä on aivan loistokkaat musiikit. Ne tuovat usein mieleen Vangeliksen hypnoottiset sävelet. Oli alue kuinka karun ja tylsän näköinen tahansa niin musiikki pitää sinut aina Marsin pinnalla. Tuntuu myös että pelimoottori heittää aina juuri oikean sävelen soimaan kun siltä tuntuu/näyttää. Teknisesti peli on varsin pätevää jälkeä, tekstuurit ovat tarkkoja, valoefektit näyttäviä ja fysiikkamoottorin ansiosta eteen sattuu tuon tuosta hupaisia hetkiä. Erityis kiitos menee autojen fysiikaalle joka huonoimmillaankin on suuri edistys askel Saints Row 2:sen vastaavasta. Parhaat naurut saannut usein siitä miten räjäytetty auto lentää elokuvamaisessa kaaressa, turretti-tyypin otettua osumaa kalliosta jonka vaikutuksesta jannu lentää ulos autosta vain jäädäkseen putoavan autonsa alle.

Kuten jo aikaisemmin mainitsinkin, on peli kirkkaasti kaikkien rip-offien äidin: Volitonin paras videopeli. Ei yksissään sen takia että kyseessä on ehdottomasti hauskin Sandbox-peli mies muistiin mutta myös senkin takia että tässä on paljon uusia, eikä vain vanhoja ideoita kierrätyksessä. RF: Guerilla on loistava muistutus siitä miksi videopelejä kannattaa pelata: koska niissä pystyy oikeasti toimimaan luovasti ja käyttämää mielikuvitusta. Tehdä ja kokea asioita mitä ei vain muualla pysty tekemään. Tämän takia videopelejä pelataan!

Lopuksi haluan lainata erästä toista Marsin valloittajaa koska haluan heti palata Guerillan pariin:

"GET YOUR ASS BACK TO MARS!"
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Pelistä sen verta, että en ole koskaan epäillyt, etteikö rikkominen ole hauskaa. Ja hauskaa se on edelleen.

Toki pelissä on myös ongelmia: Peli on melko vaikea ihan perushuttu Normalilla. Casual on mielestäni sopiva vaikeustaso pelille

Tuota vähän mietin itsekkin. Mutta kokeiltuani casual vaikeudella "tuhoa ja pakene" tyyli meni "suolaa ja pippuroi kunnes kyllästyt" tyyliksi. Yhdessävälissä oikein säikähdin kun tuli tankki vastaan, mutta juoksin suoraan päin ja lekalla nassuun. Rikki meni.

Ainakin eka alue casual vaikeudella on liian helppo. Ei mitään haastetta näkyvissä toistaiseksi. Taidankin ruveta normaaliksi :D. Casualin hyvä puoli on se, että kun pistää rakennuksia matalaksi, voi rauhassa jäädä rynkky kourassa keräilemään salvage osia. Normalilla joutui välillä ottamaan hatkat ennen kuin pääsi keräilemään, ettei henki lähtenyt.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Kiitos Foemanille ansiokkaasta selvityksestä. Demo pelkästään ei vakuuttanut, eikä ihan viitsisi nostalgian takia tätä vain käydä poimimassa. Kuitenkin, jos pelintekijät ovat jättäneet pelaajalle vapauksia luovia miten parhaaksi näkee, eikä poloista ole pakotettu vain siihen yhteen muottiin niin pakkohan tämä on käydä poimimassa. Musiikitkin tuntuvat olevan kohdallaan, jos assosiaatiot Vangeliksen suuntaan ovat heränneet :)
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Joo-o, eipä ole vieläkään pamahtanut postilaatikkoon pari viikkoa sitten Play.comista ennakkotilattu kopio. Helevetin kivaa -_-

Joko olet saanut omasi? Minä tilasin kanssa ennakkoon (xbox-version) play.comista eikä ole vieläkään tullut. No kyllästyin odotteluun viime viikolla - kävin ostamassa kaupasta ja aion palauttaa pelin play.comiin kunhan se sieltä joskus saapuu. Ei olisi ensimmäinen kerta kun peliä sieltä saa odottaa kuukauden.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Eipä ole tullut, ei. "Vasta" 13 päivää odoteltu :rolleyes:
Vielä pitäis 8 päivää venailla että saa ees uutta kopiota pyytää... -_-

No, on tässä nyt sentään FF Tactics ja SO Last Hope pelailtavina että pärjännen, ärsyttävää toi venailu siltikin. Ja tosiaan boxi-versio mullakin tilaukses.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Tämä kyllä hieman kiinnostaa, varsinkin jos moninpelissä on syvyyttä sen verta että siihen ei kyllästy aivan parissa viikossa? Jos yksinpeli on vielä mukava pläjäys, niin mikä jottei? Mutta pelkästään yksinpelin takia en tätä(kään) olisi ostamassa ja näinollen tuijotan moninpeliin.

Näimpä kysyn muutaman ihan käytännön jutun kokeneemmilta joidenka perusteella voin toivottavasti pureskella mahdollista pelin ostostarvetta. Plussaa tulee täältä ainakin siitä, että se ei ole aivan sitä peruskauraa vaan vaihtelua normi räiskintää.

Tässä näitä kyssärejä sitten, jos joku moninpeliä osaa arpoa jonkinsortin vastauksia niin kiitoksia vaan jo etukäteen:

1) Onko moninpelissä on syvyyttä sen verta että siihen ei kyllästy aivan parissa viikossa?
2) Mikä on suomalaisen peliseuran tilanne?
3) Onko partyt/matchmaking
4) Voiko listasta valita haluamansa pelin johon liittyä? Ja filtteröidälistaan haluamiaan pelejä esim. pelimuodon jne. mukaan?
5) Miten voice chat toimii?
6) Onko liimatähtäintä? Vaatiko osuminen taitoa?
7) Kuinka kauan kaveri ottaa hittiä ennenko tipahtelee?

Tällöset nyt aivan ensimmäisenä puski mieleen, single demoa muistaakseni koitin mutta se moninpeli jäi näkemättä ja sitä uutta toimivaa demoa ei ole varmaankaan vieläkään tullut? :confused:
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Tämä kyllä hieman kiinnostaa, varsinkin jos moninpelissä on syvyyttä sen verta että siihen ei kyllästy aivan parissa viikossa? Jos yksinpeli on vielä mukava pläjäys, niin mikä jottei? Mutta pelkästään yksinpelin takia en tätä(kään) olisi ostamassa ja näinollen tuijotan moninpeliin.
Tästä unohdinkin puhua tuossa kun yksinpeliä jo ehdin hehkuttaa. Itse en ole aivan täysin vielä vakuuttunut tästä pelin moninpelistä, varmasti vain siitä yksinkertaisesta syystä että yksinpeli on viennyt aika tehokkaasti minut mukanani. Ja muutenkin vähän hitaampi tempoinen meininki on mieleeni. Moninpelissä kun tuo touhu tuntuu olevan vähän liiankin hektistä.

Hauskaahan tuo on kuin sian kanssa leikkisi, eikä pelin 21 karttaa ainakaan paperilla kuulosta hullummalta. Peli nautinto riippuu aika paljolti peliseurasta. Guerilla on yllättävän tiimi painotteinen moninpeli. Toivotonta tätä on pelata mikittömien junttien kanssa... Suomalaisiin en ole ainakaan PS3 puolella törmännyt. Itseni lisäksi en tiedä kuin toisen suomalaisen joka tätä pelaa? Mutta täältä kun saisi kasaan hyvää possea niin olisi hauskuus taattu nimittäin pelin party-systeemi on ehdottomasti pelaamistani pleku peleistä parhain. Kun kaveri kokoaa partyn kaikkien mikit kuuluvat jopa lataus-tauoilla. Ja ainakin Sonyn virallisilla bluetootheilla pelattuna ääni on todella kirkas ja kuuluva, parasta A-laatua siis.

Mutta sanoisin että moninpelin syvyys tulee sen laajoista Custom Game mahdollisuuksista. Pelissä etsitään pelejä vähän Gears Of Warin tyyliin eli sinulle heitetään Playlisteistä joita peli sitten etsii automaattisesti. Olisiko näitä n. kahdeksan erinlaista? Useimmat jaetaan pelaajamäärän ja muodon mukaan, ihan sitä perus kauraa. Mutta Custom Game on tosiaan se mikä luo peliin sitä syvyyttä. Täällä voit tehdä itse pelejä, vaikuttaa kaikkeen mitä pelissä tapahtuu: aseiden määrään, mitä aseita käytetään, kauanko peli kestää, paljonko jannuilla on healthia, aika pitkälti kaikkeen voi vaikuttaa. Näitä pelejä heitetään Playlistin mukaan myös hakemiisi moodeihin joten vähän väliä törmää matseihin joissa käytetään esim. vain vasaroita ja jetpackejä. Ai niin, mitä tuohon automaatti tähtäimeen tulee niin mielestäni sitä ei ole pelissä ollenkaan? Muistaakseni Saints Row:t tekivät samaa joten en usko sen kaavan muuttuneen. Kaverit kaatuvat myös ihan tarpeeksi nopeasti, pääosuma on aina pääosuma ja vasarahan niittä kerrasta. Osuman määrä riippuu aika paljolti aseesta.

Niin ja tuhoutuva ympäristöhän tuo peliin aivan oman lisänsä. Voitte vain kuvitella minkälaista Mayhemia se on pelata kenttiä joissa mikään ei ole pysyvää.
RF: Guerilla onkin jäynä pelien jumala, missä voi vihollisia pyörittää ties minkälaisilla jipoilla ja kikoilla. Mielikuvitus tässäkin rajana.

En vielä ole aivan sisällä mitä tässa moninpelissä tapahtuu ja mihinkä sen mahdollisuudet ulottuvat mutta lupaavahan tuo on, etenkin jos saisi suomi possen pystyyn ja kunnon Custom Gamet pystyyn. Jos hauskuus ei pelota niin kyllä tätä kannattaa kokeilla. Mutta oma, henkilökohtainen mielipide Guerillassa on että: Yksinpeli ensin, moninpeli vasta perässä.
 
Vastaus: Red Faction: Guerilla [PS3]

Hyvää settiä Foeman. Peli sitten jäikin jo eilen kauppareissulla kätöseen. Pieni googletus ja pelin omat foorumit antoivat ymmärtää, että moninpelille on annettava kunnon mahdollisuus niin uskalsi jo sen perusteelta ostaa. Tai muutoin on mahdollisesti vaarassa kävellä onnensa ohi? Laitan tähän ihan ensifiilarit, syvempää analyysiä seuraa sen jälkeen kun tulee kunnolla pelitunteja alle.

Ihan pikkasen kerkesin yksäriä lääppäseen, hyvä kontrolli ja "helposti katsottava" grafiikka loi hyvän vaikutelman. Pyörii silkin pehmeästi ja sen takia se varmaan onkin niin kiva katsoa. Niin ja tietenkin paikkojen hajottaminen on mahtavaa! Meissä jokaisessa asuu sisällä pieni hajoittaja :) Yhdellä aseella ammuin pari sarjaa ja sekin tuntu hyvältä, en myöskään huomannut äkkiseltää ainakaan liimatähtäintä, mutta en uskalla aivan tuon perusteelta availla vielä sampanja pulloa.

Yksinpeli saa jäädä odotteleen kesäloman sadepäiviä, mutta moninpeli-kelkkaan aattelin hypätä niin pian kuin mahdollista. Jos oikein ymmärsin, niin pelissä on siis joku Halon kaltainen matchmaking systeemi joka mahdollistaisi hallinnan eri kokoisilla suomitiimillä? Esim. 4 jätkää kutsutaan ensin partyyn ja sitten menoksi, kaikki pääsee samalle puolelle ja tiimipeliä kehiin.

Joo täytyy tuosta peliseura puolesta varmaankin uusi ketju perustaa tuonne foorumin peliseura-osastolle ja alkaa siellä sopimaan pelejä. Mäkin voin tehä myöhemmin, mutta jos Foeman jaksat niin voisit säkin sen varmaan jo hoitaa kun tiet vähän enemmän mistä puhutaan? Pakko niitä pelaajia täällä on muutama edes olla? Täytyy verkostoitua vaan nyt, niin saadaan pelistä enemmän hupia irti porukalla.

Jätetään tämä ketju normi keskustelulle pelistä, vaikuttaa siltä että jotain juttua kyllä riittää koska peli poikkeaa normi räiskintäkaurasta aika merkittävästi ja sellanen on aina virkistävää.
 
Ylös Bottom