Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MM-Kisat 2008 (NHL08)

Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Kyllähän näitä vois ruveta jo pelaamaan, jos joku sen liigan on tehnyt?

Meinaan voihan siihen myöhemminkin liittyä vielä mukaan. Tekis mieli ottaa Kanukkeja vastaan matsia:rolleyes:
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Minä teen klo 18.00 mennessä liigan. Lähetän sitten yv:nä tunnuksen ja salasanan .;)
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Hei hei mä tuun vielä mukaan!! Katon nyt vähän noita kokoonapanoja, editoin tähän tuon oman jengini kohta!

E: Voiko Saksan ottaa, kun sitä ei ole tuossa listassa? Onhan se nyt huomattavasti parempi kuin Norja, Italia tai Latvia, jotka listassa ovat. Joo eli olen Saksa, jos mahdollista, koska Valko-Venäjään ei saa näköjään millään lisättyä Montrealin veljesparia.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Nythän joku jää pois pleijareista ja tuntee sen suuren tuskan kun joutuu kesälomalle:cool:
Minulla on jo pieni aavistus kuka ei luultavasti pääse pleijareihin...:p
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Kuinkas kiire noilla peleillä sitten on pelata? Pe ilta voi olla itellä menoa, mutta muuten kyllä valmiina, vaikka tänään.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Sveitsillä voisin osallistua. Haasteet yv:nä tai mesen kautta. Mieluiten mesen kautta, niin ei tarvi turhaan venailla. Muutenkin aika paljon ongelmia jopa liigapelien käynnistymisessä. Nekin ovat ruvenneet jäätyilemään, niin ettei rastia voi painaa.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Moi
Mulla saattas kans jo tänä iltana onnistuu eli joskus ysi kieppeillä tuohon saan varmistusta vähä lähempänä koska on noitte skidien nukutuksii jne hauskaa. Tuleekos huominen Suomen peli klo 20.00 sillo varmaa on pelit jäissä sen suomen pelin ajan? Muute huomisiltana sit onnistuu ja lauski-iltana näillä näkymin kans.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Voitais hieman vähentää ottelumääriä, että saatais turnaus läpi MM-kisojen aikana. Esim. 1 kohtaaminen jokasella tai jaetaan kahteen lohkoon, mikäli on parillinen määrä pelaajia, sekä yksiosaiset play-offsit.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Voitais hieman vähentää ottelumääriä, että saatais turnaus läpi MM-kisojen aikana. Esim. 1 kohtaaminen jokasella tai jaetaan kahteen lohkoon, mikäli on parillinen määrä pelaajia.

Kyllähän ton 3 peliä pelaa hujauksessa.

Ja karbaasi kuitenkin liigankin vääntänyt jo. Kai jokasella nyt 50 minuuttia liikenee joku päivä aikaa että pystyy nuo kolme peliä putkeen vetämään.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Moi
Mä kannatan Simo H:n ehdotusta. Mutta pelaan millä sydeemillä vaan :)
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Sovitaanko, että aloitetaan pelit tänään klo 19.00 ? Siinnä voitas pelata ekat 3pelii.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Mulle passais matsit huomenna päivällä. Oisko kellään mahdollisuuksia pelata silloin?
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Mä voisin pelaa tänään josksu kympin aikoihin pari matsia ja huomenna sitten aamu/päivällä lisää.
 
Ylös Bottom