Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MM-Kisat 2008 (NHL08)

Sir Shankley

New Member
Pistetään pystyyn taas konsolifinin nhl turnaus. joukkueet ovat:

Kanada Timppa 78
Tsekki PS3's creed
Suomi skädäm
Venäjä Minä
Slovakia miesylilaidan
Ruotsi Elton
Usa Topias 003
Sveitsi simo h
Valko-Venäjä Karbaasi92
Saksa KOURA
Latvia
Norja Edu

Runkosarjaa ajatellen jokainen pelaa jokaista alkuun vastaan 3 kertaa .
Runkosarjan loputtua otetaan se perinteinen 1.vs.16, 2.vs.15 jne...

Ne jotka ajattelevat olevansa huippuja tässä pelissä, niin ei ota parhaita maita. ( eli Eli MiesYliLaidan on turha unelmoida Kanadasta :D )

valitkaa tosta joukkueet, ja peli aloitetaan vaikka perjantaina 16.5 :cool:

E: Ja Karbaasi92 tekee tän turnauksen sitten.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Moi

Ilmottaudun mukaan. En ole vielä netissä pelannut ja muutenki omasta mielestäni oon aika huono pelaaja :) , mutta intoa löytyy ja headsetti kans.
Niin mites sitten se joukkue arvotaanko esim huonojen ja hyvien pelajien korista joukkueita vai rohkeenko valita jo joukkueen. Mielelläni olisin Ruotsi mutta olikos joku sen tuolla toisessa ketjussa jo varannut? Jos oli ni itärajan poikana voisin olla oho Venäjä oliki menny No kehtaisko olla Suomi jos Ruotti on viety? Onha se noloo jos otan sillä pataa 10-0 saksalle tms heh.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Kannattais varmaan karsii noita paskimpia maita poies, koska ei kukaan niillä halua pelata kuitenkaan, tyyliin saksasta alaspäin, voitaisiin saada tää turnee loppuunki sitten, kun ei tulis niin paljon pelattavaa.

Vähän huonoja kokemuksia näistä onkohan yhtäkäään saatu loppuun asti

edit. mietinkin joukkuetta vielä tovin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Voisko sitä kenties muokata, runkosarjan loputtu top 8 pääsee pleijareihin jos ei nyt sitä 16 saada ja 8 olisi mielestäni taas liian pieni;)
Saa ainakin kaikki pelattua:D
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Mo
Jes oon Ruotsi. Niin eli siis onko tarkotus sit että ensi alkusarja jossa lohkoihin arvotut joukkueet pelaa ristii kaikkia vastaa ja sit pleijarit? Ja peliajat mulle sopii parhaiten iltasella mut niist kai sit voidaa sopia.
ja eiku erkkaa lapaan...
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Mo
Jes oon Ruotsi. Niin eli siis onko tarkotus sit että ensi alkusarja jossa lohkoihin arvotut joukkueet pelaa ristii kaikkia vastaa ja sit pleijarit? Ja peliajat mulle sopii parhaiten iltasella mut niist kai sit voidaa sopia.
ja eiku erkkaa lapaan...

Idea olisi että teen perjantaihin mennessä sinne online-liiga, jossa voi vain pelata runkosarjan:(.
Runkosarjan päätyttyä top 8 jatkaa ja menee normaalisti 1vs8, 2vs7 jne.
Ne playoff-matsit tosin pitää sopia vastustajan kanssa.
Olisiko että paras 5:stä kaikki pelit paitsi pronssi peli, joka on yhdestä poikki vai kuinka?:eek:
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Idea olisi että teen perjantaihin mennessä sinne online-liiga, jossa voi vain pelata runkosarjan:(.
Runkosarjan päätyttyä top 8 jatkaa ja menee normaalisti 1vs8, 2vs7 jne.
Ne playoff-matsit tosin pitää sopia vastustajan kanssa.
Olisiko että paras 5:stä kaikki pelit paitsi pronssi peli, joka on yhdestä poikki vai kuinka?:eek:

joo vain 1 ottelu pronnsi pelis. niin monta joukkuetta otetaan, niin poistan huonoimpia tosta alotus viestitsä.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Voisin kans osallistua tähän turnaukseen. En oo hirvee kone tätä pelaan. Eli
mukana ollaan jos vielä mahtuu mukaan ja lähdetään suomen pojilla haastamaan.
Pistinki jo YV:tä Nikezulle.
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Voisin kans osallistua tähän turnaukseen. En oo hirvee kone tätä pelaan. Eli
mukana ollaan jos vielä mahtuu mukaan ja lähdetään suomen pojilla haastamaan.
Pistinki jo YV:tä Nikezulle.

Ei tartte mikään kone ollakaan, huvin vuoksihan näitä pelataan;)

Ite oli pakko ottaa Slovakia kun pelasivat niin heikosti, et jos saatais tässä turnauksessa vähän ilosempi ilme, maalivahtipeli tosin aika kysymysmerkki :p
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Alotetaanko pelit jo huomenna jos saadaan porukkaa kasaan? Ja omia pelejä voin pelata perjantaina ehkä päivällä, ja kun loppuu illalla futis reenit, eli 21.30
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Minä voin tulla tsekillä pelailee, voin pelata ennen klo 17:00, sitten klo 18:30 ja klo 22:00 jälkeen.
Headsettiä ei kyllä ole :(

Joukkueena siis tsekki
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Minä voin tulla tsekillä pelailee, voin pelata ennen klo 17:00, sitten klo 18:30 ja klo 22:00 jälkeen.
Headsettiä ei kyllä ole :(

Joukkueena siis tsekki

ei sillä hedsetillä mitään teekkään näissä matseissa, kun ainoastaan Online joukkuepeli on ainoa, jossa mikillä jotain tekee ;)
Joten jokainen saa fiilistellä ainoastaan yssissee :D
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom