Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MM-Kisat 2008 (NHL08)

Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Mä voisin pelaa tänään josksu kympin aikoihin pari matsia ja huomenna sitten aamu/päivällä lisää.

Mä voisin pelata sua vastaan pari peliä tohon aikaan.

Pitäskös muuten täällä ketjussa pitää tota sarjataulukkoa mahdollisten (todennäköisten:D) verkkovirheiden varalta?
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Mä voisin pelata sua vastaan pari peliä tohon aikaan.

Pitäskös muuten täällä ketjussa pitää tota sarjataulukkoa mahdollisten (todennäköisten:D) verkkovirheiden varalta?

hyvä idea. Miesylilaidan antoi oikean myrskyvaroituksen (kuka sanoo noin :D ) Voittamalla Slovakialla minut 7-1 . Sit taisin pelata karbaasi92 vastaan, mutta en muita tulosta. joka tapauksessa takkiinhan siinnäkin tuli :eek:
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Mä voisin pelata sua vastaan pari peliä tohon aikaan.

Pitäskös muuten täällä ketjussa pitää tota sarjataulukkoa mahdollisten (todennäköisten:D) verkkovirheiden varalta?

Verkkovirheitä?! Nyt kuule puhutaan EA:sta. Nehän ovat aina tehneet luotettavan netin:D
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Mä voisin pelata sua vastaan pari peliä tohon aikaan.

Pitäskös muuten täällä ketjussa pitää tota sarjataulukkoa mahdollisten (todennäköisten:D) verkkovirheiden varalta?

Äääh sorge, tuli kuljetuspuuhia perskele. Eli tänään en taida päästä enää pleselle järkeviin aikoihin. Eli huomenna on meikällä aikaa from morning to 18:zerozero

E: Ja ne verkkovirheetkin täytyy ansaita, aivan kuten onni... vai mikä se oli?
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

hyvä idea. Miesylilaidan antoi oikean myrskyvaroituksen (kuka sanoo noin :D ) Voittamalla Slovakialla minut 7-1 . Sit taisin pelata karbaasi92 vastaan, mutta en muita tulosta. joka tapauksessa takkiinhan siinnäkin tuli :eek:

Eka erä oli jotain aivan kamalaa räpellystä:D

Matsia vielä tänään anyone?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Moro meikä vois koittaa ruotsilla peliä. EN oo netis viel kokeillu joten meen nyt loggaa itteni sinne nettii pleikalla. Katotaa jos peliä sadaa käyntii. Onks siel joku tsätti jos tulee ongelmia vai heitetääkö tähä ketjuu?

EDIT: rupes hakee päivitystä hetki menee siis viel
EDIT2:kestäää....ja kestäää......

Joo aulassa ollaa vieläkö joku jaksaa ottaa matsin
Meen treenaa yksinpelilä jos joku innostuu viel ni ilmotelkaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Nythän joku jää pois pleijareista ja tuntee sen suuren tuskan kun joutuu kesälomalle:cool:
Minulla on jo pieni aavistus kuka ei luultavasti pääse pleijareihin...:p

Ja minähän pääsen penteles sinne asti... te ette saa ostettua mun mokkea ettekä puolustajia :p
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Ja minähän pääsen penteles sinne asti... te ette saa ostettua mun mokkea ettekä puolustajia :p

No enhän mä sinua tarkoittanutkaan. :p
Sinähän rynnit Kanadalla suoraan finaaliin;)
Itseäni tässä tarkoitin. Läpiajot eivät oikein onnistuneet pelissä, mutta onhan sentään minulla jo 3 voittoa, että taidan juuri ja juuri päästä 8:nnelle sijalle:D
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Hmm... en tiedä kannattaako mun sittenkään osallistua. Lähden Tiistaina illalla matkoille, joten tuskin ehdin kolme peliä jokaista vastaan pelata + pleiarit(johon en tosin pääsisi :D)
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Kyllä toi vika ottelu oli ehdottomasti paras, kahesta ekasta ei kannata edes puhua, täyttä nöyryytystä... :D
 
Vastaus: MM-Kisat 2008 (NHL08)

Kyllä toi vika ottelu oli ehdottomasti paras, kahesta ekasta ei kannata edes puhua, täyttä nöyryytystä... :D

Vika oli paska varsinkin mun molarilta 8 laukausta ja 4 maalia :D

Kuka alkaa pitämään sitä sarjataulukkoa täällä? Nikezu vois editoida sen ekaan ketjuun, ja sitten tänne ilmotettas ne tulokset?
 
Ylös Bottom